Er is geen bron, toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. dus dát zijn die drastische maatregelen om de streamer naar de TV te krijgen... Je sluit de streams af!
Gido was wel reserve en kwam erin omdat ene Esther alviel dus zou kunnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef Praatpoeder het volgende:
Guido zit in SST omdat de zus van Laura afhaakte volgens Sharon
Klopt... ben het er ook mee eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:37 schreef Praatpoeder het volgende:
Sharon is boos omdat de verhaallijn nu geraden is waar SST om draait
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, maar ze waren toch wél afgesloten toch?
Echt!? Whahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou das wel duidelijk nu :alex bij laura op bed hahahah
@secretstorynl jammer, ik vind het oog een stuk leuker om te zien. Wanneer wordt dat 24/7 uitgezonden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef itsbas het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
De streams kunnen elk moment weer online gaan. #sstnl
Over 3 weken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
@secretstorynl jammer, ik vind het oog een stuk leuker om te zien. Wanneer wordt dat 24/7 uitgezonden?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
@secretstorynl jammer, ik vind het oog een stuk leuker om te zien. Wanneer wordt dat 24/7 uitgezonden?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
sjerrunquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
Niet dus laura zit bij het gesprek van Mo.
Wie is er dan zo pissst van de dames?
Daar zat ze alquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Sharon stapt over naar team Gerard
Alexquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:41 schreef mYsca het volgende:
Wie moeten we het huis uit hebben deze week ?
Yup... hoezo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
De nominaties zijn maandag toch pas.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:41 schreef Stability het volgende:
laura zegt dat ze niet meer interessant is voor het huis
Laura zegt 'ik zie 't morgen wel'.quote:
Ah dus jij hebt zon kijkcijferkastje!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:32 schreef r_onald het volgende:
publiek voor de gek houden zeker.......kijk als protest dus geen SST op tv maandag of een hele week.
Alsof ze dat ook echt stil konden houdenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
weer verluld laura zich: "onze geheimen zijn al geraden " ze mocht er toch niet over praten??
Zou ze hiermee niet bedoelen dat de geheimen buiten het huis bekend zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
weer verluld laura zich: "onze geheimen zijn al geraden " ze mocht er toch niet over praten??
Uh nee? nog groterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt zon kijkcijferkastje!
jaloerse Guido zal wel zorgen dat ie bij haar op de bank belandt om gekriebeld te wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Bij mij is de grens echt als laura nu achter alex aan gaat. Dan kap ik ermee
Dat denk ik van @alphons22quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:44 schreef Nostalgist het volgende:
Alex: "Over het geheim mag niet meer worden gepraat vanwege de streams..."
Denken ze dat we allemaal "debilio" op ons voorhoofd hebben ?
Alphons bedankt Alphons bedanktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
Heerlijk die onduidelijkheid nu... dit doet de kijkcijfers vast goed, Alphons... ga zo door, echt top
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
Heerlijk die onduidelijkheid nu... dit doet de kijkcijfers vast goed, Alphons... ga zo door, echt top
Misschien moet ze effe wat kleren via der webshop verkopen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:46 schreef pullup het volgende:
Aha Joanna heeft niet genoeg geld om te drukken
Net zoals Stervio 'niet genoeg geld heeft'quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:46 schreef Urb het volgende:
Joan heeft gedrukt maar heeft niet genoeg geld zegt ze? wtf ze heeft 6400.
Erg hč? Alphons moet eens ernstig achter zijn oren krabbelenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:44 schreef Nostalgist het volgende:
Alex: "Over het geheim mag niet meer worden gepraat vanwege de streams..."
Denken ze dat we allemaal "debilio" op ons voorhoofd hebben ?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:46 schreef pullup het volgende:
Aha Joanna heeft niet genoeg geld om te drukken
Nee dat wisten Karim en Monique dan welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:48 schreef Tamaartje het volgende:
maar Guido verteld dus nu zijn geheim?
Ennehhhh ze heeft ze 100 duizend procent zeker zelf gekoppeldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:48 schreef md89 het volgende:
[..]
Ook al had ze wel geld, ze drukt toch nooit op Guido want de relatie van hem en Laura was 100 miljoen triljoen procent echt. Ze zat er zelf namelijk tussen met al die 'gesprekken' dus het moet wel echt zijn!
Servio baalt omdat hij Guido al veel eerder in bed had kunnen hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:47 schreef Mylene het volgende:
Ik wil weten waarom Servio en Guido ruzie hebben.
Omdat Guido een opmerking heeft gemaakt over Sofia dat ze het spel niet speeltquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:47 schreef Mylene het volgende:
Ik wil weten waarom Servio en Guido ruzie hebben.
jamaar als het leuk wordt pleuren ze er weer een sl op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
Gooi ff wat drank in dat huis... misschien dat het nog leuk wordt, want nu vind ik er werkelijkwaar geen donder meer aan![]()
Kan je het wel volgen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dus is zo'n streamlock zo gek nog niet...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:50 schreef Tamaartje het volgende:
Laura gaat het dus aan Servio vertellen.. zodat Ser kan drukken op het geheim van Guido.
Hij gunt het Ser het meest
Dat dus!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:50 schreef Reksie1981 het volgende:
wel goede verdeling dit..
IQ boven gemiddeld in de slaapkamer
IQ zwaar onder normaal rode bank
Alleen nog even haar ogen sluiten.quote:
Loopt nu door mekaarquote:
Nee tuurlijk niet...maar voor het spel is het wel leuk dat ook wij het nu ff niet meer weten..quote:
GANZ GEILquote:
Het is al geraden, alleen voor Guido nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:52 schreef versabommie het volgende:
Wel de origiele regels volgen hoop ik: Je geheim verlullen is exit!
Klopt, kansloos.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een onzin, dit noem je toch geen spel meer.
Wat de Bommel zegt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:52 schreef versabommie het volgende:
Omdat het een relnicht isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
Waarom is Servio pissig? Ik snap er werkelijkwaar geen ene flikker meer van
SANCTIE!!!!!!!!!STUUR DIE MUTS MAAR METEEN NAAR HUISquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:52 schreef Little_Lunatic het volgende:
laura verteld nu het geheim wat ze had met guido
Deden ze toch al niet, want een geheim was toch "tienduizend euro waard!" ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:52 schreef versabommie het volgende:
Wat???? Dan moet ik NU het bad uitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
Hebben we een extra uitzending zo? Om 8 uur?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:52 schreef Muta het volgende:
de kijkcijfers maken niet uit, de bewoners verneuken het op de streams hahaha
Dat idee heb ik ook.quote:
eerder vandaag ook al hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:54 schreef versabommie het volgende:
SL op 3&4 die is nieuw voor me.. Zijn ze nu echt de weg kwijt daar?
ze hebben geen zin meer om schone schijn op te houden want ze gunnen het eigenlijk Karim en Mootje om te drukken op Guido (zelfde geheim) dus hebben ze het maar aan Servio verteld want K&M kunnen niet drukkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:54 schreef Conquer het volgende:
Ik snap er niets meer van! Laura verteld haar geheim?AAN SERVIO?!
Pwned.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:55 schreef Little_Lunatic het volgende:
Okay nu ff kijken naar alex zijn bekkie , ze gaan het nu toch de hele groep vertellen
Guido vind het behoorlijk oneerlijk dat ze zo kwistig waren met die hints omtrent hun geheimquote:
Oké, dankje. Snap dit nu. Maar de rest nog steeds niet. Maar komt vast nog wel goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:55 schreef jugler het volgende:
[..]
ze hebben geen zin meer om schone schijn op te houden want ze gunnen het eigenlijk Karim en Mootje om te drukken op Guido (zelfde geheim) dus hebben ze het maar aan Servio verteld want K&M kunnen niet drukken
Er wordt nog gesproken over dat iemand er nog voor kan drukken toch ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is al geraden, alleen voor Guido nog niet.
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Guido vind het behoorlijk oneerlijk dat ze zo kwistig waren met die hints omtrent hun geheim
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:56 schreef md89 het volgende:
Hoop dat ze Maik niet vergeten in dat hok als ze de boel opdoeken vanavond
Lock is al weer opgehevenquote:
't is niet zo moeilijk toch, wat snap je niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:56 schreef Conquer het volgende:
[..]
Oké, dankje. Snap dit nu. Maar de rest nog steeds niet. Maar komt vast nog wel goed.
Makkie dus, drukken voor Gieddo. Wie dan ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Er wordt nog gesproken over dat iemand er nog voor kan drukken toch ?
Yup... het is nu helemaal verklootquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:57 schreef Flashbox het volgende:
Echt waar dit stopt 1000% zeker weten over 3 weken
fakking 2000% miljoen procentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:57 schreef delfse het volgende:
Dit gaat naar het einde van sst toe let maar op .
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:57 schreef versabommie het volgende:
Joanna heeft geen grip meer opd e zaak.. die schijt strax gewoon ind e keuken helemaal gedesoriënteerd!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
Joanna: Dat Servio drukt is een naaistreek !!
En ik heb geen zin om je in te fluiten, lees maar watquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand die mij een update kan geven? Heb de hele dag gemist en geen zin om terug te lezen
Totale anarchie. Me like.quote:
Laten we het hopen dan ligt zijn groepje ook uit elkaar!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:58 schreef Anneloortje het volgende:
Wat is er aan de hand dan???? gaat Spervio voor Guido drukken? Flip heeft het over streams enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |