Ah, een nieuw topic
quote:
Op zondag 6 maart 2011 15:18 schreef Lillyfield het volgende:hoe maken jullie je make-up kwasten schoon?? Ik deed het zelf altijd met milde shampoo maar heb een beetje zitten googlen en sommige mensen zeggen dat dat niet voldoende bacteriën dood. Die maken het schoon met anti-bacteriele zeep en olijfolie (voor de conditie van je kwasten). Maar dat lijkt me ook niet erg goed voor je kwasten. Of gebruiken jullie zo'n cleanser??
Ik ben namelijk vandaag nog in Amerika en wil een aantal mac brushes kopen (217 en 239 denk ik) en wil ze natuurlijk zo lang mogelijk mooi houden...
Ik maak mijn MAC brushes gewoon met shampoo schoon, gaat supergoed hoor. Wel erop letten dat je altijd je kwast naar beden houdt/horizontaal laat drogen en niet omhoog houdt, anders loopt het water in de nerf.
Heb mn 239 nou al een half jaar, altijd zo gedaan, en hij wordt altijd weer mooi wit na het wassen.
quote:
Als ze vies zijn

Nee, ik probeer ze wel minimaal 1x in de week te wassen, zeker mn kabuki waar ik mn gezicht mee afpoeder. Mn oogschaduwkwasten was ik als er een donkere kleur op zit en ik wil een lichte gebruiken

Maar ook gemiddeld 1x in de week.
Ohja en mn MAC 266 waar ik mn fluidline mee opbreng elke dag, anders wordt het de volgende dag niks met opbrengen volgens mij, dan is dat kwastje helemaal hard
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥