abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94052053
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Je hebt media en je hebt Fox News.

Zoals je wellicht weet is de nieuwste target van Fox en de Republikeinen het lerarenbestand.

Ik zag laatst een fragment van Fox News waarin letterlijk werd gezegd: 'and they get the afternoons off, they're done at 2.30!'

Het kan goed zijn dat dit het meest walgelijke statement is dat ik ooit op die zender voorbij heb horen komen.
Het vervelende is dat op.-ed., en dat is FOX eigenlijk, tha bomb is hè. Ik bedoel, 'Uitgesproken WNL' spiegelt zich aan FOX n.b. Het is gewoon verdraaien, liegen en bedriegen, zodat de feiten je bekrompen levensvisie niet weerspreken, en dat dan idealistisch noemen.
I´m back.
pi_94052240
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het vervelende is dat op.-ed., en dat is FOX eigenlijk, tha bomb is hè. Ik bedoel, 'Uitgesproken WNL' spiegelt zich aan FOX n.b. Het is gewoon verdraaien, liegen en bedriegen, zodat de feiten je bekrompen levensvisie niet weerspreken, en dat dan idealistisch noemen.
Wat dat betreft doet FOX (die ik allerminst krediet wil geven :r ) nauwelijks onder voor Onze Fatsoenlijke Rrrrrode Staatsomroep Waarschuwend Voor Het Grote Kale Gevaar Pim Fortuyn... :') :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_94052532
quote:
13s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat dat betreft doet FOX (die ik allerminst krediet wil geven :r ) nauwelijks onder voor Onze Fatsoenlijke Rrrrrode Staatsomroep Waarschuwend Voor Het Grote Kale Gevaar Pim Fortuyn... :') :')
OFRS, Pim Fortuyn? Weet je zeker dat je niet in een parallel universum zit?
I´m back.
pi_94052849
quote:
15s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

OFRS, Pim Fortuyn? Weet je zeker dat je niet in een parallel universum zit?
Die hond van een Ferry Mingele, de kwijlende blik van Clairy Polak die het probleempje Van Gogh opgelost zag worden door een fiere moslim, allemaal Nederlandse FOX-toestanden, waar jij over zwijgt omdat je tot dezelfde politieke kleur :r behoort. :W
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_94053006
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die hond van een Ferry Mingele, de kwijlende blik van Clairy Polak die het probleempje Van Gogh opgelost zag worden door een fiere moslim, allemaal Nederlandse FOX-toestanden, waar jij over zwijgt omdat je tot dezelfde politieke kleur :r behoort. :W
Je fantaseert.
I´m back.
pi_94053746
quote:
Dat heb je nu eenmaal met politiek gekleurde media. Dat is niet typisch FOX! Als je objectieve informatie wilt kun je beter een wetenschappelijk tijdschrift lezen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_94055287
quote:
2s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:32 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat heb je nu eenmaal met politiek gekleurde media. Dat is niet typisch FOX! Als je objectieve informatie wilt kun je beter een wetenschappelijk tijdschrift lezen.
Het streven moet zijn... zo waardevrij als mogelijk informatie geven. Dat is idd op zich best moeilijk (bij Uitgesproken VARA! zie je bijv. een zekere bias mbt onderwerpkeuze) en je kunt ook niet altijd iedereen tevreden stellen...
Maar dat streven doet er blijkbaar niet meer toe... en dat is op zich niet goed natuurlijk. Ik snap niet hoe je als serieuze journalist op.-ed. als ideaal kunt nemen...
I´m back.
pi_94055377
Aan de andere kant, liever een medium wat er onbeschaamd voor uitkomt, dan een die beweert objectief te zijn en ondertussen ook hartstikke gekleurd is.
pi_94055572
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:09 schreef tjoptjop het volgende:
Aan de andere kant, liever een medium wat er onbeschaamd voor uitkomt, dan een die beweert objectief te zijn en ondertussen ook hartstikke gekleurd is.
Als dat gebeurt ja, maar dat valt nogal mee. Ik ga iig niet mee in die hype die journalisten al bij voorbaat ziet als een 5 de colonne van de linkse kerk. Dat is nl. ook voor een groot deel gebaseerd op allerlei vage verdachtmakingen en ronduit fantasie (zie boven bij Matador).
I´m back.
pi_94055877
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als dat gebeurt ja, maar dat valt nogal mee. Ik ga iig niet mee in die hype die journalisten al bij voorbaat ziet als een 5 de colonne van de linkse kerk. Dat is nl. ook voor een groot deel gebaseerd op allerlei vage verdachtmakingen en ronduit fantasie (zie boven bij Matador).
Wil je beweren dat er in de NL media geen kleuring is? Wel eens een Telegraaf opengeslagen? een Volkskrant, een HP/de Tijd, een Elsevier?
pi_94056362
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:19 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Wil je beweren dat er in de NL media geen kleuring is? Wel eens een Telegraaf opengeslagen? een Volkskrant, een HP/de Tijd, een Elsevier?
VK lees ik wel eens, maar vind die niet echt links oid.
Telegraaf is vooral tendentieus/rechts, komt in de buurt van een papieren FOX, ook qua verdraaiingen. Idem Elsevier, hoewel die ook betere tijden heeft gehad.
HP/Tijd was een tijdje qua onderwerpkeuze een aanhangsel van LPF, maar dat is ook weer over, volgens mij. Vroegah was HP iig een beschaafd links-liberaal opinieblad.
Overigens zijn opiniebladen natuurlijk van een bepaalde signatuur en dus in zekere mate behept met een bias.
Iig is niet de gehele journalistiek in de greep van de linkse kerk, of proberen dag in dag uit ons communistisch te brainwashen...
I´m back.
pi_94056452
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

VK lees ik wel eens, maar vind die niet echt links oid.
Telegraaf is vooral tendentieus/rechts, komt in de buurt van een papieren FOX, ook qua verdraaiingen. Idem Elsevier, hoewel die ook betere tijden heeft gehad.
HP/Tijd was een tijdje qua onderwerpkeuze een aanhangsel van LPF, maar dat is ook weer over, volgens mij. Vroegah was HP iig een beschaafd links-liberaal opinieblad.
Overigens zijn opiniebladen natuurlijk van een bepaalde signatuur en dus in zekere mate behept met een bias.
Iig is niet de gehele journalistiek in de greep van de linkse kerk, of proberen dag in dag uit ons communistisch te brainwashen...
En je bent zelf dus precies zo. "vroeger was HP 'beschaafd' en daarna 'een aanhangsel van de LPF'". :')

Je bent zelf verstokt links en daarom herken je de linkse bagger uitgezonden en gepubliceerd in de linkse media niet. :W

pi_94056502
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En je bent zelf dus precies zo. "vroeger was HP 'beschaafd' en daarna 'een aanhangsel van de LPF'". :')

Je bent zelf verstokt links en daarom herken je de linkse bagger uitgezonden en gepubliceerd in de linkse media niet. :W
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik links zou zijn; ik denk dat ik heel ferm al meer dan twee decennia gesitueerd ben in het midden van het politieke spectrum...
I´m back.
pi_94056544
Ik beweer dan ook niet dat de media links is, ik zeg alleen dat het gekleurd is. En ja ook de VK.

Je hebt gelijk vwb opiniebladen, die had ik niet als voorbeeld moeten nemen daar die ook niet pretenderen objectief te zijn.
pi_94056648
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:31 schreef tjoptjop het volgende:
Ik beweer dan ook niet dat de media links is, ik zeg alleen dat het gekleurd is. En ja ook de VK.

Je hebt gelijk vwb opiniebladen, die had ik niet als voorbeeld moeten nemen daar die ook niet pretenderen objectief te zijn.
Ja, dus als je het dan hebt over televisie-journalistiek dan zul je het met me eens zijn dat het streven moet zijn naar verbetering in waardevrij informatie verstrekken, en niet een m.i. (bewust) afglijden naar het niveau FOX...
I´m back.
pi_94056832
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dus als je het dan hebt over televisie-journalistiek dan zul je het met me eens zijn dat het streven moet zijn naar verbetering in waardevrij informatie verstrekken, en niet een m.i. (bewust) afglijden naar het niveau FOX...
Maakt me niet zoveel uit, dan kijk ik het gewoon niet. Ik zou niet weten waarom zoiets qua kleuring niet zou mogen bestaan.
pi_94056888
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:37 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Maakt me niet zoveel uit, dan kijk ik het gewoon niet. Ik zou niet weten waarom zoiets qua kleuring niet zou mogen bestaan.
Omdat het streven is om waardevrije informatie te verschaffen... gelijkend op, wat teknomist ook zegt, wetenschappelijke data vergaring...
I´m back.
pi_94056949
Anders krijg je een epistemologische crisis ook...
I´m back.
pi_94056997
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik links zou zijn; ik denk dat ik heel ferm al meer dan twee decennia gesitueerd ben in het midden van het politieke spectrum...
Ik lees je wel. :*

Een beetje PvdA-D66 kleurtje. Ja, dat is links ja. En daarom zie je de kleuring van de media niet, dat is erg jammer voor een intelligent persoon als jij. Niks "fantasie". Het gaat alleen veel geniepiger dan de Amerikaanse idiotie van een Glenn Beck enzo.

Rechtse politici zijn fout en linkse zijn goed. Dat beeld wordt keihard door de publieke omroepen geschapen. Zeker in het kinderindoctrinatieprogramma Het Jeugdjournaal.

Gelukkig is TV een hopeloos verouderd medium.

pi_94057058
quote:
Mwah, was dat maar zo... check maar eens kijkcijferonderzoeken. :o
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_94057121
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Omdat het streven is om waardevrije informatie te verschaffen... gelijkend op, wat teknomist ook zegt, wetenschappelijke data vergaring...
Ja leuk, maar hoe wil je dat dan bereiken? Vrijheid van pers is ook dat ze het met een enorme bias kunnen brengen. Het is dan aan de consument om daar mee af te rekenen. Kiezen wat je wel en niet uitzend kan bijv. ook al een bepaalde kleuring zijn.
pi_94057339
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik lees je wel. :*

Een beetje PvdA-D66 kleurtje. Ja, dat is links ja. En daarom zie je de kleuring van de media niet, dat is erg jammer voor een intelligent persoon als jij. Niks "fantasie". Het gaat alleen veel geniepiger dan de Amerikaanse idiotie van een Glenn Beck enzo.

Rechtse politici zijn fout en linkse zijn goed. Dat beeld wordt keihard door de publieke omroepen geschapen. Zeker in het kinderindoctrinatieprogramma Het Jeugdjournaal.

Ik zit toevallig zo'n kinderindoctrinatieprogramma te kijken over de NSB: is uitermate genuanceerd van toon.
En volgens mij is juist dat het probleem: nuance.
Nuance wordt gezien als links. Zeker tegenwoordig.
Nuance is niet sterk, maar zwak, in de ogen van sommige mensen. Links wordt gezien als zwak, en dat willen we niet zijn, we zijn sterk, alles is clear cut goed of kwaad en het kwaad wordt platgebombardeerd, want het staat me in de weg.
Ja, geen wonder dat achtergrond informatie geven en daardoor de nuance laten zien, gezien wordt als een links complot... tegen wat? Het Gesundes Volksempfinden...?
Maar het is dus niet links.
Zoals ik ook alleen geïnteresseerd ben in de epistemologische kant van de zaak en gezien wordt als links...
I´m back.
pi_94057385
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:37 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Fox News gaat duidelijk over de grens heen. Kijk de docu "Outfoxed" maar eens en dan zul je zien dat de propaganda van Fox een heel stuk verder gaat dan de kleuring van de NLse media.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_94057410
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 22:55 schreef elcastel het volgende:

[..]

Eigen verantwoordlijkheid m'n ballen, als je je hypotheek niet meer kunt/wilt betalen dan geef je de sleutel aan de bank, wat dan ook massaal is gebeurt en toen hadden 'we' een bankencrisis. Schuld is dé grote hype in de VS, zonder lening ben je een communist.
Als jij een verotte hypotheek neemt, dan is dat je eigen verantwoordelijkheid. Niemand dwingt je om een (bepaalde) hypotheek te nemen.

Schuld is overigens helemaal niet erg, sterker nog, je kan er welvarender van worden, mits je het goed reguleert.
pi_94057521
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Fox News gaat duidelijk over de grens heen. Kijk de docu "Outfoxed" maar eens en dan zul je zien dat de propaganda van Fox een heel stuk verder gaat dan de kleuring van de NLse media.
Welke grens en wie stelt die?

Persoonlijk heb ik ook niks met Fox, ik kijk het dan ook niet (behalve in stukjes bij the Daily Show als ze zich weer eens belachelijk hebben gemaakt)
pi_94057555
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zit toevallig zo'n kinderindoctrinatieprogramma te kijken over de NSB: is uitermate genuanceerd van toon.
Nuance is niet sterk, maar zwak, in de ogen van sommige mensen. Links wordt gezien als zwak, en dat willen we niet zijn, we zijn sterk, alles is clear cut goed of kwaad en het kwaad wordt platgebombardeerd, want het staat me in de weg.
Ja, geen wonder dat achtergrond informatie geven en daardoor de nuance laten zien, gezien wordt als een links complot... tegen wat? Het Gesundes Volksempfinden...?
Zoals ik ook alleen geïnteresseerd ben in de epistemologische kant van de zaak en gezien wordt als links...
Jij bent wel van de linkse slachtofferrol is het niet?
pi_94057639
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:51 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Jij bent wel van de linkse slachtofferrol is het niet?
Jij bent van de rechtse slachtofferrol roepen.... :D.
Onzin dus. Nuance wordt gezien als links.
I´m back.
pi_94057687
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:43 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ja leuk, maar hoe wil je dat dan bereiken? Vrijheid van pers is ook dat ze het met een enorme bias kunnen brengen. Het is dan aan de consument om daar mee af te rekenen. Kiezen wat je wel en niet uitzend kan bijv. ook al een bepaalde kleuring zijn.
Het is een streven dat ten burele van iedere redactie steeds weer dient worden te besproken bij ieder item....
I´m back.
pi_94057690
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij bent van de rechtse slachtofferrol roepen.... :D.
Onzin dus. Nuance wordt gezien als links.
Tekenend dat jij mij blijkbaar als rechts ziet aangezien ik in dit topic helemaal geen kleur ( ;) ) heb bekend.
pi_94057821
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is een streven dat ten burele van iedere redactie steeds weer dient worden te besproken bij ieder item....
Mooi streven, maar wat als ze dat niet doen?
pi_94057838
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Tekenend dat jij mij blijkbaar als rechts beschuldigd aangezien ik in dit topic helemaal geen kleur ( ;) ) heb bekend.
Waar doe ik dat?
Volgens mij nergens.
Tekenend dat jij dat dus ziet in wat ik hier te berde breng... dan ben je wrs niet 'geen kleur'???
I´m back.
pi_94057881
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:55 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Mooi streven, maar wat als ze dat niet doen?
Als het goed is doen ze dat wel, doen ze dat niet dan streven ze op.- ed. na...
I´m back.
pi_94057916
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Welke grens en wie stelt die?

Persoonlijk heb ik ook niks met Fox, ik kijk het dan ook niet (behalve in stukjes bij the Daily Show als ze zich weer eens belachelijk hebben gemaakt)
Er worden memo's verstuurd door de hoge heren die de journalisten vertellen hoe ze over een bepaald onderwerp moeten berichten. Doe je niet wat nodig is (dingen aandikken of verzinnen) dan staat je baan op het spel.
pi_94057970
quote:

[..]

Echt, hoe krijg je het voor elkaar. Je bevestigt dus keihard mijn punt! :D

Bovendien heb je ongelijk; nuance is niet links en links is niet genuanceerd. De zaken van meerdere kanten bekijken is goed, maar niet altijd nodig. Het draait ook om relevantie. De media zijn heel erg gericht op alles wat met islam te maken heeft. Terwijl dat maar een klein deel van ons leven beinvloedt. Andere zaken beinvloeden ons leven veel meer en daar hoor je nauwelijks iets over.

pi_94057975
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar doe ik dat?
Volgens mij nergens.
Tekenend dat jij dat dus ziet in wat ik hier te berde breng... dan ben je wrs niet 'geen kleur'???
euh.....

quote:
Jij bent van de rechtse slachtofferrol roepen....
gelet op de tegenstelling

Maar goed, dit voegt niet zoveel meer toe
pi_94058032
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als het goed is doen ze dat wel, doen ze dat niet dan streven ze op.- ed. na...
?
pi_94058050
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Er worden memo's verstuurd door de hoge heren die de journalisten vertellen hoe ze over een bepaald onderwerp moeten berichten. Doe je niet wat nodig is (dingen aandikken of verzinnen) dan staat je baan op het spel.
Leuk, maar geen antwoord op mijn vraag.
pi_94058078
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Echt, hoe krijg je het voor elkaar. Je bevestigt dus keihard mijn punt! :D

Bovendien heb je ongelijk; nuance is niet links en links is niet genuanceerd. De zaken van meerdere kanten bekijken is goed, maar niet altijd nodig. Het draait ook om relevantie. De media zijn heel erg gericht op alles wat met islam te maken heeft. Terwijl dat maar een klein deel van ons leven beinvloedt. Andere zaken beinvloeden ons leven veel meer en daar hoor je nauwelijks iets over.
Waar komt die obsessie met de Islam vandaan dan?
I´m back.
pi_94058113
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:59 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

?
http://en.wikipedia.org/wiki/Op-ed
I´m back.
pi_94058225
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

euh.....

[..]

gelet op de tegenstelling

Maar goed, dit voegt niet zoveel meer toe
Dat kwam erna... :{.
Ik heb nergens gezegd of geïmpliceerd dat je rechts zou zijn... jij begint ineens over slachtofferrol. Wat sws al bizar is, want dat ben ik niet en laat ik ook nergens merken...
I´m back.
pi_94058232
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar komt die obsessie met de Islam vandaan dan?
9/11 natuurlijk. Zwart-wit gesteld: rechts een nieuwe vijand, links een nieuwe vriend (tegen die verderfelijke Verenigde Staten).

Links genuanceerd, man donder op. Nooit een positief bericht over de VS, terwijl die op het gebied van alles waar links voor staat mijlen voorloopt op islamitische landen! _O-

pi_94058324
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

9/11 natuurlijk. Zwart-wit gesteld: rechts een nieuwe vijand, links een nieuwe vriend (tegen die verderfelijke Verenigde Staten).

Links genuanceerd, man donder op. Nooit een positief bericht over de VS, terwijl die op het gebied van alles waar links voor staat mijlen voorloopt op islamitische landen! _O-
Wat een geouwehoer ook hè, je hebt nog nooit ook maar een seconde hierover nagedacht... het zijn gewoon leuzen die je nababbelt... :N .

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 13-03-2011 22:06:40 ]
I´m back.
pi_94058409
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat kwam erna... :{.
Ik heb nergens gezegd of geïmpliceerd dat je rechts zou zijn... jij begint ineens over slachtofferrol. Wat sws al bizar is, want dat ben ik niet en laat ik ook nergens merken...
Ik stel dan ook niet dat JIJ in een slachtofferrol duikt, hell ik weet niet eens of je links of rechts bent en dat boeit me ook niet echt.
pi_94058483
quote:
Dat lijkt me prima op Fox slaan als ik het artikel correct begrijp.
pi_94059187
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat een geouwehoer ook hè, je hebt nog nooit ook maar een seconde hierover nagedacht... het zijn gewoon leuzen die je nababbeld... :N .
Je sterke tegenargumenten zijn overweldigend! _O- _O- _O-

Typisch zo'n linkse elitaire kerkganger ben jij. Vol overtuiging van zijn eigen gelijk, en heel hypocriet "kritisch nadenken" en "nuance zoeken" propageren. Dat je nooit tegenargumenten hebt op dit vlak tegen mijn punten zegt mij genoeg. Alles afdoen als "fantasie" en "geouwehoer".

Je bent niet alleen hoor. De hele publieke omroepen zitten vol met dat soort intolerante betweters. :D

zondag 13 maart 2011 @ 19:27:25 #196
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_94059563
quote:

[..]

Ik ben het er wel mee eens. Ik kan er niks aan doen, maar waarom staat rechts vaak gelijk aan dom (ondoordacht) in de media? Wakker Nederland en telegraaf bevestigen dit.
VPRO bijvoorbeeld, een linkse omroep. Je kunt er volgens mij niet omheen dat deze omroep veruit de beste programma's maakt van de publieke omroepen inhoudelijk en de beste serie's koopt.
Mijn politieke kleur is D66 - VVD overigens.
Ok WSJ is een voorbeeld van een goed rechtse medium, toch?
pi_94060077
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Leuk, maar geen antwoord op mijn vraag.
Jij wil weten waar de grens ligt. Dat weet ik niet want waarschijnlijk is er een grijs gebied, maar hopelijk kunnen we het er over eens zijn dat het opdracht geven van hogerhand over wat het nieuws moet zijn en hoe dat gebracht moet worden, met eventuele aandikkingen en leugens, nou niet bepaald journalistiek verantwoord is. We kunnen het er hopelijk over eens zijn dat het verdraaien van feiten en het voorliegen van mensen iets verder gaat dan het kleuren van nieuws.
  zondag 13 maart 2011 @ 19:37:44 #199
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_94060154
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik hieruit de conclussie trekken dat er in Utah en Maryland het meest wordt gepijpt zonder dat daar per se iets voor terugverwacht wordt?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 13 maart 2011 @ 20:01:20 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_94061507
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 22:41 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

De mensen in mijn woonplaats kunnen het bloed van mevrouw Thatcher nog steeds wel drinken. Labour is ook ongekend populair, Conservatives krijgen hier amper een voet aan de grond. Wat Thatcher zegt over dat de armen er ook op vooruit zijn gegaan toen zij regeerde gaat in mijn woonplaats echt niet op.
En waar woon jij?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')