abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98341232
Wat haatdragend. :+

Maar goed, het is wel een enorm saaie Ilse DeLange-kloon, en ik denk zelf ook weleens iets dergelijks als ik Glennis Grace weer eens 'Afscheid' hoor blèren. Dan heb je al zo'n pesthekel aan het origineel, en dan krijg je opeens dát voor je kiezen. :{

(En misschien nog wel erger dan dat liedje is haar enorm neppe uitstraling, waar je tegenwoordig érg vaak mee geconfronteerd wordt als je de tv aan zet of een blad open slaat.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2011 18:46:35 ]
pi_98342952
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:51 schreef Ferry_76 het volgende:
En momenteel vooral dat 'Bottles' nummer dat zes keer per dag langs komt op het werk.
wat een graf nummer, vooral dat intro was ik de eerste keer al schijtziek.
pi_98346428
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef MAHL het volgende:

[..]

We hebben wel erg veel met elkaar gemeen, he. :@
O+
pi_98348094
alles van ben saunders!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_98350165
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:31 schreef Miam het volgende:
alles van ben saunders!
dat sowieso.
pi_98373770
Als dit op de radio is dan gaat ie meteen naar een andere zender

pi_98867220

;( :r verschrikkelijk
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_98867573
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:50 schreef froebelmeister het volgende:
Niks mis mee, zolang het geluid uitstaat.
deze is wel vet!
pi_98869810
Ke$ha :r :r :r
pi_98872054

Iedere mongool die denkt dat 'ie goed piano kan spelen of even zijn verfijnde smaak van pianomuziek wilt showen komt aanzetten met dit weliswaar mooie maar compleet uitgemolken nummer.
pi_98872950
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:49 schreef friekin_ het volgende:

[..]

O+
Neuken?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:10:33 #287
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_98928733
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
pi_98935633
Keane - Everybody's Changing

*geeft kots op* Dit was zo'n nummer wat - om redenen die mij totáál niet duidelijk zijn - je tot bloedens toe door de strot werd geramd in 2004/2005. Tevens het ultieme dinsdagmiddagnummer. Stel je voor: Je bent aan het werk en de dag is saai en de week duurt nog lang. Je voelt je down. Hoopvol besluit je de radio aan te zetten om de dag wat beter door te komen. Er gaat immers niets boven een stukje goede muziek nietwaar?

Gelukkig hoor je dan Keane voor de 268335e keer en realiseer je je dat je dag zojuist nog een stuk beroerder is geworden. Ik ken serieus waar geen andere plaat die zo sáái is en tegelijkertijd zo jengelend doorgalmd in je oren. Zin om je trommelvliezen te doorboren met een breinaald krijg je ervan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 3 juli 2011 @ 10:00:02 #289
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_98974117
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

*geeft kots op* Dit was zo'n nummer wat - om redenen die mij totáál niet duidelijk zijn - je tot bloedens toe door de strot werd geramd in 2004/2005. Tevens het ultieme dinsdagmiddagnummer. Stel je voor: Je bent aan het werk en de dag is saai en de week duurt nog lang. Je voelt je down. Hoopvol besluit je de radio aan te zetten om de dag wat beter door te komen. Er gaat immers niets boven een stukje goede muziek nietwaar?

Gelukkig hoor je dan Keane voor de 268335e keer en realiseer je je dat je dag zojuist nog een stuk beroerder is geworden. Ik ken serieus waar geen andere plaat die zo sáái is en tegelijkertijd zo jengelend doorgalmd in je oren. Zin om je trommelvliezen te doorboren met een breinaald krijg je ervan.
?
~ Tool ~
  zondag 3 juli 2011 @ 10:00:58 #290
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_98974125
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:00 schreef MixedEmotions het volgende:

[..]

?
Toen ik een paar jaar terug in Spanje was hoorde je dit nummer echt overal:

~ Tool ~
pi_98974221
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

Lucht het op? ;)

Keane is echt HET ultieme muzikale midden: erg veel spanning zit er niet in, maar het is tevens moeilijk om er écht een hekel aan te hebben (al is het jóuw dan wel gelukt). :')

Beetje als een bak supermarkt-nasi; daar zit weinig smaak aan, maar het is al met al best makkelijk weg te krijgen. Ongeveer 99 % van de bevolking kan het probleemloos eten, omdat je niet lastig gevallen wordt met hinderlijke exotische kruiden en zo, en daarom verkoopt het ook zo goed.

Iets anders: In navolging van Glennis Grace - en dat vond ik al zo ontzettend erg - is er sinds kort dít. Het is misschien nog wel meer vanwege de vermoedelijke gedachte erachter (meeliften op het succes van Glennis Grace en op die manier terugkomen in the picture) dan om het liedje zelf, dat ik dit zo erg vind. En verbeeld ik het me nou, of probeert ze hier en daar de stem van Glennis na te doen? Ik krijg bijna de neiging om alvast naar bovengenoemde breinaald te grijpen...

(En ja, ze kan heus wel goed zingen. Zo doof ben ik nou ook weer niet, dat ik dat niet hoor.)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2011 10:56:22 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 10:40:58 #292
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_98974615
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:09 schreef female81 het volgende:

[..]

Lucht het op? ;)

Keane is echt HET ultieme muzikale midden: erg veel spanning zit er niet in, maar het is tevens moeilijk om er écht een hekel aan te hebben (al is het jóuw dan wel gelukt). :')

Beetje als een bak supermarkt-nasi; daar zit weinig smaak aan, maar het is al met al best makkelijk weg te krijgen. Ongeveer 99 % van de bevolking kan het probleemloos eten, omdat je niet lastig gevallen wordt met hinderlijke exotische kruiden en zo, en daarom verkoopt het ook zo goed.

Nee, echt. Ik overdrijf er geen letter van. Voel me zelfs fysiek ongemakkelijk als ik dat hoor, krijg het op mijn heupen en begin me misselijk te voelen. Bizar. Alsof het een soort a-muzikale kryptonite is.

Had ik ook een tijdje met Celine Dion trouwens.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_98974825
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:01 schreef sweetco het volgende:

[..]

deze is wel vet!
Nietes!
pi_98974936
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

Had ik ook een tijdje met Celine Dion trouwens.
Tja, bij Celine Dion kan ik het me heel goed voorstellen, dat er mensen zijn die het ronduit afschuwelijk vinden (maar óók dat ze zoveel fans heeft; bij dat mens is er geen tussenweg mogelijk).

Weer een gevalletje 'ja, ik wéét dat ze goed kan zingen', trouwens.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2011 10:58:34 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juli 2011 @ 11:47:44 #295
862 Arcee
Look closer
pi_98975964
quote:
Iets anders: In navolging van Glennis Grace - en dat vond ik al zo ontzettend erg - is er sinds kort dít. Het is misschien nog wel meer vanwege de vermoedelijke gedachte erachter (meeliften op het succes van Glennis Grace en op die manier terugkomen in the picture) dan om het liedje zelf, dat ik dit zo erg vind. En verbeeld ik het me nou, of probeert ze hier en daar de stem van Glennis na te doen? Ik krijg bijna de neiging om alvast naar bovengenoemde breinaald te grijpen...

Ik vind het irritant gezongen, doordat ze steeds voor of achter de maat aan zingt. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_98979142
quote:

[..]

(En ja, ze kan heus wel goed zingen. Zo doof ben ik nou ook weer niet, dat ik dat niet hoor.)
Inderdaad, ja. Niet dat het een slecht nummer is, maar het is zó overduidelijk gekopieerd van Glennis Grace, zó'n overduidelijke poging is om weer een hitje te scoren om in de belangstelling te komen... De commercie druipt ervan af.
pi_98979403
Deze trouwens ook:

Echt, ik snap niet waarom mensen dit zo geweldig vinden. Het is weer zo'n typisch 13-in een dozijn 'rock'nummertje met een tekst waar de cliche's vanaf druipen... Echte skyradio-muziek. En het wordt zooooo emotioneel gezongen alsof het de reinste poëzie is, en daarom trappen mensen ernog in ook... Typische muziek voor die huisvrouwen die dit gebruiken om door hun o-zo-moeilijke leven te komen :r

Het is dat het Nederlands is, anders had iedereen het (terecht) doorsneemeuk gevonden.
pi_98980173
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:49 schreef MAHL het volgende:
Deze trouwens ook:

Echt, ik snap niet waarom mensen dit zo geweldig vinden. Het is weer zo'n typisch 13-in een dozijn 'rock'nummertje met een tekst waar de cliche's vanaf druipen... Echte skyradio-muziek. En het wordt zooooo emotioneel gezongen alsof het de reinste poëzie is, en daarom trappen mensen ernog in ook... Typische muziek voor die huisvrouwen die dit gebruiken om door hun o-zo-moeilijke leven te komen :r

Het is dat het Nederlands is, anders had iedereen het (terecht) doorsneemeuk gevonden.
Argh, inclusief het verplichte stukje instrumentaal tussendoor. Wat een crap. :D
Waarschijnlijk zou het ook verkopen als de tekst totale onzin zou zijn.. :X
  zondag 3 juli 2011 @ 22:31:56 #299
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_99001706

De vraag voor ¤ 1 miljoen: hoe laag waren de standaarden van de telestemmers die ervoor gezorgd hebben dat deze mislukte kruising tussen Britney, Christina, Gaga en Alexis te vaak op de radio te horen is?

Wel leuk dat ze niet onder stoelen en banken steekt dat ze een operafan is, maar met zo'n stem krijg je geen enkele wijnglas kapot...
pi_99002748
quote:
13s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:31 schreef Ofyles2 het volgende:

De vraag voor ¤ 1 miljoen: hoe laag waren de standaarden van de telestemmers die ervoor gezorgd hebben dat deze mislukte kruising tussen Britney, Christina, Gaga en Alexis te vaak op de radio te horen is?

Wel leuk dat ze niet onder stoelen en banken steekt dat ze een operafan is, maar met zo'n stem krijg je geen enkele wijnglas kapot...
Ik ken heel dat nummer/mens niet. Wie is dat dan, weer een of andere talentenjachtwinnaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')