Ik heb er ook last van en vroeg me hetzelfde af.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:59 schreef Feitosa het volgende:
Zijn er hier mensen die ook al de hele week moe zijn? Ik weiger te geloven dat het aan de zomertijd ligt, maar weet eigenlijk niet wat anders de oorzaak kan zijn , afgezien van eventueel overtrainen.
ik wil ook lekker in het zonnetje lezenquote:
Ah ok, was al bang dat ik eventueel een week trainingspauze moest nemen o.i.d.quote:
Neequote:
het heeft met je leeftijd te makenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ah ok, was al bang dat ik eventueel een week trainingspauze moest nemen o.i.d.
Ik had niet gedacht dat 1 uur zo,n verschil kon maken.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van en vroeg me hetzelfde af.
Hendrik Haverkampquote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeHeb het allemaal niet zo bijgehouden...
Dat mag, zon genoeg!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil ook lekker in het zonnetje lezen
Jij zegt wat in denkquote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het heeft met je leeftijd te maken
idem, en gisteren uitslapen maakte het alleen maar ergerquote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van en vroeg me hetzelfde af.
Sorryquote:
Ik denk dat ik dat soort dingen beter met Babs kan doenquote:
Ik ben eeuwig jong , remember?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het heeft met je leeftijd te maken
Nou, hoeveel train je dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ah ok, was al bang dat ik eventueel een week trainingspauze moest nemen o.i.d.
Ik was eigenlijk ook alleen maar geinterresseerd in de door bier nat geworden tietenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat soort dingen beter met Babs kan doen
Ik heb er sowieso last van, ik ben echt iemand die weet hoelaat het is zonder een horloge te hebben, dus ik ben altijd een week van slag als de tijd naar voren of naar achteren gaat.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat 1 uur zo,n verschil kon maken.
ja je ziet er daar wel uit als een broekie dat wel!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben eeuwig jong , remember?![]()
En ik probeer nog steeds die afzichtelijke foto die jij van mij hebt gemaakt te vergeten.![]()
Goddomme , wat stond ik daar lelijk op met dat korte pauperkapsel. Blij dat m,n haren weer langer zijn.
Mietjequote:Op donderdag 1 april 2010 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso last van, ik ben echt iemand die weet hoelaat het is zonder een horloge te hebben, dus ik ben altijd een week van slag als de tijd naar voren of naar achteren gaat.
Haai zwaai.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:11 schreef zwaaibaai het volgende:
Hoi Kluts, al aan het genieten van de vele vrije tijd die je hebt?
Om de dag, maar het ging er meer om dat ik erg zwaar train ( max gewicht )quote:Op donderdag 1 april 2010 15:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou, hoeveel train je dan?
Want ik ben niet zo'n beste graadmeter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |