Het is een Nokia N900, bazen telefoonquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:14 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Stem maar op iPhone
Stem maar op Android
Temzij het een paupertelefoon is
Mwa die is nog best nice jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is een Nokia N900, bazen telefoon
Maar jij hebt in een haattopik over mij gepost dus jij hebt geen recht van sprekenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef NrTH het volgende:
Mensen die status verlenen aan wat voor telefoon ze hebben.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef NrTH het volgende:
Mensen die status verlenen aan wat voor computer ze hebben.
Dat begrijp ik dan wel weer van NrTH.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Maar jij hebt in een haattopik over mij gepost dus jij hebt geen recht van spreken
Een haattopic over jou?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Maar jij hebt in een haattopik over mij gepost dus jij hebt geen recht van spreken
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:20 schreef NrTH het volgende:
[..]
Een haattopic over jou?
Ik heb daar geen notie meer van geloof ik.
Het was vast niks persoonlijks.
Als er iemand af te kraken valt ben ik gewoon vaak van de partij, ongeacht het slachtoffer.
Oh, maar ik heb alleen in die laatste gepost volgens mij, omdat Klinker wél een toffe user is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:22 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]nou er was zelfs een deeltje 2 van gekomen hahah
Gebruikersnaamhier
gebruikersnaamhier #2 _O_ RAGBOER
Gebruikersnaamhier zuigt, Klinkeradoratietopic :7
En ik niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:22 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb alleen in die laatste gepost volgens mij, omdat Klinker wél een toffe user is.
Okequote:
Gezelligheid op een forumquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
Fack jullieweet je hoe gezellig dat is
onzin falerd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof je het uberhaupt overweegt. Sony's hardware is incapabel voor snow leopard.
Daarentegen kan je wel windows draaien op je Apple. Maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |