Samen met de nummers van Rick Astley en E-rotic vind ik deze nog wel prima te pruimen. Van de rest van de muziek in deze topic krijg ik idd zin om lukraak mensen neer te steken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:48 schreef Grunge. het volgende:
Gadverdamme, zeg. Overal hoor je dit liedje. Iedereen vindt het leuk. Extra kotsen bij Serious Request in Eindhoven (ik zag dat op televisie, was er niet bij gelukkig!) waar iedereen het aanvroeg. Plus het 'hello'-sampletje. Zo primitief en zwakzinnig om je te laten raken door een liedje wat catchy is
(Het bestaat alléén maar uit van die truukjes die mensen lekker in het gehoor zouden liggen, bedoel ik.)
En wat vind je van het origineel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
en dit nummer kan ik gewoon niet uitstaan:
En bedankt, nu heb ik beide grafnummers weer in mijn kop zitten...quote:
"Jaaaaa, jullie kennen Gerard natuurlijk als Gerard. Maar in A-dorp had hij een hele slechte naam. Ik dacht Hans ofzo... Hans? Eh... Rudie? Ja Rudie was het!"quote:
Deze wil ik juist horen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:27 schreef meneertje1972 het volgende:
gewoon omdat het een verschrikkelijk nummer is met een verschrikkelijke stem, taal. BAH!
Ik kliktequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef elkravo het volgende:
Wat een irritant klotenummer...![]()
en pubers vinden het zeker leuk omdat er "fuck" in zit
?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:35 schreef MAHL het volgende:
Omg, wat een irritante kutstem. Toniiiiiiiight. En die lyrics ook - tegenwoordig bestaat alles op de radio uit het kaliber 'het dak gaat eraf', 'we gaan er een groot feest van maken vanavond', 'met zijn allen on the floor'... Vreselijk irritant en oppervlakkig![]()
![]()
![]()
Voor de rest, Bruno Mars, en alles van Rihanna. Na 'who's that chick' en 'SM' dacht ik, kom, zo'n commerciële hoer als ze is zal ze vast hierna komen met een of ander emotioneel gitaarliedje.
En inderdaad...
![]()
![]()
Wordt ik wel vrolijk van... jeugdsentiment ook...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:27 schreef meneertje1972 het volgende:
gewoon omdat het een verschrikkelijk nummer is met een verschrikkelijke stem, taal. BAH!
Ik wil het best goed maken met Jessie J.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef searchanddestroy het volgende:
Jessie J, maakt niet uit welk nummer.
Inderdaad, wat een kutnummer. Heb niks tegen Rihanna, maar dit is wel vreselijk.quote:
We hebben wel erg veel met elkaar gemeen, he.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kutnummer. Heb niks tegen Rihanna, maar dit is wel vreselijk.
Heel glad...quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Tornadovis het volgende:
Bah. 'No mujcie for the soodjers.. No mujcie for the king' Bah.
QFT. Vond het de eerste keer dat ik hem hoorde al een zeiknummer. Ech, wat een verschrikkelijk slecht nummerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
deze ja.... omg wat een vreselijk nummer, daar wordt je toch spontaan depressief van?
'Horizon in the distance
So close and yet so far away
You shouldn't be surprised
when on arrival
the dream has flown away
Or fears not have to stay
The road ahead
is a highway
or a dead end street'
pulease, je doet spontaan een touw om je nek en zoekt een hoge boom, zo depressief en uitzichtloos als zij het leven doen laten klinken
Datquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:35 schreef MAHL het volgende:
Omg, wat een irritante kutstem. Toniiiiiiiight. En die lyrics ook - tegenwoordig bestaat alles op de radio uit het kaliber 'het dak gaat eraf', 'we gaan er een groot feest van maken vanavond', 'met zijn allen on the floor'... Vreselijk irritant en oppervlakkig![]()
![]()
![]()
Voor de rest, Bruno Mars, en alles van Rihanna. Na 'who's that chick' en 'SM' dacht ik, kom, zo'n commerciële hoer als ze is zal ze vast hierna komen met een of ander emotioneel gitaarliedje.
En inderdaad...
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:10 schreef krokdown het volgende:
ze heeft heel het nummer verpest, oftewel het beste deuntje ever.
Het was al een kutdeuntje, maar dit is nog even wat erger, zeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:10 schreef krokdown het volgende:
terechte klacht!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:10 schreef krokdown het volgende:
Eens, oppakken en deporteren dat wijf. Samen met Alain Clark, die maakt ook alleen rotzooiquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:10 schreef searchanddestroy het volgende:
Vreselijk.Alles van haar (solo-stuff) trouwens.
Jij doet je naam eer aan. Als je dat doet met Jacqueline, dan krijg je een standbeeld...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:10 schreef searchanddestroy het volgende:
Vreselijk.Alles van haar (solo-stuff) trouwens.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij doet je naam eer aan. Als je dat doet met Jacqueline, dan krijg je een standbeeld...
Eens!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:10 schreef krokdown het volgende:
DIT DUS GVDquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:51 schreef Ferry_76 het volgende:
-Alles Nederlands, vooral die nummers met semi-intellectuele teksten die zijn geschreven met het grote sinterklaas rijmwoordenboek in de hand.
-Alles met auto-tune.
-Alle skyradio muziek voor overjarige huisvrouwen.
-Rapmuziek!
En momenteel vooral dat 'Bottles' nummer dat zes keer per dag langs komt op het werk, en dat nummer uit de '125 jaar coca-cola' reclame; "I'd like to buy the world a home and furnish it with love" Sterf, vuile kuthippie!
Krystl zingt dat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:51 schreef Ferry_76 het volgende:
En momenteel vooral dat 'Bottles' nummer dat zes keer per dag langs komt op het werk
wat een graf nummer, vooral dat intro was ik de eerste keer al schijtziek.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:51 schreef Ferry_76 het volgende:
En momenteel vooral dat 'Bottles' nummer dat zes keer per dag langs komt op het werk.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
We hebben wel erg veel met elkaar gemeen, he.
deze is wel vet!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:50 schreef froebelmeister het volgende:
Niks mis mee, zolang het geluid uitstaat.
?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Keane - Everybody's Changing
*geeft kots op* Dit was zo'n nummer wat - om redenen die mij totáál niet duidelijk zijn - je tot bloedens toe door de strot werd geramd in 2004/2005. Tevens het ultieme dinsdagmiddagnummer. Stel je voor: Je bent aan het werk en de dag is saai en de week duurt nog lang. Je voelt je down. Hoopvol besluit je de radio aan te zetten om de dag wat beter door te komen. Er gaat immers niets boven een stukje goede muziek nietwaar?
Gelukkig hoor je dan Keane voor de 268335e keer en realiseer je je dat je dag zojuist nog een stuk beroerder is geworden. Ik ken serieus waar geen andere plaat die zo sáái is en tegelijkertijd zo jengelend doorgalmd in je oren. Zin om je trommelvliezen te doorboren met een breinaald krijg je ervan.
Toen ik een paar jaar terug in Spanje was hoorde je dit nummer echt overal:quote:
Lucht het op?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Keane - Everybody's Changing
*geeft kots op* Dit was zo'n nummer wat - om redenen die mij totáál niet duidelijk zijn - je tot bloedens toe door de strot werd geramd in 2004/2005. Tevens het ultieme dinsdagmiddagnummer. Stel je voor: Je bent aan het werk en de dag is saai en de week duurt nog lang. Je voelt je down. Hoopvol besluit je de radio aan te zetten om de dag wat beter door te komen. Er gaat immers niets boven een stukje goede muziek nietwaar?
Gelukkig hoor je dan Keane voor de 268335e keer en realiseer je je dat je dag zojuist nog een stuk beroerder is geworden. Ik ken serieus waar geen andere plaat die zo sáái is en tegelijkertijd zo jengelend doorgalmd in je oren. Zin om je trommelvliezen te doorboren met een breinaald krijg je ervan.
Nee, echt. Ik overdrijf er geen letter van. Voel me zelfs fysiek ongemakkelijk als ik dat hoor, krijg het op mijn heupen en begin me misselijk te voelen. Bizar. Alsof het een soort a-muzikale kryptonite is.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:09 schreef female81 het volgende:
[..]
Lucht het op?
Keane is echt HET ultieme muzikale midden: erg veel spanning zit er niet in, maar het is tevens moeilijk om er écht een hekel aan te hebben (al is het jóuw dan wel gelukt).![]()
Beetje als een bak supermarkt-nasi; daar zit weinig smaak aan, maar het is al met al best makkelijk weg te krijgen. Ongeveer 99 % van de bevolking kan het probleemloos eten, omdat je niet lastig gevallen wordt met hinderlijke exotische kruiden en zo, en daarom verkoopt het ook zo goed.
Tja, bij Celine Dion kan ik het me heel goed voorstellen, dat er mensen zijn die het ronduit afschuwelijk vinden (maar óók dat ze zoveel fans heeft; bij dat mens is er geen tussenweg mogelijk).quote:Op zondag 3 juli 2011 10:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Had ik ook een tijdje met Celine Dion trouwens.
Ik vind het irritant gezongen, doordat ze steeds voor of achter de maat aan zingt.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:09 schreef female81 het volgende:
Iets anders: In navolging van Glennis Grace - en dat vond ik al zo ontzettend erg - is er sinds kort dít. Het is misschien nog wel meer vanwege de vermoedelijke gedachte erachter (meeliften op het succes van Glennis Grace en op die manier terugkomen in the picture) dan om het liedje zelf, dat ik dit zo erg vind. En verbeeld ik het me nou, of probeert ze hier en daar de stem van Glennis na te doen? Ik krijg bijna de neiging om alvast naar bovengenoemde breinaald te grijpen...
Inderdaad, ja. Niet dat het een slecht nummer is, maar het is zó overduidelijk gekopieerd van Glennis Grace, zó'n overduidelijke poging is om weer een hitje te scoren om in de belangstelling te komen... De commercie druipt ervan af.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:09 schreef female81 het volgende:
[..]
Iets anders: In navolging van Glennis Grace - en dat vond ik al zo ontzettend erg - is er sinds kort dít. Het is misschien nog wel meer vanwege de vermoedelijke gedachte erachter (meeliften op het succes van Glennis Grace en op die manier terugkomen in the picture) dan om het liedje zelf, dat ik dit zo erg vind. En verbeeld ik het me nou, of probeert ze hier en daar de stem van Glennis na te doen? Ik krijg bijna de neiging om alvast naar bovengenoemde breinaald te grijpen...
(En ja, ze kan heus wel goed zingen. Zo doof ben ik nou ook weer niet, dat ik dat niet hoor.)
Argh, inclusief het verplichte stukje instrumentaal tussendoor. Wat een crap.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:49 schreef MAHL het volgende:
Deze trouwens ook:
Echt, ik snap niet waarom mensen dit zo geweldig vinden. Het is weer zo'n typisch 13-in een dozijn 'rock'nummertje met een tekst waar de cliche's vanaf druipen... Echte skyradio-muziek. En het wordt zooooo emotioneel gezongen alsof het de reinste poëzie is, en daarom trappen mensen ernog in ook... Typische muziek voor die huisvrouwen die dit gebruiken om door hun o-zo-moeilijke leven te komen![]()
Het is dat het Nederlands is, anders had iedereen het (terecht) doorsneemeuk gevonden.
Ik ken heel dat nummer/mens niet. Wie is dat dan, weer een of andere talentenjachtwinnaar?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:31 schreef Ofyles2 het volgende:
De vraag voor ¤ 1 miljoen: hoe laag waren de standaarden van de telestemmers die ervoor gezorgd hebben dat deze mislukte kruising tussen Britney, Christina, Gaga en Alexis te vaak op de radio te horen is?
Wel leuk dat ze niet onder stoelen en banken steekt dat ze een operafan is, maar met zo'n stem krijg je geen enkele wijnglas kapot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |