Jij bent wel van de linkse slachtofferrol is het niet?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zit toevallig zo'n kinderindoctrinatieprogramma te kijken over de NSB: is uitermate genuanceerd van toon.
En volgens mij is juist dat het probleem: nuance.
Nuance wordt gezien als links. Zeker tegenwoordig.
Nuance is niet sterk, maar zwak, in de ogen van sommige mensen. Links wordt gezien als zwak, en dat willen we niet zijn, we zijn sterk, alles is clear cut goed of kwaad en het kwaad wordt platgebombardeerd, want het staat me in de weg.
Ja, geen wonder dat achtergrond informatie geven en daardoor de nuance laten zien, gezien wordt als een links complot... tegen wat? Het Gesundes Volksempfinden...?
Maar het is dus niet links.
Zoals ik ook alleen geïnteresseerd ben in de epistemologische kant van de zaak en gezien wordt als links...
Jij bent van de rechtse slachtofferrol roepen....quote:Op zondag 13 maart 2011 18:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Jij bent wel van de linkse slachtofferrol is het niet?
Het is een streven dat ten burele van iedere redactie steeds weer dient worden te besproken bij ieder item....quote:Op zondag 13 maart 2011 18:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja leuk, maar hoe wil je dat dan bereiken? Vrijheid van pers is ook dat ze het met een enorme bias kunnen brengen. Het is dan aan de consument om daar mee af te rekenen. Kiezen wat je wel en niet uitzend kan bijv. ook al een bepaalde kleuring zijn.
Tekenend dat jij mij blijkbaar als rechts ziet aangezien ik in dit topic helemaal geen kleur (quote:Op zondag 13 maart 2011 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent van de rechtse slachtofferrol roepen.....
Onzin dus. Nuance wordt gezien als links.
Mooi streven, maar wat als ze dat niet doen?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is een streven dat ten burele van iedere redactie steeds weer dient worden te besproken bij ieder item....
Waar doe ik dat?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tekenend dat jij mij blijkbaar als rechts beschuldigd aangezien ik in dit topic helemaal geen kleur () heb bekend.
Als het goed is doen ze dat wel, doen ze dat niet dan streven ze op.- ed. na...quote:Op zondag 13 maart 2011 18:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mooi streven, maar wat als ze dat niet doen?
Er worden memo's verstuurd door de hoge heren die de journalisten vertellen hoe ze over een bepaald onderwerp moeten berichten. Doe je niet wat nodig is (dingen aandikken of verzinnen) dan staat je baan op het spel.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Welke grens en wie stelt die?
Persoonlijk heb ik ook niks met Fox, ik kijk het dan ook niet (behalve in stukjes bij the Daily Show als ze zich weer eens belachelijk hebben gemaakt)
Echt, hoe krijg je het voor elkaar. Je bevestigt dus keihard mijn punt!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zit toevallig zo'n kinderindoctrinatieprogramma te kijken over de NSB: is uitermate genuanceerd van toon.
Nuance is niet sterk, maar zwak, in de ogen van sommige mensen. Links wordt gezien als zwak, en dat willen we niet zijn, we zijn sterk, alles is clear cut goed of kwaad en het kwaad wordt platgebombardeerd, want het staat me in de weg.
Ja, geen wonder dat achtergrond informatie geven en daardoor de nuance laten zien, gezien wordt als een links complot... tegen wat? Het Gesundes Volksempfinden...?
Zoals ik ook alleen geïnteresseerd ben in de epistemologische kant van de zaak en gezien wordt als links...
euh.....quote:Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar doe ik dat?
Volgens mij nergens.
Tekenend dat jij dat dus ziet in wat ik hier te berde breng... dan ben je wrs niet 'geen kleur'???
gelet op de tegenstellingquote:Jij bent van de rechtse slachtofferrol roepen....
?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als het goed is doen ze dat wel, doen ze dat niet dan streven ze op.- ed. na...
Leuk, maar geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Er worden memo's verstuurd door de hoge heren die de journalisten vertellen hoe ze over een bepaald onderwerp moeten berichten. Doe je niet wat nodig is (dingen aandikken of verzinnen) dan staat je baan op het spel.
Waar komt die obsessie met de Islam vandaan dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt, hoe krijg je het voor elkaar. Je bevestigt dus keihard mijn punt!
Bovendien heb je ongelijk; nuance is niet links en links is niet genuanceerd. De zaken van meerdere kanten bekijken is goed, maar niet altijd nodig. Het draait ook om relevantie. De media zijn heel erg gericht op alles wat met islam te maken heeft. Terwijl dat maar een klein deel van ons leven beinvloedt. Andere zaken beinvloeden ons leven veel meer en daar hoor je nauwelijks iets over.
Dat kwam erna...quote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
euh.....
[..]
gelet op de tegenstelling
Maar goed, dit voegt niet zoveel meer toe
9/11 natuurlijk. Zwart-wit gesteld: rechts een nieuwe vijand, links een nieuwe vriend (tegen die verderfelijke Verenigde Staten).quote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar komt die obsessie met de Islam vandaan dan?
Wat een geouwehoer ook hè, je hebt nog nooit ook maar een seconde hierover nagedacht... het zijn gewoon leuzen die je nababbelt...quote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
9/11 natuurlijk. Zwart-wit gesteld: rechts een nieuwe vijand, links een nieuwe vriend (tegen die verderfelijke Verenigde Staten).
Links genuanceerd, man donder op. Nooit een positief bericht over de VS, terwijl die op het gebied van alles waar links voor staat mijlen voorloopt op islamitische landen!
Ik stel dan ook niet dat JIJ in een slachtofferrol duikt, hell ik weet niet eens of je links of rechts bent en dat boeit me ook niet echt.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kwam erna....
Ik heb nergens gezegd of geïmpliceerd dat je rechts zou zijn... jij begint ineens over slachtofferrol. Wat sws al bizar is, want dat ben ik niet en laat ik ook nergens merken...
Je sterke tegenargumenten zijn overweldigend!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat een geouwehoer ook hè, je hebt nog nooit ook maar een seconde hierover nagedacht... het zijn gewoon leuzen die je nababbeld....
Ik ben het er wel mee eens. Ik kan er niks aan doen, maar waarom staat rechts vaak gelijk aan dom (ondoordacht) in de media? Wakker Nederland en telegraaf bevestigen dit.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij wil weten waar de grens ligt. Dat weet ik niet want waarschijnlijk is er een grijs gebied, maar hopelijk kunnen we het er over eens zijn dat het opdracht geven van hogerhand over wat het nieuws moet zijn en hoe dat gebracht moet worden, met eventuele aandikkingen en leugens, nou niet bepaald journalistiek verantwoord is. We kunnen het er hopelijk over eens zijn dat het verdraaien van feiten en het voorliegen van mensen iets verder gaat dan het kleuren van nieuws.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Leuk, maar geen antwoord op mijn vraag.
Kan ik hieruit de conclussie trekken dat er in Utah en Maryland het meest wordt gepijpt zonder dat daar per se iets voor terugverwacht wordt?quote:
En waar woon jij?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:41 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
De mensen in mijn woonplaats kunnen het bloed van mevrouw Thatcher nog steeds wel drinken. Labour is ook ongekend populair, Conservatives krijgen hier amper een voet aan de grond. Wat Thatcher zegt over dat de armen er ook op vooruit zijn gegaan toen zij regeerde gaat in mijn woonplaats echt niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |