quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, ik mis vaak genoeg hele topics, dus dat an me dan makkelijk ontschoten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef -Engel- het volgende:
Vandaag is het dag van de blauwe knie (serieushet ding heeft een andere kleur... zomaar ineens) - de supersoep
en ik heb een gesprek gehad met de huisjesmannen/vrouwen
Vind iedereen nu ook dat ik een hele zak popcorn mag leegeten?
2 zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef -Engel- het volgende:
Vandaag is het dag van de blauwe knie (serieushet ding heeft een andere kleur... zomaar ineens) - de supersoep
en ik heb een gesprek gehad met de huisjesmannen/vrouwen
Vind iedereen nu ook dat ik een hele zak popcorn mag leegeten?
Van mij wel.. Je doet het tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ook zonder spoiler wist ik dit)
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
verdelen over 2 zakken dan heb je er 2quote:
Ga dan naar de supermarkt, neem er dan wel 1 die 15 minuten fietsen van je huis is. Dan heb je de eerste zak al er uit gefietstquote:
Het begint sneu te wordenquote:
Sexyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
Hi. Schorre stem. Het heeft wel wat, al zeg ik het zelf.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van mij wel.. Je doet het toch(Ook zonder spoiler wist ik dit)
Maar de patat was lekker?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het altijd maar vervelend een schorre stem, ik moet juist veel praten voor m'n werk..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga dan naar de supermarkt, neem er dan wel 1 die 15 minuten fietsen van je huis is. Dan heb je de eerste zak al er uit gefietst
Lekker. Moet ik toch weer een keer zelf maken. Veel te lang geleden..quote:
Tsja Amersfort is te ver anders had ik wel eventjes popcorn langs gebrachtquote:
Hahaha, ja datquote:
Ja, lekkerquote:
Het klinkt leuk bij mij.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar vervelend een schorre stem, ik moet juist veel praten voor m'n werk..
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja Amersfort is te ver anders had ik wel eventjes popcorn langs gebracht
Dat weet ik niet, ik weet niet hoe je klinkt, al dan niet schor..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |