@secretstorynl jammer, ik vind het oog een stuk leuker om te zien. Wanneer wordt dat 24/7 uitgezonden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef itsbas het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
De streams kunnen elk moment weer online gaan. #sstnl
Over 3 weken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
@secretstorynl jammer, ik vind het oog een stuk leuker om te zien. Wanneer wordt dat 24/7 uitgezonden?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
@secretstorynl jammer, ik vind het oog een stuk leuker om te zien. Wanneer wordt dat 24/7 uitgezonden?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
sjerrunquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
Niet dus laura zit bij het gesprek van Mo.
Wie is er dan zo pissst van de dames?
Daar zat ze alquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Sharon stapt over naar team Gerard
Alexquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:41 schreef mYsca het volgende:
Wie moeten we het huis uit hebben deze week ?
Yup... hoezo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
De nominaties zijn maandag toch pas.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:41 schreef Stability het volgende:
laura zegt dat ze niet meer interessant is voor het huis
Laura zegt 'ik zie 't morgen wel'.quote:
Ah dus jij hebt zon kijkcijferkastje!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:32 schreef r_onald het volgende:
publiek voor de gek houden zeker.......kijk als protest dus geen SST op tv maandag of een hele week.
Alsof ze dat ook echt stil konden houdenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
weer verluld laura zich: "onze geheimen zijn al geraden " ze mocht er toch niet over praten??
Zou ze hiermee niet bedoelen dat de geheimen buiten het huis bekend zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
weer verluld laura zich: "onze geheimen zijn al geraden " ze mocht er toch niet over praten??
Uh nee? nog groterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt zon kijkcijferkastje!
jaloerse Guido zal wel zorgen dat ie bij haar op de bank belandt om gekriebeld te wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Bij mij is de grens echt als laura nu achter alex aan gaat. Dan kap ik ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |