*schopt tijn van achter neer*quote:
Scheids hij schopt mijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*schopt tijn van achter neer*
kom maar op met die rode kaart
I got bad breath does that count?quote:
Laat mij raden ze zijn zelfs ook te dikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef Cue_ het volgende:
Programma: mijn kind is te dik
Die ouders praten allemaal in het mom van "dat hij dit " "dat hij dat"
Ze doen zelf dingen fout! Stomme ouders zeg
Verkouden. M'n keel is helemaal rauw en m'n neus zit verstoptquote:
goed excuus voor van die anta flu snoepjesquote:
Ik heb een grote zak dropquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed excuus voor van die anta flu snoepjes
Thanksquote:
sep!quote:
ga je met mij mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet nog gaan bedenken of ik vanavond uit wil
Gister gingen ik en een vriendin 2 drankjes doen en toen was ik pas om 11 uur thuis vanmorgenDus weet niet of het verstandig is
Helmontquote:
Doe ff normaalquote:
tuurlijk niet, je mag ook zuipenquote:
Waar ben je??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:55 schreef JoeBravo het volgende:
Damn, zit nu in wat het bedrijfsrestaurant van Tommy Hilfiger Nederlnd schijnt te zijn, wat een ruimte!![]()
people's place, Amsterdam.quote:
duh, je bent met je vliegtuig in het regenwoud van Brazilië gecrashtquote:
Water met gerstemout en hopquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, maar leuk dus.
[..]
Water?![]()
Waarom kan je niet zuipen?
zorg je er dan voor dat ik veilig thuis kom?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lukt me vanavond echt niet
[..]
Prik
B
Goede vraag, dit is best eng.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
duh, je bent met je vliegtuig in het regenwoud van Brazilië gecrasht
waarom weet ik dit?
Dat was niet de echte Arnie, want die was bij de geboorte omgewisseld!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
duh, je bent met je vliegtuig in het regenwoud van Brazilië gecrasht
waarom weet ik dit?
Gister te veel op.. nu brak en pas 4 uur wakker, dus moet nog even bijkomen.quote:
Gewoon terug naar IE gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik doen... Voortaan blijven internetten met Chrome? Of toch maar terug naar FireFox...
Ik ging terug naar FFquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik doen... Voortaan blijven internetten met Chrome? Of toch maar terug naar FireFox...
Chromequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
FF.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |