abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94057555
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zit toevallig zo'n kinderindoctrinatieprogramma te kijken over de NSB: is uitermate genuanceerd van toon.
En volgens mij is juist dat het probleem: nuance.
Nuance wordt gezien als links. Zeker tegenwoordig.
Nuance is niet sterk, maar zwak, in de ogen van sommige mensen. Links wordt gezien als zwak, en dat willen we niet zijn, we zijn sterk, alles is clear cut goed of kwaad en het kwaad wordt platgebombardeerd, want het staat me in de weg.
Ja, geen wonder dat achtergrond informatie geven en daardoor de nuance laten zien, gezien wordt als een links complot... tegen wat? Het Gesundes Volksempfinden...?
Maar het is dus niet links.
Zoals ik ook alleen geïnteresseerd ben in de epistemologische kant van de zaak en gezien wordt als links...
Jij bent wel van de linkse slachtofferrol is het niet?
pi_94057639
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:51 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Jij bent wel van de linkse slachtofferrol is het niet?
Jij bent van de rechtse slachtofferrol roepen.... :D.
Onzin dus. Nuance wordt gezien als links.
I´m back.
pi_94057687
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:43 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ja leuk, maar hoe wil je dat dan bereiken? Vrijheid van pers is ook dat ze het met een enorme bias kunnen brengen. Het is dan aan de consument om daar mee af te rekenen. Kiezen wat je wel en niet uitzend kan bijv. ook al een bepaalde kleuring zijn.
Het is een streven dat ten burele van iedere redactie steeds weer dient worden te besproken bij ieder item....
I´m back.
pi_94057690
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij bent van de rechtse slachtofferrol roepen.... :D.
Onzin dus. Nuance wordt gezien als links.
Tekenend dat jij mij blijkbaar als rechts ziet aangezien ik in dit topic helemaal geen kleur ( ;) ) heb bekend.
pi_94057821
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is een streven dat ten burele van iedere redactie steeds weer dient worden te besproken bij ieder item....
Mooi streven, maar wat als ze dat niet doen?
pi_94057838
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Tekenend dat jij mij blijkbaar als rechts beschuldigd aangezien ik in dit topic helemaal geen kleur ( ;) ) heb bekend.
Waar doe ik dat?
Volgens mij nergens.
Tekenend dat jij dat dus ziet in wat ik hier te berde breng... dan ben je wrs niet 'geen kleur'???
I´m back.
pi_94057881
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:55 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Mooi streven, maar wat als ze dat niet doen?
Als het goed is doen ze dat wel, doen ze dat niet dan streven ze op.- ed. na...
I´m back.
pi_94057916
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Welke grens en wie stelt die?

Persoonlijk heb ik ook niks met Fox, ik kijk het dan ook niet (behalve in stukjes bij the Daily Show als ze zich weer eens belachelijk hebben gemaakt)
Er worden memo's verstuurd door de hoge heren die de journalisten vertellen hoe ze over een bepaald onderwerp moeten berichten. Doe je niet wat nodig is (dingen aandikken of verzinnen) dan staat je baan op het spel.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_94057970
quote:

[..]

Ik zit toevallig zo'n kinderindoctrinatieprogramma te kijken over de NSB: is uitermate genuanceerd van toon.
Nuance is niet sterk, maar zwak, in de ogen van sommige mensen. Links wordt gezien als zwak, en dat willen we niet zijn, we zijn sterk, alles is clear cut goed of kwaad en het kwaad wordt platgebombardeerd, want het staat me in de weg.
Ja, geen wonder dat achtergrond informatie geven en daardoor de nuance laten zien, gezien wordt als een links complot... tegen wat? Het Gesundes Volksempfinden...?
Zoals ik ook alleen geïnteresseerd ben in de epistemologische kant van de zaak en gezien wordt als links...
Echt, hoe krijg je het voor elkaar. Je bevestigt dus keihard mijn punt! :D

Bovendien heb je ongelijk; nuance is niet links en links is niet genuanceerd. De zaken van meerdere kanten bekijken is goed, maar niet altijd nodig. Het draait ook om relevantie. De media zijn heel erg gericht op alles wat met islam te maken heeft. Terwijl dat maar een klein deel van ons leven beinvloedt. Andere zaken beinvloeden ons leven veel meer en daar hoor je nauwelijks iets over.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_94057975
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar doe ik dat?
Volgens mij nergens.
Tekenend dat jij dat dus ziet in wat ik hier te berde breng... dan ben je wrs niet 'geen kleur'???
euh.....

quote:
Jij bent van de rechtse slachtofferrol roepen....
gelet op de tegenstelling

Maar goed, dit voegt niet zoveel meer toe
pi_94058032
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als het goed is doen ze dat wel, doen ze dat niet dan streven ze op.- ed. na...
?
pi_94058050
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Er worden memo's verstuurd door de hoge heren die de journalisten vertellen hoe ze over een bepaald onderwerp moeten berichten. Doe je niet wat nodig is (dingen aandikken of verzinnen) dan staat je baan op het spel.
Leuk, maar geen antwoord op mijn vraag.
pi_94058078
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Echt, hoe krijg je het voor elkaar. Je bevestigt dus keihard mijn punt! :D

Bovendien heb je ongelijk; nuance is niet links en links is niet genuanceerd. De zaken van meerdere kanten bekijken is goed, maar niet altijd nodig. Het draait ook om relevantie. De media zijn heel erg gericht op alles wat met islam te maken heeft. Terwijl dat maar een klein deel van ons leven beinvloedt. Andere zaken beinvloeden ons leven veel meer en daar hoor je nauwelijks iets over.
Waar komt die obsessie met de Islam vandaan dan?
I´m back.
pi_94058113
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:59 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

?
http://en.wikipedia.org/wiki/Op-ed
I´m back.
pi_94058225
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

euh.....

[..]

gelet op de tegenstelling

Maar goed, dit voegt niet zoveel meer toe
Dat kwam erna... :{.
Ik heb nergens gezegd of geïmpliceerd dat je rechts zou zijn... jij begint ineens over slachtofferrol. Wat sws al bizar is, want dat ben ik niet en laat ik ook nergens merken...
I´m back.
pi_94058232
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar komt die obsessie met de Islam vandaan dan?
9/11 natuurlijk. Zwart-wit gesteld: rechts een nieuwe vijand, links een nieuwe vriend (tegen die verderfelijke Verenigde Staten).

Links genuanceerd, man donder op. Nooit een positief bericht over de VS, terwijl die op het gebied van alles waar links voor staat mijlen voorloopt op islamitische landen! _O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_94058324
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

9/11 natuurlijk. Zwart-wit gesteld: rechts een nieuwe vijand, links een nieuwe vriend (tegen die verderfelijke Verenigde Staten).

Links genuanceerd, man donder op. Nooit een positief bericht over de VS, terwijl die op het gebied van alles waar links voor staat mijlen voorloopt op islamitische landen! _O-
Wat een geouwehoer ook hè, je hebt nog nooit ook maar een seconde hierover nagedacht... het zijn gewoon leuzen die je nababbelt... :N .

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 13-03-2011 22:06:40 ]
I´m back.
pi_94058409
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat kwam erna... :{.
Ik heb nergens gezegd of geïmpliceerd dat je rechts zou zijn... jij begint ineens over slachtofferrol. Wat sws al bizar is, want dat ben ik niet en laat ik ook nergens merken...
Ik stel dan ook niet dat JIJ in een slachtofferrol duikt, hell ik weet niet eens of je links of rechts bent en dat boeit me ook niet echt.
pi_94058483
quote:
Dat lijkt me prima op Fox slaan als ik het artikel correct begrijp.
pi_94059187
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat een geouwehoer ook hè, je hebt nog nooit ook maar een seconde hierover nagedacht... het zijn gewoon leuzen die je nababbeld... :N .
Je sterke tegenargumenten zijn overweldigend! _O- _O- _O-

Typisch zo'n linkse elitaire kerkganger ben jij. Vol overtuiging van zijn eigen gelijk, en heel hypocriet "kritisch nadenken" en "nuance zoeken" propageren. Dat je nooit tegenargumenten hebt op dit vlak tegen mijn punten zegt mij genoeg. Alles afdoen als "fantasie" en "geouwehoer".

Je bent niet alleen hoor. De hele publieke omroepen zitten vol met dat soort intolerante betweters. :D

zondag 13 maart 2011 @ 19:27:25 #196
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_94059563
quote:

[..]

Ik ben het er wel mee eens. Ik kan er niks aan doen, maar waarom staat rechts vaak gelijk aan dom (ondoordacht) in de media? Wakker Nederland en telegraaf bevestigen dit.
VPRO bijvoorbeeld, een linkse omroep. Je kunt er volgens mij niet omheen dat deze omroep veruit de beste programma's maakt van de publieke omroepen inhoudelijk en de beste serie's koopt.
Mijn politieke kleur is D66 - VVD overigens.
Ok WSJ is een voorbeeld van een goed rechtse medium, toch?
pi_94060077
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Leuk, maar geen antwoord op mijn vraag.
Jij wil weten waar de grens ligt. Dat weet ik niet want waarschijnlijk is er een grijs gebied, maar hopelijk kunnen we het er over eens zijn dat het opdracht geven van hogerhand over wat het nieuws moet zijn en hoe dat gebracht moet worden, met eventuele aandikkingen en leugens, nou niet bepaald journalistiek verantwoord is. We kunnen het er hopelijk over eens zijn dat het verdraaien van feiten en het voorliegen van mensen iets verder gaat dan het kleuren van nieuws.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 13 maart 2011 @ 19:37:44 #199
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_94060154
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik hieruit de conclussie trekken dat er in Utah en Maryland het meest wordt gepijpt zonder dat daar per se iets voor terugverwacht wordt?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 13 maart 2011 @ 20:01:20 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_94061507
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 22:41 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

De mensen in mijn woonplaats kunnen het bloed van mevrouw Thatcher nog steeds wel drinken. Labour is ook ongekend populair, Conservatives krijgen hier amper een voet aan de grond. Wat Thatcher zegt over dat de armen er ook op vooruit zijn gegaan toen zij regeerde gaat in mijn woonplaats echt niet op.
En waar woon jij?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')