welke stationquote:Op zondag 6 maart 2011 01:51 schreef broodjeeimetui het volgende:
ewa oostblokker weet je nog die ene keer achter het station?
Ja dat zei ik je toch, Utrecht Centraal, 3 dagen geleden. Ik was de enge die jou wiepa mocht doenquote:
ben bezet weet niet mischien was meisje die op me leuk denk tweelingzus van mijquote:Op zondag 6 maart 2011 01:54 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Ja dat zei ik je toch, Utrecht Centraal, 3 dagen geleden. Ik was de enge die jou wiepa mocht doen
O vraag dan eens of het je zus was, denk het wel dan, ze had vodka mee.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:58 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ben bezet weet niet mischien was meisje die op me leuk denk tweelingzus van mij
owjaaa jongens heb zus die lijk precies op mij
jaa zij was het ik doe niet met jongens wiepa ben bezetquote:Op zondag 6 maart 2011 02:02 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
O vraag dan eens of het je zus was, denk het wel dan, ze had vodka mee.
Ja ze drinkt kk veel en ik ook, ik ga je zus morgen ten huwelijk vragen jah?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:04 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jaa zij was het ik doe niet met jongens wiepa ben bezet
oow okee jij zij drink ook veel wodkaa
Je posts zijn inhoudelijk niet heel erg sterk hequote:
Je deed er 21 seconden over om deze post te maken nadat je een printscreen had gemaakt.quote:
je hebt de hyves en twitterknoppen niet uitstaan en bent derhalve niet stoerquote:
dalijk je weet zelf pappa slaapt en heb net fles wodka op me hoofd gekregen door me broer omdat ik hem verveel ging de trap op en af rennen komt door wodka word hyper dan doe ik rare dingen enzo beetje dat beetje dit beetje zoo beetje zus beetje badkamer beetje tv beetje woonkamerquote:
ik voel emquote:Op zondag 6 maart 2011 13:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dalijk je weet zelf pappa slaapt en heb net fles wodka op me hoofd gekregen door me broer omdat ik hem verveel ging de trap op en af rennen komt door wodka word hyper dan doe ik rare dingen enzo beetje dat beetje dit beetje zoo beetje zus beetje badkamer beetje tv beetje woonkamer
whehequote:Op zondag 6 maart 2011 13:30 schreef Oostblokker het volgende:
zoo erna is back was eve wodkaaaa gaaan drinken ben dronkuhhhh zie almeaal sterrtjes enzo jatog
waar hadden we over owjaa laptops enzo beetje mobiljes hierplaatsen mooi man
ik type zeker fucking goed nederlands nu vooral met fles wodkaa op
waarom schrijf ik zoiets in godsnaam op
maarja ik ga opruimen iedereen zeurt het ruikt naar olie hier
Ditquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
Ik snap echt niet wat je bedoeld, maak eens normale zinnen
Hegaha je had gister nacht gezegt dat ik je zus ten huwelijk mocht vragenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:29 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
was gister dronken op fok gekomen wtf staat daar boven hahaha dat ik zoiets opschrijf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |