Is het ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
Joanna: Dat Servio drukt is een naaistreek !!
Dat ze geen sanctie of zo hebben gekregen. Ze vertellen het gewoon tegen Servio? Praten over je geheim is toch verboden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:57 schreef jugler het volgende:
[..]
't is niet zo moeilijk toch, wat snap je niet?
Nieuws / Updates, deel 1quote:
Laura vertelt het Servio, en haar geheim is geraden dus zij mag het er over hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef Conquer het volgende:
[..]
Dat ze geen sanctie of zo hebben gekregen. Ze vertellen het gewoon tegen Servio? Praten over je geheim is toch verboden?
Hoe ?? Beiden kluizen zijn nu leegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
dit mag echt een dikke sanktie opleveren denk ik zo.
Ja en die had ook meteen de pot van Guido moeten krijgen imoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ook niet
Mo had toch vanmiddag al Laura's geheim geraden???
Misschien het feit dat ze haar geheim deelt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
Laura vertelt het Servio, en haar geheim is geraden dus zij mag het er over hebben
Hoe lastig is het?
Mee eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja en die had ook meteen de pot van Guido moeten krijgen imo
Wat snap je niet?quote:
Servio drukt voor Guidoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Wilskracht het volgende:
Onzin Laura mag haar verhaal vertellen als haar geheim geraden is.
Check, thanx.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef iBenny het volgende:
Pietje, er moeten wat topics gesloten worden
Ja, maar nu raadt Servio Laura's geheim ook nog een keer??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja en die had ook meteen de pot van Guido moeten krijgen imo
dus: Je persoonlijke geheim mag je nooit bekend maken aan een andere kandidaatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef r_onald het volgende:
mensen,laura en guido hadden een geheim...dus relatie...nou laura is geraden ,en daarom heeft guido zijn geheim aan servio gegeven.
Het is allemaal de schuld van Alex!!quote:
Nee er zijn afspraken gemaakt net, dat mag nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
geen naaierij gewoon het spel en hopelijk breekt zo de pleuris los en hebben we geen sl
En wat kleine handwapens natuurlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef versabommie het volgende:
En nu liters, nee vaten, nee silo's drank erin!![]()
![]()
![]()
Laura vertelde het aan Servio, niet Guidoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus: Je persoonlijke geheim mag je nooit bekend maken aan een andere kandidaat
Exit Guido PER direct!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef pullup het volgende:
Ze gaan zo met zijn allen naar de kroeg om elkaar de geheimen te vertellen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee er zijn afspraken gemaakt net, dat mag niet
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Tamaartje het volgende:
nogmaals voor de mensen die het niet snappen:
* het geheim van Laura is geraden
* Laura mag praten over haar geheim
* Zij verteld dat haar geheim ook die van Guido is
* Guido zegt dat hij eigenlijk wil dat Karim of Mo drukken maar die hebben geen geld
* Guido zegt dat hij dan wil dat Servio moet drukken
* Laura verteld alles aan Servio
* Servio gaat drukken
dan weet ik het ook niet meer, als de pleuris maar uitbreekt en we geen sl krijgen, daar gaat het om. hihi ja ik weet ik hou van leedvermaakquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee er zijn afspraken gemaakt net, dat mag niet
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Laura vertelde het aan Servio, niet Guido
Dat dus! Met de huidige kijkcijfers wil Nep5 er snel vana afquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Flashbox het volgende:
Ze hebben opdracht gekregen om de boel te laten onploffen, en dan is het gelijk klaar
Dit gaat Joanna niet snappenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Tamaartje het volgende:
* Guido zegt dat hij eigenlijk wil dat Karim of Mo drukken maar die hebben geen geld
* Servio gaat drukken
Waarom drukte Mo niet ook voor Guido... Ze is toch hoogbegaafd?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Tamaartje het volgende:
* Servio gaat drukken
lees de uitleg boven je of in de updatesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef muzas het volgende:
Wat De Neuk is er allemaal gebeurdSnap er geen kl00t meer van
Je mag maar op 1 persoon tegelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom drukte Mo niet ook voor Guido... Ze is toch hoogbegaafd?
Zij heeft al op Laura gedrukt, mag niet meer drukken, ben jij wel hoogbegaafd?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Tamaartje het volgende:
* Servio gaat drukken
je mag maar 1 x per week drukkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
1 persoon per dag?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Je mag maar op 1 persoon tegelijk
Thnx, dus die relnicht gaat cachen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Tamaartje het volgende:
* Servio gaat drukken
mo heeft gedrukt voor laura en het geraden. je mag maar 1 keer drukken dus moest iemand dat dan doe, karim geen geld dus kozen ze stervioquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ze hadden van te voren overlegd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:06 schreef Misiuuu het volgende:
Dat is dan echt een lelijke actie van die Laura.. Mja, eindelijk actie!
Nu wachten op de ozo fijn streamlock (not.)!!!!!
Dat dus.quote:
Ja hij heeft net gedruktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thnx, dus die relnicht gaat cachen?
wel zo ongeveer, maar dat terzijde...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Lemar het volgende:
[..]
Zij heeft al op Laura gedrukt, mag niet meer drukken, ben jij wel hoogbegaafd?
Neuj hij is eerder teleurgesteld dat guido gewoon echt een vriendin thuis heeft anders had die hem wel voor het spel in laura gehangenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:06 schreef Anneloortje het volgende:
Servio heeft geraden gat guido gaydo is
Hij heeft bevestigd dat het zo wasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:06 schreef Darklight het volgende:
Zij heeft toch ook het geheim van guido verteld? Iets klopt er niet
mhwa, doe ze een litertje stroh rum of absint pp, moet genoeg zijn! en is sneller aan te slepenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef versabommie het volgende:
En nu liters, nee vaten, nee silo's drank erin!![]()
![]()
![]()
Dat is voor 1 avondje leuk, dit doet echt afbreuk aan het spel.quote:
En eigenlijk volkomen terecht natuurlijk. niet dat het me heel veel kan schelen...maar toch.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef Tamaartje het volgende:
Sofia, Sharon, Joanna en Philip zijn boos![]()
Ik heb zo'n idee dat als ze nu drank krijgen ze alles gaan slopenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is voor 1 avondje leuk, dit doet echt afbreuk aan het spel.
Dat is ook hetgene waar Philip vooral boos om is.. hoe dit nu verder moet met het spel, omdat ze er niet meer over mochten praten en ze dat wel hebben gedaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef jugler het volgende:
ff voor zometeen op de rode bank:
Waarom zouden ze er nog een lock op gooien? Ze hebben DUIDELIJK NIET de instructie opgevolgd om niks te zeggen (Laura heeft het zelfs op de cam gezegd) dus is de onthulling ook niet schokkend ofzo
Ja, dat zagen we vorige weekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:06 schreef SwitcheR het volgende:
Kijkcijfers moeten omhoog. Zodra er dus iets spannends aankomt, krijg je een streamlock en 'zwart' beeld op je TV, zodat je wel 'moet' kijken naar de live-uitzending, waardoor de cijfers stijgen.
Als ze nu drank krijgen, blijf ik kijken tot ut eindequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat als ze nu drank krijgen ze alles gaan slopen
Ook gehoord iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Laura wilde perse het geheim helemaal weg zodat ze niet nog 2 dagen met guido moest kleffen.
Zei ze letterlijk
Ja dat klopt toch niet? Ze hebben letterlijk het geheim van Guido verteldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Psychecn het volgende:
Ze mogen het geheim niet vertellen en vragen bijna letterlijk aan servio om te drukken op Guido omdat hij hetzelfde geheim heeft als Laura.
HELE kluis innemen van STERVIO.
Dan nog gaat Maik niet drukken met ze zaagsel harses.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef versabommie het volgende:
Ik zeg Alphons, wat kan het jou nog rukken, tief die Maik erin met voorkennis en alEn dan drank!
Ik ook... dan komt álles op tafelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Als ze nu drank krijgen, blijf ik kijken tot ut einde
Servio ===>> PINGquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ze kreeg guido niet versiert! hahahahahahahaha
Leave the Mexicans alone!!11!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik voorspel indien drank:
Quido met Servio
Aafke met Karim
Aafke met Flip
Alex met Laura
Gerard met Alex
SEX TO THE MEX
Zij zijn klaar? Geheim geraden, wat kunnen ze nog doen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef beequeen het volgende:
Nu maar even afwachten wat L en G gaan doen.
Betweter.. dat je elke minuut van de dag een natte la hebt, betekend nog niet dat je voor anderen hoeft te bepalen hoe iets ervaren en genoemd is...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan er iemand de TT even aanpassen, want het is niet de REGIE die iets uit te leggen heeft, maar de PRODUCTIE.
Dan was er ook geen gezeik over geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
Mo had gewoon beide kluizen moeten krijgen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Betweter.. dat je elke minuut van de dag een natte la hebt, betekend nog niet dat je voor anderen hoeft te bepalen hoe iets ervaren en genoemd is...
Regie, kudt, regie!
Dat vraag ik me in het echte leven ook heel vaak afquote:
Er klopt geen donder van het spelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan was er ook geen gezeik over geweest.
en terechtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Laura wilde perse het geheim helemaal weg zodat ze niet nog 2 dagen met guido moest kleffen.
Zei ze letterlijk
Moelijk hè, als iemand gelijk heeft..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Betweter.. dat je elke minuut van de dag een natte la hebt, betekend nog niet dat je voor anderen hoeft te bepalen hoe iets ervaren en genoemd is...
Regie, kudt, regie!
Ja, en blijkbaar hebben ze er voor gekozen het gedeelde geheim geen gedeelde pot te laten hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Maar dit hadden ze toch van te voren kunnen weten? Of is het gewoon een misser
Niet alle vrouwen zijn zo hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me in het echte leven ook heel vaak af
Het is regie en voor de rest ga je je doos maar schraal vingeren er gaat niets aanpassen aan de TT!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moelijk hè, als iemand gelijk heeft..
Hij snapt het welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
het lijkt alsof flip het niet snapt !
Wel 4 keer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
"die kop van Sharon", "ze heeft me doodgekeken"
Ik vind het ook perfect opgelost, alleen helaas dat ze voor Servio hebben gekozen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef Olga het volgende:
oh en ik ben ws de enige maar goede zet van L en G
zal ze er niet al eelt op hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is regie en voor de rest ga je je doos maar schraal vingeren er gaat niets aanpassen aan de TT!
Ik vind het ook primaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef Olga het volgende:
Ja dat is jammerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind het ook perfect opgelost, alleen helaas dat ze voor Servio hebben gekozen.
Eenschquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef Olga het volgende:
Dat mocht ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
Servio geeft toe dat Laura haar geheim aan hem verteld heeft...
iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:14 schreef xdiashalizx het volgende:
zoooo, ze zaten te slapen zeker...beetje laat met de SL...
Hij zat inderdaad goed.quote:
Veel te laat! Nou maar weer uurtje wachten dan weten we nog meer dan we nu al weten..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:14 schreef xdiashalizx het volgende:
zoooo, ze zaten te slapen zeker...beetje laat met de SL...
Hier nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:14 schreef Reksie1981 het volgende:
Livefeed onderbroken op YB.
Maar geluid !
Op een oude fiets moet je het leren toch xDquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
een vriendinnetje van 17 en dan doetie niks met laura.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:15 schreef waxmask het volgende:
Waar is PB als je iemand nodig hebt om Alphons te stalken????
Maik heeft een vriendje gekregen voor in dat hokquote:
Is Alphons een wijf ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:15 schreef waxmask het volgende:
Waar is PB als je iemand nodig hebt om Alphons te stalken????
Maik komt pas maandag dat is allang bekendquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:15 schreef SwitcheR het volgende:
Ze gaan nu naar de bank en daarna een pittige discussie achteraf die de avond verder beheerst.
De troef Maik zetten ze morgen of maandag pas in als deze herrie is weg gesust.
Da's mijn gedachte althans.
De lagere levensvormen van Nowlive praten over "de Regie" als ze de productie of de redactie bedoelen. Wil je daar dan mee geassocieerd worden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is regie en voor de rest ga je je doos maar schraal vingeren er gaat niets aanpassen aan de TT!
Jij BENT een nowliver in hart en nieren, dat weet iedereen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De lagere levensvormen van Nowlive praten over "de Regie" als ze de productie of de redactie bedoelen. Wil je daar dan mee geassocieerd worden?
inderdaad..DE tokkie site ...trieste lui daar.quote:De lagere levensvormen van Nowlive praten over "de Regie" als ze de productie of de redactie bedoelen. Wil je daar dan mee geassocieerd worden?
Mogen Vollers nog wel komen hier?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij BENT een nowliver in hart en nieren, dat weet iedereen!
En wat zijn dan de consequenties, geengeld meer, verplicht genomineerd het huis uit? Denk dat het haar niet meer kan boeien, is al teveel op de verkeerde manier genaaidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik hoor nu dat er niet meer over geraden geheimen gepraat mocht worden tot na de uitzending op tv.
Als dat zo is is laura de pineut.
En het zou goed kunnen dat de regel sinds vandaag veranderd is
Ik ook. Heb er genoeg van zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:15 schreef woodyinthemix het volgende:
na vanavond vind ik het mooi geweest met sst
Denk ik altijd aan dikke oude Huub-beertjes met een zooi bloemen en kaarten voor de Kooi...wat een paupers waren dat zeg....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee, dat zien we maandag op tvquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
En wat zijn dan de consequenties, geengeld meer, verplicht genomineerd het huis uit? Denk dat het haar niet meer kan boeien, is al teveel op de verkeerde manier genaaid
waarom heb jij wel geluid?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Zonder dat de regels overtreden zijn heeft Servio gegevens gekregen over het mogelijke geheim van Guido..
Klopt.. er is niets..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:19 schreef Reksie1981 het volgende:
Niets is wat het lijkt in het huis der geheimen
hoe dan? ik schakel net in en toen ging alles op zwart...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Zonder dat de regels overtreden zijn heeft Servio gegevens gekregen over het mogelijke geheim van Guido..
Of de vierde man, in de parenclub....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef SwitcheR het volgende:
Dit is het (kijkcijfer-)spel wat Alphons speelt met de netzender en de kijkers. En Alphons staat nu ook met de rug tegen de muur net als zijn spelers regelmatig ervaren, dus hij doet gewoon mee. Hij is de zestiende speler![]()
En dat volkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Denk ik altijd aan dikke oude Huub-beertjes met een zooi bloemen en kaarten voor de Kooi...wat een paupers waren dat zeg....
En ik had het nog wel zo goed verborgen gehouden dacht ik...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |