Waarschijnlijk is dat net als bij alle andere apparaten waarvan je screens ziet: op het apparaat zelf ziet het er veel beter uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
Als ik die screens zie is alles vreselijk pixelig behalve Kingdom Hearts. What gives?
Kingdom Hearts heeft nog geeneens een release datum, dus als je het alleen daarvoor wilt doen: nee.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Zeer verleidelijk. Vooral voor Kingdom Hearts.
Zal ik 'm kopen?
* Dacht dat er een DS-videochip in zat maar waarschijnlijk gaat het idd om emulatie.quote:The (Small) Price You Pay For Playing DS Games On The 3DS
You can play DS games on the Nintendo 3DS. No problem there. But did you know they take a lot longer to load on Nintendo's new handheld than they did on the old one?
A series of tests run by GameSpot, booting up five games on both the DS and 3DS, found that the new 3D handheld takes much longer to load a game than its predecessor, in some cases (like Black Ops) taking 21 seconds to go from boot to main menu.
While this won't destroy your ability to enjoy older games on a newer handheld, it's interesting that a more powerful machine takes longer to do something than its feebler sibling could manage. Then again, considering the DS games are running essentially as emulated titles* - which always taxes hardware more than a game running on its intended device - the wait can be excused!
Tijd van kiezen DS-spel in homemenu tot starten spel. Spel zelf is hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat had ik niet verwacht eigenlijk. Dit gaat wel enkel over de start-up toch? Of is de game tijdens de in-game menu's ook beduidend trager?
quote:Nintendo Is So Not Screwing Around With 3DS Piracy
Japanese game retailer Enterking issued a notice that it would not be buying back any 3DS units that were used with a R4-type devices - specifically "illegal or unauthorized devices". The notice states that there seems to be a record of such use left on the system. This would be in line with the rumors that the 3DS keeps a log of flash cart use, which then can be checked.
The Nintendo terms of agreement clearly state that it is possible that the 3DS might not be able to boot up after firmware updates if unapproved or illegal devices are used in the 3DS. You have been warned!
Wel apart waar die vijf extra seconden voor nodig zijn...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, niets ernstigs dus. Ik zet mijn DS ook vrijwel nooit uit maar gewoon in slaapmode. Het laden van een spel, inclusief alle logo's, intro's en savegames is zo nutteloos
Hoop dat ze de prijs daarvan niet al te gek maken. Wil Mario land 2 en 3 wel weer eens spelenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Tot nu toe was het alleen bekend van GB(C) games volgens mij dat die zouden komen
Dat zou moeten kunnen ja, ik verwacht wel dat ze daar nog even mee wachten. Genoeg GB(C) meuk waaruit ze kunnen kiezen de komende tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Als de 3DS krachtig genoeg is om DS te emuleren, moet GBA helemaal lukken. Hopelijk komt dat dus ook in de online store. Tot nu toe was het alleen bekend van GB(C) games volgens mij dat die zouden komen
Mogen ze dat zomaar doen? Wettelijk gezien?quote:Nintendo Is So Not Screwing Around With 3DS Piracy
Zal wel in de voorwaarden staan. Als je het systeem gebruikt ga je er mee akkoord.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mogen ze dat zomaar doen? Wettelijk gezien?
Hoi als ik je vragen mag zou je hem gelijk kopen voor die 250 of zou je wachten tot er wat meer games voor beschikbaar zijn? Ik zou graag naar zon event gaan waar ze de 3ds demonstreren maar er is hier nergens en in de buurt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:01 schreef Zolder het volgende:
Ik heb er op de CeBIT op kunnen spelen en hij is wel leuk
Naja, ik zou het wel terecht vinden. Die discussie is verder al te veel gevoerd in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Zal wel in de voorwaarden staan. Als je het systeem gebruikt ga je er mee akkoord.
Waarom twijfel je? Het is redelijk veel geld, dus ik snap wel als je het niet direct @ launch kunt kopenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:56 schreef KingLysandus het volgende:
Ik begin nu steeds meer te twijfelen of ik wel een 3DS zal halen.
Geld is geen probleem. Maar vind het wel duur. NGP wordt waarschijnlijk zelfs goedkoper.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom twijfel je? Het is redelijk veel geld, dus ik snap wel als je het niet direct @ launch kunt kopenJe mist alleen de hype en je bent ontzettend jaloers als je alle positieve ervaringen over PilotWings hoort...
PilotWings is awesome, ik denk dat we daar wel genoeg van weten!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef Pheno het volgende:
Willen jullie nog iets weten van pilotwings, SSFIV of nintendogs? Ben er nu mee bezig.
Ik zou hem niet gelijk kopen voor 250 euro. Ik heb een NDS maar ben niet echt van de nintendo games (Enigste waar ik me echt goed mee vermaakt heb is Phoenix Wright en Professor Layton). Het 3D effect is leuk, maar ik heb op die beurs zoveel schermen van rond de 40 inch met 3d ZONDER BRIL gezien dat het niet zo heel bijzonder meer is. Kortom ik ga hem halen, op het moment dat ze op marktplaats leuk geprijst zijn en er een R4 variant is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:17 schreef Babylonia het volgende:
[..]
Hoi als ik je vragen mag zou je hem gelijk kopen voor die 250 of zou je wachten tot er wat meer games voor beschikbaar zijn? Ik zou graag naar zon event gaan waar ze de 3ds demonstreren maar er is hier nergens en in de buurt.
Dat heb ik ook. Ik draag Nintendo een warm hart toe maar met de afgelopen versies van een DS voelde ik mij een beetje bekocht. Na elk half jaar kwam er een nieuwere en betere versie uit. Ik denk dat ik 2 jaar wacht en verder op mijn telefoon een game speel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:56 schreef KingLysandus het volgende:
Ik begin nu steeds meer te twijfelen of ik wel een 3DS zal halen.
Ok. Dat doet het hem. Ik ga hem ook annuleren. (of iemand moet mijn reservering overnemen. ben de nummer 1 bij lokale Bart Smit.)quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:17 schreef matthijst het volgende:
Hmm, begin toch te twijfelen nu
Collega had m gisteren getest in Enschede:
Wast wat?
Klote
3d zeer vaag
We hebben een paar spelletjes getest
Je moet om iets van dat 3 d te kunnen zien recht voor je ogen houden en dat speelt niet fijn ik ga er in ieder geval geen kopen.
Preordertje maar annuleren tot ik hem zelf gezien heb... 350 euro heje ook bijna een iPad2 voor, waarvan ik weet dat ik hem dagelijks meerdere uren zal gebruiken
Ik ga dat ook doen....!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:17 schreef matthijst het volgende:
Collega had m gisteren getest in Enschede:
Wast wat?
Klote
3d zeer vaag
We hebben een paar spelletjes getest
Je moet om iets van dat 3 d te kunnen zien recht voor je ogen houden en dat speelt niet fijn ik ga er in ieder geval geen kopen.
Preordertje maar annuleren tot ik hem zelf gezien heb... 350 euro heje ook bijna een iPad2 voor, waarvan ik weet dat ik hem dagelijks meerdere uren zal gebruiken
Het is 250 euro, dus dat scheeltquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:17 schreef matthijst het volgende:
Voor mij wel. Wat die anderen doen moeten ze natuurlijk zelf weten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef Kriegel het volgende:
En gast die in een vluchtig gekrabbeld verslagje meldt dat ie het niks vindt is genoeg om je eigen pre-order te annuleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |