Hahaha dit is echt gewoon fucking winningquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef Trystar het volgende:
Charlie Sheen's Winning Recipes
http://www.funnyordie.com(...)list=featured_videos
Dit. Is. Epic.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef Trystar het volgende:
En dan zijn er nog Echte Mensen die besluiten dat ze schijt hebben aan "geld" en er regelrecht voor uitkomen dat 9/11 een Inside Job is en dat ze niet willen sterven zonder de mensheid daarvan op de hoogte te brengen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef robuust89 het volgende:
Stel hè, stel.
Wat als het nep is, dit gebeuren. Hij haalt hier belachelijk veel publiciteit mee, maar wat wil hij ermee doen? Hiermee verdien je niet zoveel, om het practisch te bekijken.
Tuurlijk heeft hij nog genoeg liggen, en dan?
HA ! HA ! HAquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef Trystar het volgende:
Hij maakt reclame voor sponsor via Twitter. Dat haalt al geld op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef robuust89 het volgende:
Stel hè, stel.
Wat als het nep is, dit gebeuren. Hij haalt hier belachelijk veel publiciteit mee, maar wat wil hij ermee doen? Hiermee verdien je niet zoveel, om het practisch te bekijken.
Tuurlijk heeft hij nog genoeg liggen, en dan?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En dan zijn er nog Echte Mensen die besluiten dat ze schijt hebben aan "geld" en er regelrecht voor uitkomen dat 9/11 een Inside Job is en dat ze niet willen sterven zonder de mensheid daarvan op de hoogte te brengen.
quote:My Violent Torpedo of Truth/Defeat is Not An Option Show is coming for you.
I'm going on the road. LIVE.
Will there be surprises? Will there be guests? Will there be mayhem? Will you ask questions? Will you laugh? Will you scream? Will you know the truth?
WILL THERE BE MORE?!?!
This IS where you will hear the REAL story from the Warlock.
Bring it. I dare you to keep up with me.
Two and a Half Men en Charlie Harper waren imo juist #losing. Niet qua ratings/succes natuurlijk maar wat ontzettend lame en gemakkelijk zeg. Om Sheen zelf kan ik dan wel weer lachen. Nouja, niet om die funny or die shit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef Re.active het volgende:
Wat een loser![]()
Two and a Half Men Charlie Harper is #winning maar dit is gewoon triest.
Een week geleden hoopte ik nog dat ze er wel uitkwamen om nog een season two and a half men te doen, maar na deze vertoning vind ik sheen echt een loser
Dat is het mooie juist.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:12 schreef truepositive het volgende:
De serie is dood zonder hem. En dat weet hij zelf ook.
Ja op verzoek van ex omdat ie voor 49 wapens een vergunning zou hebben ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 10:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik las op Sky News dat de politie bij zijn huis binnengevallen zou zijn, klopt dat?
Briljante tweet overigens
quote:charliesheen Charlie Sheen
#fastball; 101 and on the black. 50 cops in my home. they all left. I'm still here. WINNING? 24/7 c
quote:Op zondag 13 maart 2011 10:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja op verzoek van ex omdat ie voor 49 wapens een vergunning zou hebben ofzomaar volgens mij met een sisser afgelopen want hij twittert nog
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 10:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja op verzoek van ex omdat ie voor 49 wapens een vergunning zou hebben ofzomaar volgens mij met een sisser afgelopen want hij twittert nog
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |