Dat moet je alleen doen als je een gat in je hand hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:57 schreef Renesite het volgende:
Macbook. Wordt heul niet zo warm omdat er geen ventilator onder de macbook zit. Mijne heb een rubbere onderkant!
Nee. Dat gaat alleen op voor iPhones. NIet voor macbooks. Omdat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:00 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat moet je alleen doen als je een gat in je hand hebt
Niet doen macebook is veel te duur.quote:
Omdat je met dezelfde specs een niet-MacBook hebt voor de helft van het geldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Dat gaat alleen op voor iPhones. NIet voor macbooks. Omdat.
Die met 1,5 jaar (zo oud is mijne) al met geen mogelijkheid meer vooruit te branden is. En de accu is verdrietig makend in zo'n geval. Verder heb je al 40 keer schijfopruiming moeten uitvoeren en zoals ik al zei: de ventilatoren/coolers zitten aan de onderkant itt. macbook. Voordeel daar van? Je kan hem op je blote knieën leggen en je verbrandt niet levendig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef Misan het volgende:
[..]
Omdat je met dezelfde specs een niet-MacBook hebt voor de helft van het geld
Dan heb je het Apple Logo niet en hoor je er niet bij.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef Misan het volgende:
[..]
Omdat je met dezelfde specs een niet-MacBook hebt voor de helft van het geld
Goede onzin.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die met 1,5 jaar (zo oud is mijne) al met geen mogelijkheid meer vooruit te branden is. En de accu is verdrietig makend in zo'n geval. Verder heb je al 40 keer schijfopruiming moeten uitvoeren en zoals ik al zei: de ventilatoren/coolers zitten aan de onderkant itt. macbook. Voordeel daar van? Je kan hem op je blote knieën leggen en je verbrandt niet levendig.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:06 schreef Oostblokker het volgende:
mijn pc doet kut
daarom wil sony zonder pc ken ik niet, zitten alemaal belangrijk dingen op![]()
Ik snap echt niet wat je bedoeld, maak eens normale zinnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:08 schreef Oostblokker het volgende:
ik had steen spinal liedjes en plaatjes aishwarya rai plaatjes mijn fotos me broertje de fotos alle liedjes van per.verz steen spinal en andere rappers alles is wegomdat me me pc niet goed doet meer
Zow, zit net Oostblokleef te luisteren, wat toevallig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:56 schreef Oostblokker het volgende:
ik ga morgen stadje in ja weer yeaaa
ik wil laptop halen dan kan ik ook op me bed heerlijk liggen en chatten hahaa
maar welke is goed! ik ga naar media markt met papa , ik wou sony gaan halen maar me pa vind siemens toch beter
Klinkt als het system32 virus, je moet dat mapje even verwijderen en dan opnieuw opstarten en dat staan al je foto's er weer in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:08 schreef Oostblokker het volgende:
ik had steen spinal liedjes en plaatjes aishwarya rai plaatjes mijn fotos me broertje de fotos alle liedjes van per.verz steen spinal en andere rappers alles is wegomdat me me pc niet goed doet meer
waarom jij niet beetje feestje feestje ik beetje wodka he achter pctje en leef me oostblokleefjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
Ik snap echt niet wat je bedoeld, maak eens normale zinnen
ja klopt was virusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Klinkt als het system32 virus, je moet dat mapje even verwijderen en dan opnieuw opstarten en dat staan al je foto's er weer in.
jatog dan kom je altijd mij tegen hoor je oostblok zieje mij in 1 keerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:10 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Zow, zit net Oostblokleef te luisteren, wat toevallig.![]()
Koop een Asus, die zijn echt goed.
zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef xSummergirlx het volgende:
Koop er eentje die er mooi uitziet.
Heb je die map al verwijderd, moet je wel doen hoor.quote:
me broer zal dat voor me doen komt goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je die map al verwijderd, moet je wel doen hoor.
Daarna even format C doen, dan weet je echt zeker dat je computer virus vrij is en je bestanden niet langer meer gevaar lopen voor dat virus.
Studentenkorting. En weet ik veel. Ik was in ieder geval een stuk minder kwijt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:24 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
MacBook voor onder de 950 euro? Die dingen beginnen bij 1k man
Zijn MacBook was tweedehands omdat hij eigenlijk een schooier is die geen nieuwe Macbook kan kopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:24 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
MacBook voor onder de 950 euro? Die dingen beginnen bij 1k man
O ja dat krijg je bij Applequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Studentenkorting. En weet ik veel. Ik was in ieder geval een stuk minder kwijt.
Alsof je geen Snow Leopard op een Sony kan draaienquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Maar heeft daarentegen wél een fatsoenlijk OS en ziet er degelijk uit![]()
Eeeeeeeeen fout.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zijn MacBook was tweedehands omdat hij eigenlijk een schooier is die geen nieuwe Macbook kan kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |