*schopt tijn van achter neer*quote:
Scheids hij schopt mijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*schopt tijn van achter neer*
kom maar op met die rode kaart
I got bad breath does that count?quote:
Laat mij raden ze zijn zelfs ook te dikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef Cue_ het volgende:
Programma: mijn kind is te dik
Die ouders praten allemaal in het mom van "dat hij dit " "dat hij dat"
Ze doen zelf dingen fout! Stomme ouders zeg
Verkouden. M'n keel is helemaal rauw en m'n neus zit verstoptquote:
goed excuus voor van die anta flu snoepjesquote:
Ik heb een grote zak dropquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed excuus voor van die anta flu snoepjes
Thanksquote:
sep!quote:
ga je met mij mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet nog gaan bedenken of ik vanavond uit wil
Gister gingen ik en een vriendin 2 drankjes doen en toen was ik pas om 11 uur thuis vanmorgenDus weet niet of het verstandig is
Helmontquote:
Doe ff normaalquote:
tuurlijk niet, je mag ook zuipenquote:
Waar ben je??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:55 schreef JoeBravo het volgende:
Damn, zit nu in wat het bedrijfsrestaurant van Tommy Hilfiger Nederlnd schijnt te zijn, wat een ruimte!![]()
people's place, Amsterdam.quote:
duh, je bent met je vliegtuig in het regenwoud van Brazilië gecrashtquote:
Water met gerstemout en hopquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, maar leuk dus.
[..]
Water?![]()
Waarom kan je niet zuipen?
zorg je er dan voor dat ik veilig thuis kom?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lukt me vanavond echt niet
[..]
Prik
B
Goede vraag, dit is best eng.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
duh, je bent met je vliegtuig in het regenwoud van Brazilië gecrasht
waarom weet ik dit?
Dat was niet de echte Arnie, want die was bij de geboorte omgewisseld!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
duh, je bent met je vliegtuig in het regenwoud van Brazilië gecrasht
waarom weet ik dit?
Gister te veel op.. nu brak en pas 4 uur wakker, dus moet nog even bijkomen.quote:
Gewoon terug naar IE gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik doen... Voortaan blijven internetten met Chrome? Of toch maar terug naar FireFox...
Ik ging terug naar FFquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik doen... Voortaan blijven internetten met Chrome? Of toch maar terug naar FireFox...
Chromequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
FF.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Chromequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Zolang je niet met anderen zoent!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zorg je er dan voor dat ik veilig thuis kom?
Safariquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
uhuhquote:
Dit is nog engerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was niet de echte Arnie, want die was bij de geboorte omgewisseld!
maar wel neergestort ja.
Oja kak, die is op tv nu.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SafariAlleen die naam al
Madagascar 2!
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SafariAlleen die naam al
Madagascar 2!
Als ik dan wel met jou mag zoenen moet dat goedkomenquote:
Dankje oh natte wervelende storm jouw vlijerij waardeer ik enormquote:
Maar ik mag natuurlijk wel sjansen met anderenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef ArTiC het volgende:
Als ik dan wel met jou mag zoenen moet dat goedkomen
you're not alonequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voelde me al in de minderheid
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omg
waar denk je aan bij safari? dus iedere keer als je hem opent?
Alleen voor jou hè.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje oh natte wervelende storm jouw vlijerij waardeer ik enorm
omdat jij het bentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik mag natuurlijk wel sjansen met anderen
Steve Jobs?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omg
Dat vieze drankje dat je dronk met cola en jus d'orangequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omg
quote:
Safari, cola en jus? Dat lijkt me erg smerig ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Dat vieze drankje dat je dronk met cola en jus d'orange
Dat wel jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Safari, cola en jus? Dat lijkt me erg smerig ja.
prrrrquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister was mijn blauwe trui wel een succes
ow wacht.. pakje
De piraterij natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Oe sexy.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Cue_ het volgende:
Gister was mijn blauwe trui wel een succes
ow wacht.. pakje
De piraterij natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Kater?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb de hele dag op de kerk hier naast de deur lopen schelden omdat die stomme rotklokken maar bleeeeeeven gaan!!
Blijkt een reden gehad te hebben
http://www.nu.nl/binnenland/2461281/meneer-albert-herdacht.html
Dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe sexy.Dat zal je wel heel erg goed staan.
welke film?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Cue_ het volgende:
Tekenfilms waarvan je weet dat je die stem eerder hebt gehoord bij een andere film, maar geen idee hebt bij welke en bij welk personage
Dat zal denk ik beter smaken. Nooit gehad, maar klinkt al beter.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Dat wel jaHet moet cola of Jus d'orange zijn
Hier ook niet, merk niets meer. Geen versiering niets.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Cue_ het volgende:
Dat denk ik ook wel![]()
helaas vier ik geen carnaval
Nooit last van gelukkigquote:
Verhuisd nu dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
Hier ook niet, merk niets meer. Geen versiering niets.
welkom in de normale wereldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal denk ik beter smaken. Nooit gehad, maar klinkt al beter.
[..]
Hier ook niet, merk niets meer. Geen versiering niets.
Oquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geeeeeeeen idee, want ook niet van wie, want keek niet toen ik die stem hoorde
Het was 1 van die rare wezens volgens mij in het begin van de film.quote:
Dat dronk ik vroeger wel eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal denk ik beter smaken. Nooit gehad, maar klinkt al beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
welkom in de normale saaie wereld
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef xFriendx het volgende:
Fokkers gaan verkleed in het chroom of als een vurige vos,
Veilig met elkaar 'chatten en alle remmen mogen los.
Meestal legaal maar soms is er ook wel sprake van piraterij,
na enkele zwoele pm'tjes met 'neuken?' of de betere vlijerij.
Sommigen weten wel waar ze luiden, die irritante klokken,
na een avondje stappen en drank, na enkele honderden slokken.
Na elk van deze dingen komt uiteindelijk vanzelf wel die nare kater,
Maar dat is nog altijd beter dat GTST herinneren, al die jaren later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |