quote:
De vraag is dan echter altijd: is ie lekker?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:47 schreef Ripley het volgende:
Mijn stagiaire is goed in wat ie doet en aardig, dus geen klachten hier
Niet mijn type, maar er is vast wel een martkt voor. Wel vrijgezel en heteroquote:Op donderdag 1 april 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is dan echter altijd: is ie lekker?
Hetero? In de Sjoowbis?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet mijn type, maar er is vast wel een martkt voor. Wel vrijgezel en hetero
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
begin een praatgroep met Barbusse, die heeft hetzelfde probleem.![]()
WTF is dit?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij en ik moeten ook echt even afstand nemen, we trekken elkaar alleen maar naar beneden.
graag gedaanquote:
Daar was ik al bang voor jaquote:
Hier is het wel droog, maar koud en wind.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:52 schreef Samzz het volgende:
Alle liften en roltrappen staan stilIk moest net kletsnat 8 trappen op... Nu ben ik wel weer aardig droog door de warmte, dat dan weer wel
Samzzquote:
Sowieso. Maar eerst eind mei naar Normaal in Pessequote:
Ik zeg van welquote:Op donderdag 1 april 2010 14:04 schreef Flena het volgende:
[..]
misschien ben ik wel helemaal niet gezellig
Ja hoorquote:
Dat hebben we gisteren bepaald.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:48 schreef El_Matador het volgende:
Ik feest met hem en we roken een blowtje samen. En we hebben een goed plan voor de zomer.![]()
Knuffelmeisje is geen kloon, daar is ze te lief voor...
Gisteren was jij amper wakkerquote:Op donderdag 1 april 2010 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren bepaald.
ook goed hoor, beetje druk maarm dat komt wel goedquote:Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik heb helaas koortsuitslag, maar ga morgen wel naar barcelona![]()
En met jou?
Bier.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso. Maar eerst eind mei naar Normaal in PesseBrek'n, zoep'n en angoan
Zaterdagnacht om 1 uur pasquote:Op donderdag 1 april 2010 14:12 schreef zwaaibaai het volgende:
Middag allen!! Nog even en er is weekend!!
Dat komt hier een beetje als een haaibaai verkondigen dat het bijna weekend is.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:12 schreef zwaaibaai het volgende:
nog 2 uurtjes, en dan eindemaandsborrel.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:12 schreef zwaaibaai het volgende:
foei! drinken tijdens werktijd...quote:Op donderdag 1 april 2010 14:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
nog 2 uurtjes, en dan eindemaandsborrel.
Alleen voor mij geen alcohol, want ik heb al een wijntje op
Tieten nat van bierquote:
Hoppaquote:
en dan gewoon weer met de auto naar je werkrijden? foei foei foeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
Consider it done!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:18 schreef Kreator het volgende:
Pls kill me. Ik ben toe aan lang weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |