Ik heb er ook last van en vroeg me hetzelfde af.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:59 schreef Feitosa het volgende:
Zijn er hier mensen die ook al de hele week moe zijn? Ik weiger te geloven dat het aan de zomertijd ligt, maar weet eigenlijk niet wat anders de oorzaak kan zijn , afgezien van eventueel overtrainen.
ik wil ook lekker in het zonnetje lezenquote:
Ah ok, was al bang dat ik eventueel een week trainingspauze moest nemen o.i.d.quote:
Neequote:
het heeft met je leeftijd te makenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ah ok, was al bang dat ik eventueel een week trainingspauze moest nemen o.i.d.
Ik had niet gedacht dat 1 uur zo,n verschil kon maken.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van en vroeg me hetzelfde af.
Hendrik Haverkampquote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeHeb het allemaal niet zo bijgehouden...
Dat mag, zon genoeg!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil ook lekker in het zonnetje lezen
Jij zegt wat in denkquote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het heeft met je leeftijd te maken
idem, en gisteren uitslapen maakte het alleen maar ergerquote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van en vroeg me hetzelfde af.
Sorryquote:
Ik denk dat ik dat soort dingen beter met Babs kan doenquote:
Ik ben eeuwig jong , remember?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het heeft met je leeftijd te maken
Nou, hoeveel train je dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ah ok, was al bang dat ik eventueel een week trainingspauze moest nemen o.i.d.
Ik was eigenlijk ook alleen maar geinterresseerd in de door bier nat geworden tietenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat soort dingen beter met Babs kan doen
Ik heb er sowieso last van, ik ben echt iemand die weet hoelaat het is zonder een horloge te hebben, dus ik ben altijd een week van slag als de tijd naar voren of naar achteren gaat.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat 1 uur zo,n verschil kon maken.
ja je ziet er daar wel uit als een broekie dat wel!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben eeuwig jong , remember?![]()
En ik probeer nog steeds die afzichtelijke foto die jij van mij hebt gemaakt te vergeten.![]()
Goddomme , wat stond ik daar lelijk op met dat korte pauperkapsel. Blij dat m,n haren weer langer zijn.
Mietjequote:Op donderdag 1 april 2010 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso last van, ik ben echt iemand die weet hoelaat het is zonder een horloge te hebben, dus ik ben altijd een week van slag als de tijd naar voren of naar achteren gaat.
Haai zwaai.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:11 schreef zwaaibaai het volgende:
Hoi Kluts, al aan het genieten van de vele vrije tijd die je hebt?
Om de dag, maar het ging er meer om dat ik erg zwaar train ( max gewicht )quote:Op donderdag 1 april 2010 15:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou, hoeveel train je dan?
Want ik ben niet zo'n beste graadmeter
bestaat er een max gewicht dan? je kan toch altijd meer eraanhangenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Om de dag, maar het ging er meer om dat ik erg zwaar train ( max gewicht )
jah wist je dat niet? bijna een half jaar ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 15:15 schreef Ripley het volgende:
Hebben jullie met elkaar geknoeid dan, duim en feitosa?
Als je voldoende eet en slaaptquote:Op donderdag 1 april 2010 15:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Om de dag, maar het ging er meer om dat ik erg zwaar train ( max gewicht )
hier nietquote:
Dan moet je naar een Normaal concertquote:Op donderdag 1 april 2010 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk ook alleen maar geinterresseerd in de door bier nat geworden tieten![]()
Ik geloof het nite, maar er gaat wel iets van een belletje rinkelenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah wist je dat niet? bijna een half jaar ofzo
Wat je op dat moment persoonlijk maximaal aankan ( met spotter erbij, anders heb ik gewichten in m,n nek )quote:Op donderdag 1 april 2010 15:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bestaat er een max gewicht dan? je kan toch altijd meer eraanhangen
Wat voor weer is het daar dan?quote:
Ik denk niet dat die hier komen optredenquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik geloof het nite, maar er gaat wel iets van een belletje rinkelen
Omdat ik het niet aan de grote klok hang weet jij het niet idd.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik geloof het nite, maar er gaat wel iets van een belletje rinkelen
ah okquote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat je op dat moment persoonlijk maximaal aankan ( met spotter erbij, anders heb ik gewichten in m,n nek )
ach is nu toch voorbij dan boeit me dat niet zoquote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Omdat ik het niet aan de grote klok hang weet jij het niet idd.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor weer is het daar dan?![]()
[..]
Ik denk niet dat die hier komen optreden
Ik geloof het wel, ik bedoel dat ik dacht dat ik het niet wist. Maar ergens in de verte staat me toch wel iets bij geloof ikquote:Op donderdag 1 april 2010 15:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik ga de volgende keren gewoon meteen bevestigen dan geloof je t niet hahaha
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
WeekendScrew you guys, I'm going home!
Zo,n mannetje erbij die zorgt dat je die zware gewichten ook weg kan zetten als je helemaal op bent.quote:
jij begint ook ouder en vergeetachtig te wordenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ik bedoel dat ik dacht dat ik het niet wist. Maar ergens in de verte staat me toch wel iets bij geloof ik
ahzo ik begrijp t die t dan snel opvangt zodat je niet dubbelklaptquote:Op donderdag 1 april 2010 15:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo,n mannetje erbij die zorgt dat je die zware gewichten ook weg kan zetten als je helemaal op bent.
het regent natte kutjesquote:Op donderdag 1 april 2010 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor weer is het daar dan?![]()
[..]
Ik denk niet dat die hier komen optreden
Ik zal voor je duimen.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haai zwaai.
Mwah, ik heb besloten er vandaag een rustig dagje van te maken, zit een beetje te vacaturebanken nu en heb volgende week iig 2 gesprekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |