Mogen Vollers nog wel komen hier?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij BENT een nowliver in hart en nieren, dat weet iedereen!
En wat zijn dan de consequenties, geengeld meer, verplicht genomineerd het huis uit? Denk dat het haar niet meer kan boeien, is al teveel op de verkeerde manier genaaidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik hoor nu dat er niet meer over geraden geheimen gepraat mocht worden tot na de uitzending op tv.
Als dat zo is is laura de pineut.
En het zou goed kunnen dat de regel sinds vandaag veranderd is
Ik ook. Heb er genoeg van zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:15 schreef woodyinthemix het volgende:
na vanavond vind ik het mooi geweest met sst
Denk ik altijd aan dikke oude Huub-beertjes met een zooi bloemen en kaarten voor de Kooi...wat een paupers waren dat zeg....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee, dat zien we maandag op tvquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
En wat zijn dan de consequenties, geengeld meer, verplicht genomineerd het huis uit? Denk dat het haar niet meer kan boeien, is al teveel op de verkeerde manier genaaid
waarom heb jij wel geluid?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Zonder dat de regels overtreden zijn heeft Servio gegevens gekregen over het mogelijke geheim van Guido..
Klopt.. er is niets..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:19 schreef Reksie1981 het volgende:
Niets is wat het lijkt in het huis der geheimen
hoe dan? ik schakel net in en toen ging alles op zwart...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Zonder dat de regels overtreden zijn heeft Servio gegevens gekregen over het mogelijke geheim van Guido..
Of de vierde man, in de parenclub....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef SwitcheR het volgende:
Dit is het (kijkcijfer-)spel wat Alphons speelt met de netzender en de kijkers. En Alphons staat nu ook met de rug tegen de muur net als zijn spelers regelmatig ervaren, dus hij doet gewoon mee. Hij is de zestiende speler![]()
En dat volkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Denk ik altijd aan dikke oude Huub-beertjes met een zooi bloemen en kaarten voor de Kooi...wat een paupers waren dat zeg....
En ik had het nog wel zo goed verborgen gehouden dacht ik...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |