Dan nog gaat Maik niet drukken met ze zaagsel harses.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef versabommie het volgende:
Ik zeg Alphons, wat kan het jou nog rukken, tief die Maik erin met voorkennis en alEn dan drank!
Ik ook... dan komt álles op tafelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Als ze nu drank krijgen, blijf ik kijken tot ut einde
Servio ===>> PINGquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ze kreeg guido niet versiert! hahahahahahahaha
Leave the Mexicans alone!!11!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik voorspel indien drank:
Quido met Servio
Aafke met Karim
Aafke met Flip
Alex met Laura
Gerard met Alex
SEX TO THE MEX
Zij zijn klaar? Geheim geraden, wat kunnen ze nog doen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef beequeen het volgende:
Nu maar even afwachten wat L en G gaan doen.
Betweter.. dat je elke minuut van de dag een natte la hebt, betekend nog niet dat je voor anderen hoeft te bepalen hoe iets ervaren en genoemd is...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan er iemand de TT even aanpassen, want het is niet de REGIE die iets uit te leggen heeft, maar de PRODUCTIE.
Dan was er ook geen gezeik over geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
Mo had gewoon beide kluizen moeten krijgen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Betweter.. dat je elke minuut van de dag een natte la hebt, betekend nog niet dat je voor anderen hoeft te bepalen hoe iets ervaren en genoemd is...
Regie, kudt, regie!
Dat vraag ik me in het echte leven ook heel vaak afquote:
Er klopt geen donder van het spelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan was er ook geen gezeik over geweest.
en terechtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Laura wilde perse het geheim helemaal weg zodat ze niet nog 2 dagen met guido moest kleffen.
Zei ze letterlijk
Moelijk hè, als iemand gelijk heeft..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Betweter.. dat je elke minuut van de dag een natte la hebt, betekend nog niet dat je voor anderen hoeft te bepalen hoe iets ervaren en genoemd is...
Regie, kudt, regie!
Ja, en blijkbaar hebben ze er voor gekozen het gedeelde geheim geen gedeelde pot te laten hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Maar dit hadden ze toch van te voren kunnen weten? Of is het gewoon een misser
Niet alle vrouwen zijn zo hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me in het echte leven ook heel vaak af
Het is regie en voor de rest ga je je doos maar schraal vingeren er gaat niets aanpassen aan de TT!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moelijk hè, als iemand gelijk heeft..
Hij snapt het welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
het lijkt alsof flip het niet snapt !
Wel 4 keer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
"die kop van Sharon", "ze heeft me doodgekeken"
Ik vind het ook perfect opgelost, alleen helaas dat ze voor Servio hebben gekozen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef Olga het volgende:
oh en ik ben ws de enige maar goede zet van L en G
zal ze er niet al eelt op hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is regie en voor de rest ga je je doos maar schraal vingeren er gaat niets aanpassen aan de TT!
Ik vind het ook primaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef Olga het volgende:
oh en ik ben ws de enige maar goede zet van L en G
Ja dat is jammerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind het ook perfect opgelost, alleen helaas dat ze voor Servio hebben gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |