Er is geen bron, toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. dus dát zijn die drastische maatregelen om de streamer naar de TV te krijgen... Je sluit de streams af!
Gido was wel reserve en kwam erin omdat ene Esther alviel dus zou kunnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef Praatpoeder het volgende:
Guido zit in SST omdat de zus van Laura afhaakte volgens Sharon
Klopt... ben het er ook mee eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:37 schreef Praatpoeder het volgende:
Sharon is boos omdat de verhaallijn nu geraden is waar SST om draait
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, maar ze waren toch wél afgesloten toch?
Echt!? Whahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou das wel duidelijk nu :alex bij laura op bed hahahah
@secretstorynl jammer, ik vind het oog een stuk leuker om te zien. Wanneer wordt dat 24/7 uitgezonden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef itsbas het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
De streams kunnen elk moment weer online gaan. #sstnl
Over 3 weken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
@secretstorynl jammer, ik vind het oog een stuk leuker om te zien. Wanneer wordt dat 24/7 uitgezonden?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
@secretstorynl jammer, ik vind het oog een stuk leuker om te zien. Wanneer wordt dat 24/7 uitgezonden?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
sjerrunquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
Niet dus laura zit bij het gesprek van Mo.
Wie is er dan zo pissst van de dames?
Daar zat ze alquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Sharon stapt over naar team Gerard
Alexquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:41 schreef mYsca het volgende:
Wie moeten we het huis uit hebben deze week ?
Yup... hoezo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
De nominaties zijn maandag toch pas.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:41 schreef Stability het volgende:
laura zegt dat ze niet meer interessant is voor het huis
Laura zegt 'ik zie 't morgen wel'.quote:
Ah dus jij hebt zon kijkcijferkastje!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:32 schreef r_onald het volgende:
publiek voor de gek houden zeker.......kijk als protest dus geen SST op tv maandag of een hele week.
Alsof ze dat ook echt stil konden houdenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
weer verluld laura zich: "onze geheimen zijn al geraden " ze mocht er toch niet over praten??
Zou ze hiermee niet bedoelen dat de geheimen buiten het huis bekend zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
weer verluld laura zich: "onze geheimen zijn al geraden " ze mocht er toch niet over praten??
Uh nee? nog groterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt zon kijkcijferkastje!
jaloerse Guido zal wel zorgen dat ie bij haar op de bank belandt om gekriebeld te wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Bij mij is de grens echt als laura nu achter alex aan gaat. Dan kap ik ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |