Dat vind jijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat
[..]
Ja, lekker
[..]
Het klinkt leuk bij mij.
grappig is het ook nietquote:
zware shag danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind jij
Hallo ik ben Samzz(met schore stem die klinkt als je jaren shag rookt)
Maar ik weet dat welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik weet niet hoe je klinkt, al dan niet schor..
Ja, dat vind ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind jij
Hallo ik ben Samzz(met schore stem die klinkt als je jaren shag rookt)
Liever nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou gewoon nu Samzz opzoeken en dan kan je later zeggen dat je haar sprakeloos liet
Dan moeten we alle vrouwen in een straal van 5km preventief ruimenquote:
Dan opzoeken en zeggen dat we sprakeloos zijn van jou.quote:
Zo ernstig is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan moeten we alle vrouwen in een straal van 5km preventief ruimen
Daar hoef ik toch niet besmettelijk voor te zijn, lieve Jofuquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan opzoeken en zeggen dat we sprakeloos zijn van jou.
Nee, stevige verkoudheidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met wat? De schorre stem of dat verlangen naar steamy hot weekendseks?
Nogmaals, ik heb geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hoef ik toch niet besmettelijk voor te zijn, lieve Jofu
Importmofquote:
quote:
Verkoudheid krijg je niet van kou, maar van een virus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:54 schreef ArTiC het volgende:
Mijn verkoudheid komt volgende week sowieso...het was ijskoud afgelopen nacht.
Ja man, tot 7 uur vanmorgen, en vanavond rond een uur of 11 gaan we weerquote:
Nou, dat zit er ook dik in na afgelopen nachtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verkoudheid krijg je niet van kou, maar van een virus.
Ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou, dat zit er ook dik in na afgelopen nacht
Lachen! Ja, ik ook gisternacht tot 7:00. Was echt tof, ondanks de weinig verklede mensen, maar dat is morgen. Ga ik misschien weer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja man, tot 7 uur vanmorgen, en vanavond rond een uur of 11 gaan we weer
Jij ook?
Uhuhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof je meteenLekker speeksel uitgewisseld?
zwaar weekend voor jou dus. ga je ook door tm woensdag?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja man, tot 7 uur vanmorgen, en vanavond rond een uur of 11 gaan we weer
Jij ook?
Mprgen ook nog overdag en dan stop ik ermee, maandag uitbrakken en dinsdag weer werkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lachen! Ja, ik ook gisternacht tot 7:00. Was echt tof, ondanks de weinig verklede mensen, maar dat is morgen. Ga ik misschien weer.
Vanavond sla ik ff over.
Ik ben besmettelijkquote:
Het is maar een verkoudheidje, but thanksquote:
dat boeit toch niet? neem aan dat ze daar niet rondliep op zoek naar de ware ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Uhuh
Maar door de dronkenheid van beide kanten is het daar ook bij gebleven...hoop niet dat ze er vanavond ook is want ik weet niet of ik haar nog herken
Klinkt goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Uhuh
Maar door de dronkenheid van beide kanten is het daar ook bij gebleven...hoop niet dat ze er vanavond ook is want ik weet niet of ik haar nog herken
Herkenbaarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Uhuh
Je wil niet weten hoeveel stelletjes ik ken die elkaar met carnaval ontmoet hebben...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat boeit toch niet? neem aan dat ze daar niet rondliep op zoek naar de ware ofzo
Jep, zag ik, maar ook die zijn soms knap irritantquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar een verkoudheidje, but thanks
Ja, klopt. Ik werd vanmorgen wakker omdat ik geen adem kon halenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jep, zag ik, maar ook die zijn soms knap irritant
potver! mijn laatste speciaal voor het laatst bewaarde stukje babi pangang was een vetdrelnondeju!
maar dat met die verjaardag zegt niks over ontstane relaties...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel stelletjes ik ken die elkaar met carnaval ontmoet hebben...
En hoeveel mensen er hier in november jarig zijn
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik werd vanmorgen wakker omdat ik geen adem kon halen
Ah, jakkes
ze was zelf net zo ver wegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar dat met die verjaardag zegt niks over ontstane relaties...
maar dat andere wel ja, hmzzz nja ok... maar dan nog, ze zal wel snappen dat je te bezopen was om heel erg op dr uiterlijk te letten
Ik was/ben Khadaffiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:08 schreef El_Matador het volgende:
Ik was helemaal in het zilver met rode lenzen...Was wel geil flirten.
Whahahaha!quote:
Ik weet nog wel dat ik m'n oog ontstoken had. Groene ogen met rood oogwitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:08 schreef El_Matador het volgende:
Ik was helemaal in het zilver met rode lenzen...Was wel geil flirten.
dan zeg je ineens tegen elkaar: hee, je voelt bekend! en dan kijk je nog eens... ehhh wacht es effe....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze was zelf net zo ver weg
schiet me nu ineens te binnen...stel dat we elkaar niet herkennen en weer zoenen? hoe bizar zou dat zijn
Hey Murmquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan zeg je ineens tegen elkaar: hee, je voelt bekend! en dan kijk je nog eens... ehhh wacht es effe....
Haha ja!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik m'n oog ontstoken had. Groene ogen met rood oogwitGeeft leuke effecten.
Ik zou er bijna voor gaan sporten als er zo'n scheids isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |