bij Joaquim Phoenis gingen er wel geruchten dat het allemaal gespeeld was, maar Sheen lijkt iig heel overtuigend...quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:08 schreef planethugo het volgende:
t zou wel een stunt zijn als hij zoiets flikt als joaquim phoenix vorig jaar. Net doen of je het spoor compleet bijster bent. Het zou wel een dure stunt zijn maar hoe hij zich gedraagt.... dat kan toch helemaal niet timur
I Win here, Win there, Win Win everywherequote:
Jonge waar heb je het over.... entertainende zelfmoord.....quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
bij Joaquim Phoenis gingen er wel geruchten dat het allemaal gespeeld was, maar Sheen lijkt iig heel overtuigend...
Overigens zou het ook indrukwekkend zijn als hij twee weken zo doorgaat en dan domweg dood neervalt of zn kop erafschiet, in dat geval zou ik het ook een bewonderenswaardige en entertainende zelfmoord vinden.
Wat wel treurig zou zijn is als hij vervolgens opeens tot berouw komt, gaat afkicken en zo'n enge re-born Christian gaat worden..
dat zou best wel een downer zijn.
Stel je niet aan man. Die gast wordt aan alle kanten zwartgemaakt in de media, terwijl hij gewoon een dude is die doorheeft dat 9/11 een INSIDE JOB is... En toevallig veel chicks batst en drugs gebruikt(e) en party animal is. Kortom, zijn persoonlijkheid komt overeen met die van het merendeel van de mannen in Nederland.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:00 schreef Stefanovich het volgende:
We kunnen wel allemaal grappig doen, maar die kerel is gewoon helemaal de weg kwijt... triest om te zien... en dan ook nog allemaal van die kontelikkers om hem heen die net doen of er niks aan de hand is en dat ie geweldig is... winning... ja de drugs winnen ja...
You're with the trolls!quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:00 schreef Stefanovich het volgende:
We kunnen wel allemaal grappig doen, maar die kerel is gewoon helemaal de weg kwijt... triest om te zien... en dan ook nog allemaal van die kontelikkers om hem heen die net doen of er niks aan de hand is en dat ie geweldig is... winning... ja de drugs winnen ja...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Die gast wordt aan alle kanten zwartgemaakt in de media, terwijl hij gewoon een dude is die doorheeft dat 9/11 een INSIDE JOB is... En toevallig veel chicks batst en drugs gebruikt(e) en party animal is. Kortom, zijn persoonlijkheid komt overeen met die van het merendeel van de mannen in Nederland.
Je gebruik van hoofdletters heeft me overtuigd!quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Die gast wordt aan alle kanten zwartgemaakt in de media, terwijl hij gewoon een dude is die doorheeft dat 9/11 een INSIDE JOB is... En toevallig veel chicks batst en drugs gebruikt(e) en party animal is. Kortom, zijn persoonlijkheid komt overeen met die van het merendeel van de mannen in Nederland.
Nou en? niemand dwingt Sheen verder drugs te nemen en zulke interviews te geven...quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:03 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Jonge waar heb je het over.... entertainende zelfmoord.....? Dit is gewoon wat drugs met je doet. Triest.
En ik ook!quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:18 schreef arucard het volgende:
Dit is wat mensen willen zien in de media.
Zo, dat is niet mis. Wel aardig dat ie ook voor de cast sued en niet alleen voor zichzelfquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:38 schreef Armani XL het volgende:
http://www.tmz.com/2011/0(...)w-salary-8-episodes/
Winning
Wel veel publicity voor 2 and a half men. Ben zeer benieuwd naar verkoopcijfers van DVD's et cetera, de laatste paar weken...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef robuust89 het volgende:
Stel hè, stel.
Wat als het nep is, dit gebeuren. Hij haalt hier belachelijk veel publiciteit mee, maar wat wil hij ermee doen? Hiermee verdien je niet zoveel, om het practisch te bekijken.
Tuurlijk heeft hij nog genoeg liggen, en dan?
Charlie Sheen is niet gek, hij is Winningquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef Trystar het volgende:
Charlie Sheen's Winning Recipes
http://www.funnyordie.com(...)list=featured_videos
Hahaha dit is echt gewoon fucking winningquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef Trystar het volgende:
Dit. Is. Epic.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef Trystar het volgende:
En dan zijn er nog Echte Mensen die besluiten dat ze schijt hebben aan "geld" en er regelrecht voor uitkomen dat 9/11 een Inside Job is en dat ze niet willen sterven zonder de mensheid daarvan op de hoogte te brengen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef robuust89 het volgende:
Stel hè, stel.
Wat als het nep is, dit gebeuren. Hij haalt hier belachelijk veel publiciteit mee, maar wat wil hij ermee doen? Hiermee verdien je niet zoveel, om het practisch te bekijken.
HA ! HA ! HAquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef Trystar het volgende:
Hij maakt reclame voor sponsor via Twitter. Dat haalt al geld op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef robuust89 het volgende:
Stel hè, stel.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En dan zijn er nog Echte Mensen die besluiten dat ze schijt hebben aan "geld" en er regelrecht voor uitkomen dat 9/11 een Inside Job is en dat ze niet willen sterven zonder de mensheid daarvan op de hoogte te brengen.
quote:My Violent Torpedo of Truth/Defeat is Not An Option Show is coming for you.
I'm going on the road. LIVE.
Will there be surprises? Will there be guests? Will there be mayhem? Will you ask questions? Will you laugh? Will you scream? Will you know the truth?
WILL THERE BE MORE?!?!
This IS where you will hear the REAL story from the Warlock.
Bring it. I dare you to keep up with me.
Two and a Half Men en Charlie Harper waren imo juist #losing. Niet qua ratings/succes natuurlijk maar wat ontzettend lame en gemakkelijk zeg. Om Sheen zelf kan ik dan wel weer lachen. Nouja, niet om die funny or die shit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef Re.active het volgende:
Wat een loser![]()
Two and a Half Men Charlie Harper is #winning maar dit is gewoon triest.
Een week geleden hoopte ik nog dat ze er wel uitkwamen om nog een season two and a half men te doen, maar na deze vertoning vind ik sheen echt een loser
Dat is het mooie juist.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:12 schreef truepositive het volgende:
De serie is dood zonder hem. En dat weet hij zelf ook.
Ja op verzoek van ex omdat ie voor 49 wapens een vergunning zou hebben ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 10:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik las op Sky News dat de politie bij zijn huis binnengevallen zou zijn, klopt dat?
Briljante tweet overigens
quote:charliesheen Charlie Sheen
#fastball; 101 and on the black. 50 cops in my home. they all left. I'm still here. WINNING? 24/7 c
quote:Op zondag 13 maart 2011 10:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja op verzoek van ex omdat ie voor 49 wapens een vergunning zou hebben ofzomaar volgens mij met een sisser afgelopen want hij twittert nog
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 10:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja op verzoek van ex omdat ie voor 49 wapens een vergunning zou hebben ofzomaar volgens mij met een sisser afgelopen want hij twittert nog
[..]
Die wil ikquote:
als de afbeelding het ook zou doen...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef Stefanovich het volgende:
[ afbeelding ]
Net getweet door em......... wel rustig hierNot so winninggggggggggggggggg
Wel lijp t shirt trouwens! hahah
En hij woont gewoon samen met die 2 crackhoeren......beetje jaloers ondanks dat het SOA kweekvijvers zijn........
Nee die is echt, al is het wel echt zo'n pak wat een Cubaanse drugsbaron uit de jaren 80 zou dragen. Puur toeval I guess.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:30 schreef Stefanovich het volgende:
Wat bedoelt ie nou met die voilent torpedo of thruth dan? Die foto is nep of niet hierboven?
Lijkt wel op die ene film met Al Pacino.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee die is echt, al is het wel echt zo'n pak wat een Cubaanse drugsbaron uit de jaren 80 zou dragen. Puur toeval I guess.
Scarface, duh.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:02 schreef Shogo het volgende:
[..]
Lijkt wel op die ene film met Al Pacino.
Waar?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:47 schreef DaMook het volgende:
Ik heb 2 t-shirts besteld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charliesheen.comquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:56 schreef bietelboer het volgende:
Die tekening onder aan zijn site!
[ afbeelding ]
Wat een cult held is het geworden!! Begin me eigenlijk wel af te vragen in hoeverre het echt is...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:56 schreef bietelboer het volgende:
Die tekening onder aan zijn site!
[ afbeelding ]
15 dollar, valt wel mee vind ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel vet
Wat zijn de verzendkosten?
25 euro voor een shirt is niet zo duur, maar die Chinese webshops doen gratis verzenden... dus dan is $15 wel raar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:39 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
In totaal dus 35 dollar is circa 25 euro. Vind ik nog best prijzig...
Misschien omdat ik er 2 besteld heb dat het 5 euro meer is. Weet het niet. Als ik het omreken kom ik op iets minder dan 40 euro uit, vind ik wel meevallen voor 2 shirts.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:40 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik hoefde maar 10 dollar verzend kosten te betalen..
Geen idee, vond het een mooi shirtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Uit welk filmpje komt die 'I've got one speed' dan? Die heb ik even gemist.
Die dus schijnbaarquote:
Nu al niet meer, maar dat Tiger Blood shirt vind ik gewoon vetquote:Op zondag 20 maart 2011 11:44 schreef picodealion het volgende:
Jongens, jullie snappen toch wel dat als je zo'n t-shirt koopt niemand over 2 maanden nog weet waar het over gaat he? Ik durf te wedden dat deze hele shit snel voorbij is, en op een enkeling na niemand het meer interessant vindt.
http://www.spitsnieuws.nl(...)en_terug_willen.htmlquote:CBS zou Sheen terug willen
Goed nieuws voor Charlie #winning Sheen. Televisiestudio CBS zou hem terug willen voor de serie Two and a Half Men. Dat meldt de entertainmentwebsite RadarOnline.com.
Volgens een bron bij CBS zouden de bazen alle incidenten van de laatste tijd willen vergeven en vergeten. De hoogste baas van CBS zou direct met de bazen van Warner Bros., de producent van de serie, hebben gesproken over een mogelijke terugkeer van de acteur. Ook zijn er gesprekken geweest met Chuck Lorre, de producent die meermaals door Charlie #Tigerblood Sheen onder vuur werd genomen.
Het grootste probleem is het conflict tussen Chuck Lorre en Sheen. Er wordt hard gewerkt om beide heren met elkaar te laten spreken. Charlie noemde eerder iedereen die met Two and a Half Men te maken had een troll. Hij klaagde Chuck Lorre en Warner Bros. ook aan voor 100 miljoen dollar wegens zijn ontslag.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Strani het volgende:
Wat zullen al die mensen met t-shirts voor lul staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |