quote:Op donderdag 1 april 2010 14:18 schreef Flena het volgende:
[..]
en dan gewoon weer met de auto naar je werkrijden? foei foei foei
Ja, heb geen hele fles opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Why kill?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:18 schreef Kreator het volgende:
Pls kill me. Ik ben toe aan lang weekend.
Stopt het pijnlijden...quote:
Aandachtshoerquote:Op donderdag 1 april 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stopt het pijnlijden.... We lijken hier tegenwoordig wel een administratie afdeling. Werken komen we niet meer aan toe.
.
Zou je me missen?.
Ik zeg: collectieve sluitingsdagen zijn een zegen.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat komt hier een beetje als een haaibaai verkondigen dat het bijna weekend is.
En dat is het voor mij nog lang nietIk zag: baaibaai!
Was jij niet die kneus die hier regelmatig komt huilen met opmerkingen als 'waarom reageert niemand op m'n posts...' en 'zie jullie me wel?' boehoe.quote:
Wat een drama allemaalquote:Op donderdag 1 april 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stopt het pijnlijden.... We lijken hier tegenwoordig wel een administratie afdeling. Werken komen we niet meer aan toe.
.
Zou je me missen?.
En die als een manische smst?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was jij niet die kneus die hier regelmatig komt huilen met opmerkingen als 'waarom reageert niemand op m'n posts...' en 'zie jullie me wel?' boehoe.
Ja, dat was ik. Dus?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was jij niet die kneus die hier regelmatig komt huilen met opmerkingen als 'waarom reageert niemand op m'n posts...' en 'zie jullie me wel?' boehoe.
Je hebt er een trauma van overgehouden hè? een jaar na datoquote:Op donderdag 1 april 2010 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
En die als een manische smst?
Sorry djayzz, verder ken ik je niet
Lever je daar niet zelf een dag voor in dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:30 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik zeg: collectieve sluitingsdagen zijn een zegen.
Ja! It was a little freakyquote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hebt er een trauma van overgehouden hè? een jaar na dato
I see you babyquote:Op donderdag 1 april 2010 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 1 april 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
.
Zou je me missen?.
Topnummer!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I see you baby
Shaking that ass
Shaking that ass
Shaking that ass
heul wel. alleen enorm doodquote:
ja, maar met moeitequote:
nee, gewoon een ongehoorzame, asociale puberquote:Op donderdag 1 april 2010 14:44 schreef Samzz het volgende:
Ik eet een toetje in het computerlokaal. Daar waar je niet mag eten en drinken, behalve uit flessen die dicht kunnen.
Ben ik nu 'bad'?
En jij zit op Malta, jij hebt helemaaaal geen recht van sprekenquote:
Kutquote:Op donderdag 1 april 2010 14:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, gewoon een ongehoorzame, asociale puber
Vanmorgen met m'n voetjes in het water op de pier een boekje wezen lezen.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij zit op Malta, jij hebt helemaaaal geen recht van spreken
Dus....lijkt het me niet dat jij de aangesproken persoon bent om mij een aandachtshoer te noemen. Maar dat leek me al wel duidelijk.quote:
Wat dacht je van tot de wereld vergaat in 2012?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog wel even tot na het weekend.
Klopt, wel een apart systeem ( althans, ik ben het niet zo gewend ). Je krijgt een hele berg uren die je in 1 kalender jaar op moet maken. Dus in principe merk je het niet zo.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lever je daar niet zelf een dag voor in dan?
Ja, ook een plan. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:55 schreef Samzz het volgende:
Wat dacht je van tot de wereld vergaat in 2012?
En hi'j zong van jalalalala lalalala lalala /insert bierpoppetjequote:Op donderdag 1 april 2010 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanmorgen met m'n voetjes in het water op de pier een boekje wezen lezen.![]()
Ongehoorzame puber.![]()
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hi'j zong van jalalalala lalalala lalala /insert bierpoppetje
Dat mag hoor!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok...uhm.... erg dubbelzinnig vatte ik die op
ik kan je niet elke keer vermaken hooor.. dat moet je ook zelf lerenquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanmorgen met m'n voetjes in het water op de pier een boekje wezen lezen.![]()
Ongehoorzame puber.![]()
Heerlijk.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:59 schreef Feitosa het volgende:
Zijn er hier mensen die ook al de hele week moe zijn? Ik weiger te geloven dat het aan de zomertijd ligt, maar weet eigenlijk niet wat anders de oorzaak kan zijn , afgezien van eventueel overtrainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |