Dan nog gaat Maik niet drukken met ze zaagsel harses.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef versabommie het volgende:
Ik zeg Alphons, wat kan het jou nog rukken, tief die Maik erin met voorkennis en alEn dan drank!
Ik ook... dan komt álles op tafelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Als ze nu drank krijgen, blijf ik kijken tot ut einde
Servio ===>> PINGquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ze kreeg guido niet versiert! hahahahahahahaha
Leave the Mexicans alone!!11!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik voorspel indien drank:
Quido met Servio
Aafke met Karim
Aafke met Flip
Alex met Laura
Gerard met Alex
SEX TO THE MEX
Zij zijn klaar? Geheim geraden, wat kunnen ze nog doen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef beequeen het volgende:
Nu maar even afwachten wat L en G gaan doen.
Betweter.. dat je elke minuut van de dag een natte la hebt, betekend nog niet dat je voor anderen hoeft te bepalen hoe iets ervaren en genoemd is...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan er iemand de TT even aanpassen, want het is niet de REGIE die iets uit te leggen heeft, maar de PRODUCTIE.
Dan was er ook geen gezeik over geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
Mo had gewoon beide kluizen moeten krijgen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Betweter.. dat je elke minuut van de dag een natte la hebt, betekend nog niet dat je voor anderen hoeft te bepalen hoe iets ervaren en genoemd is...
Regie, kudt, regie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |