Dat moet je alleen doen als je een gat in je hand hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:57 schreef Renesite het volgende:
Macbook. Wordt heul niet zo warm omdat er geen ventilator onder de macbook zit. Mijne heb een rubbere onderkant!
Nee. Dat gaat alleen op voor iPhones. NIet voor macbooks. Omdat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:00 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat moet je alleen doen als je een gat in je hand hebt
Niet doen macebook is veel te duur.quote:
Omdat je met dezelfde specs een niet-MacBook hebt voor de helft van het geldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Dat gaat alleen op voor iPhones. NIet voor macbooks. Omdat.
Die met 1,5 jaar (zo oud is mijne) al met geen mogelijkheid meer vooruit te branden is. En de accu is verdrietig makend in zo'n geval. Verder heb je al 40 keer schijfopruiming moeten uitvoeren en zoals ik al zei: de ventilatoren/coolers zitten aan de onderkant itt. macbook. Voordeel daar van? Je kan hem op je blote knieën leggen en je verbrandt niet levendig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef Misan het volgende:
[..]
Omdat je met dezelfde specs een niet-MacBook hebt voor de helft van het geld
Dan heb je het Apple Logo niet en hoor je er niet bij.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef Misan het volgende:
[..]
Omdat je met dezelfde specs een niet-MacBook hebt voor de helft van het geld
Goede onzin.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die met 1,5 jaar (zo oud is mijne) al met geen mogelijkheid meer vooruit te branden is. En de accu is verdrietig makend in zo'n geval. Verder heb je al 40 keer schijfopruiming moeten uitvoeren en zoals ik al zei: de ventilatoren/coolers zitten aan de onderkant itt. macbook. Voordeel daar van? Je kan hem op je blote knieën leggen en je verbrandt niet levendig.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:06 schreef Oostblokker het volgende:
mijn pc doet kut
daarom wil sony zonder pc ken ik niet, zitten alemaal belangrijk dingen op![]()
Ik snap echt niet wat je bedoeld, maak eens normale zinnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:08 schreef Oostblokker het volgende:
ik had steen spinal liedjes en plaatjes aishwarya rai plaatjes mijn fotos me broertje de fotos alle liedjes van per.verz steen spinal en andere rappers alles is wegomdat me me pc niet goed doet meer
Zow, zit net Oostblokleef te luisteren, wat toevallig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:56 schreef Oostblokker het volgende:
ik ga morgen stadje in ja weer yeaaa
ik wil laptop halen dan kan ik ook op me bed heerlijk liggen en chatten hahaa
maar welke is goed! ik ga naar media markt met papa , ik wou sony gaan halen maar me pa vind siemens toch beter
Klinkt als het system32 virus, je moet dat mapje even verwijderen en dan opnieuw opstarten en dat staan al je foto's er weer in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:08 schreef Oostblokker het volgende:
ik had steen spinal liedjes en plaatjes aishwarya rai plaatjes mijn fotos me broertje de fotos alle liedjes van per.verz steen spinal en andere rappers alles is wegomdat me me pc niet goed doet meer
waarom jij niet beetje feestje feestje ik beetje wodka he achter pctje en leef me oostblokleefjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
Ik snap echt niet wat je bedoeld, maak eens normale zinnen
ja klopt was virusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Klinkt als het system32 virus, je moet dat mapje even verwijderen en dan opnieuw opstarten en dat staan al je foto's er weer in.
jatog dan kom je altijd mij tegen hoor je oostblok zieje mij in 1 keerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:10 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Zow, zit net Oostblokleef te luisteren, wat toevallig.![]()
Koop een Asus, die zijn echt goed.
zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef xSummergirlx het volgende:
Koop er eentje die er mooi uitziet.
Heb je die map al verwijderd, moet je wel doen hoor.quote:
me broer zal dat voor me doen komt goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je die map al verwijderd, moet je wel doen hoor.
Daarna even format C doen, dan weet je echt zeker dat je computer virus vrij is en je bestanden niet langer meer gevaar lopen voor dat virus.
Studentenkorting. En weet ik veel. Ik was in ieder geval een stuk minder kwijt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:24 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
MacBook voor onder de 950 euro? Die dingen beginnen bij 1k man
Zijn MacBook was tweedehands omdat hij eigenlijk een schooier is die geen nieuwe Macbook kan kopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:24 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
MacBook voor onder de 950 euro? Die dingen beginnen bij 1k man
O ja dat krijg je bij Applequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Studentenkorting. En weet ik veel. Ik was in ieder geval een stuk minder kwijt.
Alsof je geen Snow Leopard op een Sony kan draaienquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Maar heeft daarentegen wél een fatsoenlijk OS en ziet er degelijk uit![]()
Eeeeeeeeen fout.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zijn MacBook was tweedehands omdat hij eigenlijk een schooier is die geen nieuwe Macbook kan kopen.
Alsof je het uberhaupt overweegt. Sony's hardware is incapabel voor snow leopard.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof je geen Snow Leopard op een Sony kan draaien
Maar dat is niet officieelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof je geen Snow Leopard op een Sony kan draaien
Kijk jij bent slimquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof je het uberhaupt overweegt. Sony's hardware is incapabel voor snow leopard.
Daarentegen kan je wel windows draaien op je Apple. Maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.
Owjaaaaa, vooruitstrevend. Woohoo! Ik koop wel een blu-ray speler wanneer mijn DVDtjes niet meer kunnen. Ik bedoel: het is uiteraaaaard een STUK mooier op een laptop dan mijn HD ++++ televisiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
omdat het nog een erg kleinschalig medium is
Wat is er niet officieel aan Snow Leopard op een DVD kopen en die te installeren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Maar dat is niet officieel
En waar wil je die halen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is er niet officieel aan Snow Leopard op een DVD kopen en die te installeren.
Daarnaast kun je makkelijk Snow leopard draaien op mijn Sony, paar kexten installeren en je hardware is comatibel.Behalve de Blu-Ray want Mac kan dat gewoon niet aan, stumpers
Winkelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:29 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
En waar wil je die halen?
Ja maar begrijp dat dan, alles wat geen Blu-Ray kan lezen is kutquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:28 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Koop een iPad
'BAM'
I rest my case.
Hoi! Wil jij ook een Blu-Ray kijken op mijn laptop? Gezellig! Met z'n tweeën achter een laptop! Ik bedoel, ik heb een televisie van een meter diagonaal maar wil blu-ray kunnen afspelen op mijn laptop!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:30 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja maar begrijp dat dan, alles wat geen Blu-Ray kan lezen is kut
Ze gaan je uitlachen als je bij een Apple-retailer binnenloopt en zegt dat je Snow Leopard voor Windows wil hequote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi! Wil jij ook een Blu-Ray kijken op mijn laptop? Gezellig! Met z'n tweeën achter een laptop! Ik bedoel, ik heb een televisie van een meter diagonaal maar wil blu-ray kunnen afspelen op mijn laptop!!!!
Ja maar dat zeg je niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:33 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ze gaan je uitlachen als je bij een Apple-retailer binnenloopt en zegt dat je Snow Leopard voor Windows wil he![]()
Maar maar maar! Het KAN wel!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:33 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]idd
1080p kan je pas echt van genieten op een 37" of grotere televee![]()
Het was niet eens nodig, geld uitgeven aan een OS waar ik niet eens een licentie code voor nodig hebquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:33 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ze gaan je uitlachen als je bij een Apple-retailer binnenloopt en zegt dat je Snow Leopard voor Windows wil he![]()
Alles kan. Koffiekan, theekan, en nog veel meer...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg je niet.
Je gaat zeggen "Hallo mag ik snow leopard?" Het W. woord zal je vást niet zeggen.
[..]
Maar maar maar! Het KAN wel!
Een Mac Versie van Snow Leopardquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:35 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Alles kan. Koffiekan, theekan, en nog veel meer...
Bijlmermeer, Amstelmeer, en nog een hele zooi...
Rotzooi, teringzooi, pleuriszooi, en nog een hele koek...
Kletskoek, boterkoek, jodenkoek...
![]()
En als je om Snow Leopard vraagt geven ze je toch een Mac versie?
Stil, zwijg, ga doodquote:
Wat voor een telefoon heb jij?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Idd Linux is de aids onder de besturingssystemen
Er is geen Mac Versie van Snow Leopardquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Wtf is er mis mee?
Snow Leopard is toch de versie... zo zeg je het dan toch?
Ik had je uitgelachen als je Android had, maar helaas.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Samsung D900i, hoezo? (paupertelefoon trouwensmaar dat boeit mij niet
)
Ik ook!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had je uitgelachen als je Android had, maar helaas.
Ja hoe je het ook zegt ... http://www.apple.com/nl/macosx/ DIT BEDOEL IK GVDquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is geen Mac Versie van Snow Leopard
Nee ik ben bang voor Androidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had je uitgelachen als je Android had, maar helaas.
Jij bent bang voor mijn Android-jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja hoe je het ook zegt ... http://www.apple.com/nl/macosx/ DIT BEDOEL IK GVD
[..]
Nee ik ben bang voor Androidik heb daarom ook een iPod Touch 4 (iOS
)
Mac OsX is gewoon een OS, draait ook op mijn Sony.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja hoe je het ook zegt ... http://www.apple.com/nl/macosx/ DIT BEDOEL IK GVD
[..]
Nee ik ben bang voor Androidik heb daarom ook een iPod Touch 4 (iOS
)
Ja ik weet niet maar volgens mij is er geen Snow Leopard voor een PC te koop hoor in de winkelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:37 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Maare,...
Je koopt geen Snow Leopard voor je Windows...
Windows is ook maar een besturingssysteem en geen computer zelf.
Je kunt wel gewoon Snow Leopard voor je computer. Volgens mij kan dat gewoon, waarom niet?
Ik heb trouwens ook gewoon Windows en Snow Leopard op deze iMac staan...(Legaal)
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja ik weet niet maar volgens mij is er geen Snow Leopard voor een PC te koop hoor in de winkel
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent bang voor mijn Android-je
Verader!quote:
Desirequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:43 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Welke televoon hebbie?
(huidige macsystemen zijn intel-based, daarom kan het wél en kan je windows draaien op maccie)quote:
Oke bedankt voor je uitlegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
(huidige macsystemen zijn intel-based, daarom kan het wél en kan je windows draaien op maccie)
Whehehequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Zuivelkoe het volgende:
Android, we zitten hier toch niet in een dragon ball Z universum.
Zo zie je maar dat de meeste OSX users te dom zijnquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Zuivelkoe het volgende:
Android, we zitten hier toch niet in een dragon ball Z universum.
quote:
Goh, gelukkig ben ik geen OSX userquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de meeste OSX users te dom zijn![]()
Hier even Snow Leopard geïnstalleerd op mijn oude Sony.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahum...!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Windows 7 hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Goh, gelukkig ben ik geen OSX user![]()
![]()
Zit op facking Windows XP jonguhhh
Om te begrijpen dat OSX ook op intel based computers draaien. Tegenwoordig zijn er ook kext te downloaden voor ADM gebruikers.quote:
Windows 7 is al helemaaaaal incompetent en behoooorlijk OS-X minded. Maar alleen faalt het enorm met onoverzichtelijke verkenner, vage structuur van schermen en is het nog steeds trager in alles in vergelijking met Apple.quote:
Gelukkig prijs ik mijzelf slim.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om te begrijpen dat OSX ook op intel based computers draaien. Tegenwoordig zijn er ook kext te downloaden voor ADM gebruikers.
Eerst Windows afkraken en daarna aan komen zetten met zo'n netbook geval omdat je te skir bent om een normale laptop te kopenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Nee op een netbook met beperkte processorsnelheid/werkgeheugen hoef ik geen Windows 7 nee
Precies.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Windows 7 is al helemaaaaal incompetent en behoooorlijk OS-X minded. Maar alleen faalt het enorm met onoverzichtelijke verkenner, vage structuur van schermen en is het nog steeds trager in alles in vergelijking met Apple.
Alles waar jij achter gaat zitten is beter dan de computer die je nu hebt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:50 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb ook wel eens achter 'een Apple' gezeten hoor dus ik kan dat wel weten
Nee ik heb naast deze netbook ook nog een dikke pc staan hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst Windows afkraken en daarna aan komen zetten met zo'n netbook geval omdat je te skir bent om een normale laptop te kopen
Dit is zeker wel gedownload... (Natuurlijk, doe ik ook hoor)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet niet eens wat voor een netbook dit is pikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alles waar jij achter gaat zitten is beter dan de computer die je nu hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:51 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Dit is zeker wel gedownload... (Natuurlijk, doe ik ook hoor)
Maar legale shit werkt niet. (Of niet meer altans)
Kijk maar: http://store.apple.com/nl/product/MAC_OS_X_SNGL
Ga kijken bij systeemvereisten. Mac-computers dus.
Windows users. 2*quote:
Foto van de gebruikte legale DVD;quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:51 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Dit is zeker wel gedownload... (Natuurlijk, doe ik ook hoor)
Maar legale shit werkt niet. (Of niet meer altans)
Kijk maar: http://store.apple.com/nl/product/MAC_OS_X_SNGL
Ga kijken bij systeemvereisten. Mac-computers dus.
Ok, bewijs...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Foto van de gebruikte legale DVD;
[ afbeelding ]
Incompetent om te zitten op een discussieforum wanneer de discussie niet eens kan beginnen omdat je te sociaal zwak bent voor een onderbouwing. En zo.quote:
Je kunt gewoon de DVD erin doen en het werkt hetzelfde als de normale installatie van Snow Leopard.quote:
Sociaal sterk zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Incompetent om te zitten op een discussieforum wanneer de discussie niet eens kan beginnen omdat je te sociaal zwak bent voor een onderbouwing. En zo.
En iets met autisme. En zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Incompetent om te zitten op een discussieforum wanneer de discussie niet eens kan beginnen omdat je te sociaal zwak bent voor een onderbouwing. En zo.
Minderheden bashen.quote:
Ja nee nu snap ik het.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef NrTH het volgende:
Waarom zijn mac users altijd zo super serieus in het verdedigen van hun inferieure computers en besturingssystemen?
Geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef NrTH het volgende:
Waarom zijn mac users altijd zo super serieus in het verdedigen van hun inferieure computers en besturingssystemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.
Waarom zijn er mensen die Apple hatenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef NrTH het volgende:
omdat ze zich speciaal willen voelenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef NrTH het volgende:
Apple is ook wel heel speciaalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
omdat ze zich speciaal willen voelen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Apple is ook wel heel speciaal
quote:
Wtfquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef NrTH het volgende:
Dit is een Oostblokker topic, wat is er mis met jullie? (Behalve dat jullie je aftrekken op Steve Jobs dan).
Dit hoort over duckfaces, tieten en kutpolen te gaan.
quote:
quote:
Hallo ik heb een macbook. Dit omdat het goed werkt. Maar verder geen iPhone, geen iPad en iPod.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef NrTH het volgende:
Dit is een Oostblokker topic, wat is er mis met jullie? (Behalve dat jullie je aftrekken op Steve Jobs dan).
Dit hoort over duckfaces, tieten en kutpolen te gaan.
Hier zat ik op te wachtenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]het was bedoeld als trollpost
[..]
Wtf![]()
![]()
[..]
[..]
APPLEFANBOY ALERTquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallo ik heb een macbook. Dit omdat het goed werkt. Maar verder geen iPhone, geen iPad en iPod.
Ik heb
- Macbook
- Android telefoon
- Creative mp3speler
- Geen tablet ding.
Dus in hoeverre ben ik een fanboy!
Aan je reacties op mij te zien, toch zeker een 8.4/10 op de fanboy schaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallo ik heb een macbook. Dit omdat het goed werkt. Maar verder geen iPhone, geen iPad en iPod.
Ik heb
- Macbook
- Android telefoon
- Creative mp3speler
- Geen tablet ding.
Mooie collectie, ik moet eerlijk zeggen dat ik iPhone wel mooi en goed vind maar Mac OS is dus echt baggerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb
- Macbook
- Android telefoon
- Creative mp3speler
- Geen tablet ding.
Fout.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Aan je reacties op mij te zien, toch zeker een 8.4/10 op de fanboy schaal.
O ja facepalmquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier zat ik op te wachten![]()
Niet weten dat OSX gemaakt is uit Unix
Fout.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fout.
Ik ben dol op discussies, daarom reageer ik zo. Jij weet niet hoe je moet discussieren dus je bent incompetent. Hoiie.
Linux en OSX zijn ook verre neefjes van elkaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
O ja facepalm
Bij unix denk ik altijd aan linux
Ja die iPhone 4 is wel ziek hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooie collectie, ik moet eerlijk zeggen dat ik iPhone wel mooi en goed vind maar Mac OS is dus echt bagger
Overgeprijsd kutding.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja die iPhone 4 is wel ziek he![]()
TOPIKKAPIINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
[ afbeelding ]
Windows en OSX ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Linux en OSX zijn ook verre neefjes van elkaar.
Ja in de verre verte welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Linux en OSX zijn ook verre neefjes van elkaar.
Alsnog zou ik een telefoon met Android kopen, of gewoon dualboot op mijn telefoon met Androidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja die iPhone 4 is wel ziek he![]()
TOPIKKAPIINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
[ afbeelding ]
wodka is goed goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef JanPiraat het volgende:
je vader slaat je morgen toch op je smoel en gaat dan 3 flessen vodka halen dus loop niet te verheugen met je verschijning
Ik kan de poll niet meer aanpassenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Wat een kut poll.
En nokia dan? xD
Stem maar op iPhonequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Dimens het volgende:
Ik heb Maemo 5 en Android op mijn telefoon, wat nu?
Het is een Nokia N900, bazen telefoonquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:14 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Stem maar op iPhone
Stem maar op Android
Temzij het een paupertelefoon is
Mwa die is nog best nice jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is een Nokia N900, bazen telefoon
Maar jij hebt in een haattopik over mij gepost dus jij hebt geen recht van sprekenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef NrTH het volgende:
Mensen die status verlenen aan wat voor telefoon ze hebben.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef NrTH het volgende:
Mensen die status verlenen aan wat voor computer ze hebben.
Dat begrijp ik dan wel weer van NrTH.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Maar jij hebt in een haattopik over mij gepost dus jij hebt geen recht van spreken
Een haattopic over jou?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Maar jij hebt in een haattopik over mij gepost dus jij hebt geen recht van spreken
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:20 schreef NrTH het volgende:
[..]
Een haattopic over jou?
Ik heb daar geen notie meer van geloof ik.
Het was vast niks persoonlijks.
Als er iemand af te kraken valt ben ik gewoon vaak van de partij, ongeacht het slachtoffer.
Oh, maar ik heb alleen in die laatste gepost volgens mij, omdat Klinker wél een toffe user is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:22 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]nou er was zelfs een deeltje 2 van gekomen hahah
Gebruikersnaamhier
gebruikersnaamhier #2 _O_ RAGBOER
Gebruikersnaamhier zuigt, Klinkeradoratietopic :7
En ik niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:22 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb alleen in die laatste gepost volgens mij, omdat Klinker wél een toffe user is.
Okequote:
Gezelligheid op een forumquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
Fack jullieweet je hoe gezellig dat is
onzin falerd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof je het uberhaupt overweegt. Sony's hardware is incapabel voor snow leopard.
Daarentegen kan je wel windows draaien op je Apple. Maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.
welke stationquote:Op zondag 6 maart 2011 01:51 schreef broodjeeimetui het volgende:
ewa oostblokker weet je nog die ene keer achter het station?
Ja dat zei ik je toch, Utrecht Centraal, 3 dagen geleden. Ik was de enge die jou wiepa mocht doenquote:
ben bezet weet niet mischien was meisje die op me leuk denk tweelingzus van mijquote:Op zondag 6 maart 2011 01:54 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Ja dat zei ik je toch, Utrecht Centraal, 3 dagen geleden. Ik was de enge die jou wiepa mocht doen
O vraag dan eens of het je zus was, denk het wel dan, ze had vodka mee.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:58 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ben bezet weet niet mischien was meisje die op me leuk denk tweelingzus van mij
owjaaa jongens heb zus die lijk precies op mij
jaa zij was het ik doe niet met jongens wiepa ben bezetquote:Op zondag 6 maart 2011 02:02 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
O vraag dan eens of het je zus was, denk het wel dan, ze had vodka mee.
Ja ze drinkt kk veel en ik ook, ik ga je zus morgen ten huwelijk vragen jah?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:04 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jaa zij was het ik doe niet met jongens wiepa ben bezet
oow okee jij zij drink ook veel wodkaa
Je posts zijn inhoudelijk niet heel erg sterk hequote:
Je deed er 21 seconden over om deze post te maken nadat je een printscreen had gemaakt.quote:
je hebt de hyves en twitterknoppen niet uitstaan en bent derhalve niet stoerquote:
dalijk je weet zelf pappa slaapt en heb net fles wodka op me hoofd gekregen door me broer omdat ik hem verveel ging de trap op en af rennen komt door wodka word hyper dan doe ik rare dingen enzo beetje dat beetje dit beetje zoo beetje zus beetje badkamer beetje tv beetje woonkamerquote:
ik voel emquote:Op zondag 6 maart 2011 13:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dalijk je weet zelf pappa slaapt en heb net fles wodka op me hoofd gekregen door me broer omdat ik hem verveel ging de trap op en af rennen komt door wodka word hyper dan doe ik rare dingen enzo beetje dat beetje dit beetje zoo beetje zus beetje badkamer beetje tv beetje woonkamer
whehequote:Op zondag 6 maart 2011 13:30 schreef Oostblokker het volgende:
zoo erna is back was eve wodkaaaa gaaan drinken ben dronkuhhhh zie almeaal sterrtjes enzo jatog
waar hadden we over owjaa laptops enzo beetje mobiljes hierplaatsen mooi man
ik type zeker fucking goed nederlands nu vooral met fles wodkaa op
waarom schrijf ik zoiets in godsnaam op
maarja ik ga opruimen iedereen zeurt het ruikt naar olie hier
Ditquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
Ik snap echt niet wat je bedoeld, maak eens normale zinnen
Hegaha je had gister nacht gezegt dat ik je zus ten huwelijk mocht vragenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:29 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
was gister dronken op fok gekomen wtf staat daar boven hahaha dat ik zoiets opschrijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |