Windows 7 is al helemaaaaal incompetent en behoooorlijk OS-X minded. Maar alleen faalt het enorm met onoverzichtelijke verkenner, vage structuur van schermen en is het nog steeds trager in alles in vergelijking met Apple.quote:
Gelukkig prijs ik mijzelf slim.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om te begrijpen dat OSX ook op intel based computers draaien. Tegenwoordig zijn er ook kext te downloaden voor ADM gebruikers.
Eerst Windows afkraken en daarna aan komen zetten met zo'n netbook geval omdat je te skir bent om een normale laptop te kopenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Nee op een netbook met beperkte processorsnelheid/werkgeheugen hoef ik geen Windows 7 nee
Precies.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Windows 7 is al helemaaaaal incompetent en behoooorlijk OS-X minded. Maar alleen faalt het enorm met onoverzichtelijke verkenner, vage structuur van schermen en is het nog steeds trager in alles in vergelijking met Apple.
Alles waar jij achter gaat zitten is beter dan de computer die je nu hebt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:50 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb ook wel eens achter 'een Apple' gezeten hoor dus ik kan dat wel weten
Nee ik heb naast deze netbook ook nog een dikke pc staan hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst Windows afkraken en daarna aan komen zetten met zo'n netbook geval omdat je te skir bent om een normale laptop te kopen
Dit is zeker wel gedownload... (Natuurlijk, doe ik ook hoor)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de meeste OSX users te dom zijn![]()
Hier even Snow Leopard geïnstalleerd op mijn oude Sony.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet niet eens wat voor een netbook dit is pikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alles waar jij achter gaat zitten is beter dan de computer die je nu hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:51 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Dit is zeker wel gedownload... (Natuurlijk, doe ik ook hoor)
Maar legale shit werkt niet. (Of niet meer altans)
Kijk maar: http://store.apple.com/nl/product/MAC_OS_X_SNGL
Ga kijken bij systeemvereisten. Mac-computers dus.
Windows users. 2*quote:
Foto van de gebruikte legale DVD;quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:51 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Dit is zeker wel gedownload... (Natuurlijk, doe ik ook hoor)
Maar legale shit werkt niet. (Of niet meer altans)
Kijk maar: http://store.apple.com/nl/product/MAC_OS_X_SNGL
Ga kijken bij systeemvereisten. Mac-computers dus.
Ok, bewijs...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Foto van de gebruikte legale DVD;
[ afbeelding ]
Incompetent om te zitten op een discussieforum wanneer de discussie niet eens kan beginnen omdat je te sociaal zwak bent voor een onderbouwing. En zo.quote:
Je kunt gewoon de DVD erin doen en het werkt hetzelfde als de normale installatie van Snow Leopard.quote:
Sociaal sterk zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Incompetent om te zitten op een discussieforum wanneer de discussie niet eens kan beginnen omdat je te sociaal zwak bent voor een onderbouwing. En zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |