*schopt tijn van achter neer*quote:
Scheids hij schopt mijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*schopt tijn van achter neer*
kom maar op met die rode kaart
I got bad breath does that count?quote:
Laat mij raden ze zijn zelfs ook te dikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef Cue_ het volgende:
Programma: mijn kind is te dik
Die ouders praten allemaal in het mom van "dat hij dit " "dat hij dat"
Ze doen zelf dingen fout! Stomme ouders zeg
Verkouden. M'n keel is helemaal rauw en m'n neus zit verstoptquote:
goed excuus voor van die anta flu snoepjesquote:
Ik heb een grote zak dropquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed excuus voor van die anta flu snoepjes
Thanksquote:
sep!quote:
ga je met mij mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet nog gaan bedenken of ik vanavond uit wil
Gister gingen ik en een vriendin 2 drankjes doen en toen was ik pas om 11 uur thuis vanmorgenDus weet niet of het verstandig is
Helmontquote:
Doe ff normaalquote:
tuurlijk niet, je mag ook zuipenquote:
Waar ben je??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:55 schreef JoeBravo het volgende:
Damn, zit nu in wat het bedrijfsrestaurant van Tommy Hilfiger Nederlnd schijnt te zijn, wat een ruimte!![]()
people's place, Amsterdam.quote:
duh, je bent met je vliegtuig in het regenwoud van Brazilië gecrashtquote:
Water met gerstemout en hopquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, maar leuk dus.
[..]
Water?![]()
Waarom kan je niet zuipen?
zorg je er dan voor dat ik veilig thuis kom?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lukt me vanavond echt niet
[..]
Prik
B
Goede vraag, dit is best eng.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
duh, je bent met je vliegtuig in het regenwoud van Brazilië gecrasht
waarom weet ik dit?
Dat was niet de echte Arnie, want die was bij de geboorte omgewisseld!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
duh, je bent met je vliegtuig in het regenwoud van Brazilië gecrasht
waarom weet ik dit?
Gister te veel op.. nu brak en pas 4 uur wakker, dus moet nog even bijkomen.quote:
Gewoon terug naar IE gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik doen... Voortaan blijven internetten met Chrome? Of toch maar terug naar FireFox...
Ik ging terug naar FFquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik doen... Voortaan blijven internetten met Chrome? Of toch maar terug naar FireFox...
Chromequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
FF.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Chromequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Zolang je niet met anderen zoent!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zorg je er dan voor dat ik veilig thuis kom?
Safariquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
uhuhquote:
Dit is nog engerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was niet de echte Arnie, want die was bij de geboorte omgewisseld!
maar wel neergestort ja.
Oja kak, die is op tv nu.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SafariAlleen die naam al
Madagascar 2!
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SafariAlleen die naam al
Madagascar 2!
Als ik dan wel met jou mag zoenen moet dat goedkomenquote:
Dankje oh natte wervelende storm jouw vlijerij waardeer ik enormquote:
Maar ik mag natuurlijk wel sjansen met anderenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef ArTiC het volgende:
Als ik dan wel met jou mag zoenen moet dat goedkomen
you're not alonequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voelde me al in de minderheid
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omg
waar denk je aan bij safari? dus iedere keer als je hem opent?
Alleen voor jou hè.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje oh natte wervelende storm jouw vlijerij waardeer ik enorm
omdat jij het bentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik mag natuurlijk wel sjansen met anderen
Steve Jobs?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omg
Dat vieze drankje dat je dronk met cola en jus d'orangequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omg
quote:
Safari, cola en jus? Dat lijkt me erg smerig ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Dat vieze drankje dat je dronk met cola en jus d'orange
Dat wel jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Safari, cola en jus? Dat lijkt me erg smerig ja.
prrrrquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister was mijn blauwe trui wel een succes
ow wacht.. pakje
De piraterij natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Oe sexy.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Cue_ het volgende:
Gister was mijn blauwe trui wel een succes
ow wacht.. pakje
De piraterij natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Kater?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb de hele dag op de kerk hier naast de deur lopen schelden omdat die stomme rotklokken maar bleeeeeeven gaan!!
Blijkt een reden gehad te hebben
http://www.nu.nl/binnenland/2461281/meneer-albert-herdacht.html
Dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe sexy.Dat zal je wel heel erg goed staan.
welke film?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Cue_ het volgende:
Tekenfilms waarvan je weet dat je die stem eerder hebt gehoord bij een andere film, maar geen idee hebt bij welke en bij welk personage
Dat zal denk ik beter smaken. Nooit gehad, maar klinkt al beter.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Dat wel jaHet moet cola of Jus d'orange zijn
Hier ook niet, merk niets meer. Geen versiering niets.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Cue_ het volgende:
Dat denk ik ook wel![]()
helaas vier ik geen carnaval
Nooit last van gelukkigquote:
Verhuisd nu dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
Hier ook niet, merk niets meer. Geen versiering niets.
welkom in de normale wereldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal denk ik beter smaken. Nooit gehad, maar klinkt al beter.
[..]
Hier ook niet, merk niets meer. Geen versiering niets.
Oquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geeeeeeeen idee, want ook niet van wie, want keek niet toen ik die stem hoorde
Het was 1 van die rare wezens volgens mij in het begin van de film.quote:
Dat dronk ik vroeger wel eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal denk ik beter smaken. Nooit gehad, maar klinkt al beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
welkom in de normale saaie wereld
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef xFriendx het volgende:
Fokkers gaan verkleed in het chroom of als een vurige vos,
Veilig met elkaar 'chatten en alle remmen mogen los.
Meestal legaal maar soms is er ook wel sprake van piraterij,
na enkele zwoele pm'tjes met 'neuken?' of de betere vlijerij.
Sommigen weten wel waar ze luiden, die irritante klokken,
na een avondje stappen en drank, na enkele honderden slokken.
Na elk van deze dingen komt uiteindelijk vanzelf wel die nare kater,
Maar dat is nog altijd beter dat GTST herinneren, al die jaren later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef xFriendx het volgende:
Fokkers gaan verkleed in het chroom of als een vurige vos,
Veilig met elkaar 'chatten en alle remmen mogen los.
Meestal legaal maar soms is er ook wel sprake van piraterij,
na enkele zwoele pm'tjes met 'neuken?' of de betere vlijerij.
Sommigen weten wel waar ze luiden, die irritante klokken,
na een avondje stappen en drank, na enkele honderden slokken.
Na elk van deze dingen komt uiteindelijk vanzelf wel die nare kater,
Maar dat is nog altijd beter dat GTST herinneren, al die jaren later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Joa, sinds begin feb.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef Cue_ het volgende:
Verhuisd nu dan?
Want eerder zat jij er toch tussenin?
Normaal normaal.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
Joa, sinds begin feb.Dankzij UWV (foutje van hun) eerder gegaan,
Nu ben je een groot lief tijntje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Dat dronk ik vroeger wel eenstoen ik nog een klein en lief tijntje was
Is wel heerlijk ja, een warm kacheltje in bed.quote:
Klinkt super!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
Is wel heerlijk ja, een warm kacheltje in bed.De jongens vaak hier.
Nu vakantie.
Hoe is het verder met je?
Kloptquote:
Weet ik het, ik druk op 't FF icoontje en fok en bokt openen. Bij Safari denk ik aan Safari Jus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omg
wat kan ik mij dit soort situaties zooo niet voorstellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
Mn ouders doen moeilijk dat ik wil stappen terwijl ik vanmiddag ziek wasWaarom is die klote camper kapot geaan
Ja, ik logeer tijdelijk bij mn oudersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
wat kan ik mij dit soort situaties zooo niet voorstellen
gelukkig!
Maar dan nog... moeilijk doen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik logeer tijdelijk bij mn oudersmaar ze zouden vanmiddag weg gaan, alleen was de startmotor kapot. Nu is mn pa een nieuwe halen en gaan ze alsnog morgen.
Ik wilde mn vaders auto meequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan nog... moeilijk doen..
dat ze er even wat over zeggen/vragen of het wel logisch/verstandig is als zieke vent. Maar verder dan dat
Ga je mee douchen dan?quote:
Jullie kunnen ook samen gezellig ziek gaan zijnquote:
Hoezo, is Samzz ziek?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook samen gezellig ziek gaan zijn
Ga eens snel de moshpit ipv te fokkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef JoeBravo het volgende:
Onbekende voorprogramna-artiest die na één nummer al publieksparticiptie verwacht
Verkoudenquote:
zit je nu te fokken tijdens t voorprogramma?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef JoeBravo het volgende:
Onbekende voorprogramna-artiest die na één nummer al publieksparticiptie verwacht
Kom maar mee, ga wel eerst ff in de sauna om de laatste griep eruit te werkenquote:
Dan zou ik aanraden om ook mee de sauna in te gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeWel verkouden en dat is vermoeiend
Saunaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zit je nu te fokken tijdens t voorprogramma?Dan moet t wel heel bagger zijn
[..]
Kom maar mee, ga wel eerst ff in de sauna om de laatste griep eruit te werken
T voordeel van bij mn ouders zittenquote:
Nadeel van thuiswonen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
Mn ouders doen moeilijk dat ik wil stappen terwijl ik vanmiddag ziek wasWaarom is die klote camper kapot geaan
Gelukkig ben ik 26 en zit ik hier maar een maandje, max 2quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nadeel van thuiswonen.Al vind ik dat als je 's middags een zielig ziek ventje was je ook niet kan stappen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
Al vind ik dat als je 's middags een zielig ziek ventje was je ook niet kan stappen.
En ik maar denken dat ik mee mochtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T voordeel van bij mn ouders zitten![]()
Ik ga dr ff in, tot straks
Goed planquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In een lekker warm bed heeft ook wel wat.
Is dit een uitnodiging?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
In een lekker warm bed heeft ook wel wat.
Over een paar uurtjes.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
Goed plandaar ga ik straks ook naartoe
Zou je nee zeggen?quote:
Oe, dat klinkt erg warm. lekker.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik lig al lekker warm in bed, voor de zekerheid met twee dekbedden en een paardendeken
Warmte
Als jij het zou vragen? Natuurlijk niet.quote:
Uiteraard mag je mee, ik ben op je aan t wachtenquote:
He snot, ik heb geen autoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard mag je mee, ik ben op je aan t wachten
Klim op je knol!quote:
Ik ook niet, de camper staat voor de ene en mn pa is met de andere ff weg.quote:
Goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook niet, de camper staat voor de ene en mn pa is met de andere ff weg.![]()
Moet je van de week maar komen
Jammer dat je er niet dronken van wordtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
Ik zuip me klem in water. Schijnt goed te zijn
Niet te veel, uiteraard. Maar genoeg.
Omdat je een vrouw bent zonder verstand van techniek?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
Waarom kan ik niet rechtstreeks scannen?
Je printer staat uitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
Waarom kan ik niet rechtstreeks scannen?
Waarom?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet dronken van wordt
Heyquote:
Niet gebeten of geschopt?quote:
Maar waarom?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kabeltje niet ingeplugd.
[..]
Uhh, bijdehand zijn?
Dronken zijn is leukquote:
Nee, helemaal niksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet gebeten of geschopt?
Heb je hem een suikerklontje gegeven?
Nieuwe secret handschake: [ afbeelding ]?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent zonder verstand van techniek?
Gelukkig heb je wel verstand van ... uh... uhm... ....quote:
Wat een raar paardquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, helemaal niksHij kreeg een wortel, Rio lust geen suikerklontjes
Oeh, die is grappig
Helaas ben ik nooit dronkenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel verstand van ... uh... uhm... ....
Dat schijn ik dan wel weer goed te kunnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang je maar lekker kan zoenen, technisch zijn is nergens voor nodig.
Spanking? Jij?quote:
Programma van de printer openen op je computerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Ding stond aan.... kabel tussen all in1 en pc zit er in en de rest ook.... hij roept altijd om het programma op de pc
Ik vind handige vrouwen aantrekkelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang je maar lekker kan zoenen, technisch zijn is nergens voor nodig.
Zet het geluid harder misschien kan hij het niet horen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Ding stond aan.... kabel tussen all in1 en pc zit er in en de rest ook.... hij roept altijd om het programma op de pc
Nou, hop... Zoenen die scanner en kijk daarna of het werkt!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
Dat schijn ik dan wel weer goed te kunnen
Nee, een slim paardquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een raar paard
Ik zal er eens even een echte smiley van maken
Laat maar. Kutpaintquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een raar paard
Ik zal er eens even een echte smiley van maken
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat ik niet bij msn ben. Verveling dus.
Dan is de rest niet belangrijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
Dat schijn ik dan wel weer goed te kunnen
quote:
Maar er bestaat toch al een smily voor bijna allesquote:
Ook voor mensen, maar je bent dom als je niet geniet van het levenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een slim paardSuiker is slecht voor ze.
Bed. Klinkt verleidelijk, zou dat ook wel willen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik ook niet
En ja, ik ga nu wel lekker naar bed
Iets eten wat je niet lust, draagt imo niet bij aan het genieten van 't levenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook voor mensen, maar je bent dom als je niet geniet van het leven
Daten? Ik ben heel lief en kan goed luisteren en nog veel meer dingenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is de rest niet belangrijk.![]()
[..]Dan ben ik heel aantrekkelijk, goed zoenen en handig.
Ja, maar jij betrok ineens het feit dat het niet goed is erin en dat is hetgene wat ik dom vindquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets eten wat je niet lust, draagt imo niet bij aan het genieten van 't leven
Hoi Murmquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef Murmeli het volgende:
hee ik zie gezellige mensjes onlinehooooi!
tijntjequote:
Murm.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef Murmeli het volgende:
hee ik zie gezellige mensjes onlinehooooi!
Dat heeft mijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daten? Ik ben heel lief en kan goed luisteren en nog veel meer dingen
Maar, maar, maar moet ik dan eenzaam en alleen blijven?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tijntje
niet proberen bengeltje van haar vriendje af te pakken he?
What's new?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar, maar, maar moet ik dan eenzaam en alleen blijven?
Jammer, met mij gaat het goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Murm.
[..]
Dat heeft mijnook allemaal. Geen date dus.
Hoe gaat het met Tijn.
quote:
Goed zeg, hoe lang werk je daar nu. Al mogelijkheden om hogerop te komen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer, met mij gaat het goed.![]()
Nog steeds een leuke baan.
looney of lonely?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Tijnbrein doomed to be loney forever
Bijna 2 jaar, nee in deze functie bij het bedrijf waar ik iig niet. En ik weet ook niet of ik meer aan kan eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed zeg, hoe lang werk je daar nu. Al mogelijkheden om hogerop te komen?
Bothquote:
Scherpquote:
ik weet heel goed wat ik wil, moest alleen mn ouders overtuigen me de auto uit te lenenquote:
Ja mijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
Groetjes aan Lotuss, hubbie, mrms, J-K ,sedannetje.... mis ik nog iemand
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:10 schreef -Engel- het volgende:
Mams heel droog.... ik ga morgen pas naar H. en je zus rijdt.... ik heel handy.... dus als jij, H en zus daar heen gaan mag ik dan mee....
Mamsbel je zus maar... die rijdt
Zus: alleen als je het leuk vind om naar H. te gaan want misschien is het te koud (or what ever)
Ondertitels als je blieft ik volg je namelijk niet meerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
Ik win bij deze een afwasmachine.....
Sedan, breng je die even
Hoeveelste drankje is dat al Engel?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
Sedan, breng je die even
He watquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
Sedan, breng je die even
>>>>> Ik zeg: LEZEN!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoeveelste drankje is dat al Engel?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik ben nog niet eens begonnen aan mijn drankje..... het komt door de fixatiespray... Ik zweer het je
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of je Engel even komt bezwangeren.
Ik moet ook altijd alles uitleggen....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ondertitels als je blieft ik volg je namelijk niet meer
Welke prijs?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]Of je even mijn prijs komt brengen.... ik had een aantal posts op een rij ...
Truste Murmpje!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef Murmeli het volgende:
[me=Murmeli] naar mandje![]()
[/me]
dag lieve beeldschermkindjes
Trusten Murmsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef Murmeli het volgende:
[me=Murmeli] naar mandje![]()
[/me]
dag lieve beeldschermkindjes
Je auto welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke prijs?
Ik ben niet win-baar hoor
Ik wil ook watquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd alles uitleggen....
4de post op 1 rij.... dus ik win iets.... en nu wil ik een afwasmachine
Ziet er mooi uit. Alleen nog mooier op ware groote denk ikquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook watAls ik 4 op en rij post krijg ik dan een auto?
[..]
Weet ik niet... Ik heb het even 'n kleine als UI gedaan.... hij staat iets groter in mijn FoBoquote:Ziet er mooi uit. Alleen nog mooier op ware groote denk ik
[..]quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij -Engel-tjes
![]()
Auto kan niet meer.... Afwasmachine ook niet.... je kan nog wel een rondje tapas winnen![]()
[quote]
Wil jij dan iets voor mij winnen?
Dat klinkt lekker![]()
Yupquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je ook van mij al de groetjes gedaan aan Lotusss etc.?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup
Alle singles krijgen de groetjes terug..
Natalya nogiets, die in Transporter 3 speelt..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
OT (tot zover dat kan): Met welke filmster zouden jullie willen afspreken? Om bijvoorbeeld een beschuitje mee te gaan eten?
Liv Tyler, Abby(NCIS), die heksen uit Charmedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
OT (tot zover dat kan): Met welke filmster zouden jullie willen afspreken? Om bijvoorbeeld een beschuitje mee te gaan eten?
Alleen Doherty (Prue) en Rose McGowanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Liv Tyler, Abby(NCIS), die heksen uit Charmed
Neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
Misschien moet ik gewoon weer doorgaan met de volgende tekening
Zangers hmmmmm.... ik word wel blij van die zanger van Maroon5 en natuurlijk Pete Phillyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neega vooral door
Zangers? Welke?
TV kijken, Live at the Apollo..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
Iedereen naar bed, uit, dronken, aan het eten? TV kijken?
oke....
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Orlando Bloom natuurlijk. En Sam Worthington![]()
Waar heen???quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben donderdag al naar het theater geweest.
Jezus dat klinkt helemaal erg.
Jezus CL!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben donderdag al naar het theater geweest.
Jezus dat klinkt helemaal erg.
Hee, ik wil Clooney!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef -Engel- het volgende:
Hmm... ondanks getrouwd en eerste kindje toch nog steeds Orlando natuurlijk.... maar ik wil graag een harem beginnen dus mag ik ook George Clooney hebben (mag ie fijn espresso maken) Ennu mag ik DE man uit transporter... hmmm en Gyllendinges natuurlijk....
kan zo trouwens nog wel even door gaan
![]()
![]()
![]()
Ik ken hem alleen van Avatar maar hij is hard op weg Orlando Bloom van de troon te stoten. Ook omdat Sam niet als een nicht klinkt als hij praat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ... TB... nog 1tje voor mijn harem..... deze mag mijn lingerie uitzoeken
En praten over biggelsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je mag er seks mee hebben, als ie voor mij de espresso maar maakt
Hehehehe daar heb je een punt.... volgens mij speelt sam ook in de laatste terminatorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van Avatar maar hij is hard op weg Orlando Bloom van de troon te stoten. Ook omdat Sam niet als een nicht klinkt als hij praat.
Ik lust geen koffie, doe mij maar Dr Doug Ross danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je mag er seks mee hebben, als ie voor mij de espresso maar maakt
Ook best.....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie, doe mij maar Dr Doug Ross dan
Spannend?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Patricia Cornwell. Over een vermoorde dwerg
quote:
Primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... als ie maar gentleman like tegen mij doetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, seks en keuvelen over Max en Escobar!
The Reduced Shakespeare Companyquote:
We kunnen 'm prima delen hoor ik al weerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... als ie maar gentleman like tegen mij doet
klinkt best oke... eens kijken of ze hier ook spelen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
The Reduced Shakespeare Company. Alle stukken in anderhalf uur gepropt, slapstick-achtig.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We kunnen 'm prima delen hoor ik al weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |