Zangers hmmmmm.... ik word wel blij van die zanger van Maroon5 en natuurlijk Pete Phillyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neega vooral door
Zangers? Welke?
TV kijken, Live at the Apollo..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
Iedereen naar bed, uit, dronken, aan het eten? TV kijken?
oke....
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Orlando Bloom natuurlijk. En Sam Worthington![]()
Waar heen???quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben donderdag al naar het theater geweest.
Jezus dat klinkt helemaal erg.
Jezus CL!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben donderdag al naar het theater geweest.
Jezus dat klinkt helemaal erg.
Hee, ik wil Clooney!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef -Engel- het volgende:
Hmm... ondanks getrouwd en eerste kindje toch nog steeds Orlando natuurlijk.... maar ik wil graag een harem beginnen dus mag ik ook George Clooney hebben (mag ie fijn espresso maken) Ennu mag ik DE man uit transporter... hmmm en Gyllendinges natuurlijk....
kan zo trouwens nog wel even door gaan
![]()
![]()
![]()
Ik ken hem alleen van Avatar maar hij is hard op weg Orlando Bloom van de troon te stoten. Ook omdat Sam niet als een nicht klinkt als hij praat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ... TB... nog 1tje voor mijn harem..... deze mag mijn lingerie uitzoeken
En praten over biggelsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je mag er seks mee hebben, als ie voor mij de espresso maar maakt
Hehehehe daar heb je een punt.... volgens mij speelt sam ook in de laatste terminatorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van Avatar maar hij is hard op weg Orlando Bloom van de troon te stoten. Ook omdat Sam niet als een nicht klinkt als hij praat.
Ik lust geen koffie, doe mij maar Dr Doug Ross danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je mag er seks mee hebben, als ie voor mij de espresso maar maakt
Ook best.....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie, doe mij maar Dr Doug Ross dan
Spannend?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Patricia Cornwell. Over een vermoorde dwerg
quote:
Primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... als ie maar gentleman like tegen mij doetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, seks en keuvelen over Max en Escobar!
The Reduced Shakespeare Companyquote:
We kunnen 'm prima delen hoor ik al weerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... als ie maar gentleman like tegen mij doet
klinkt best oke... eens kijken of ze hier ook spelen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
The Reduced Shakespeare Company. Alle stukken in anderhalf uur gepropt, slapstick-achtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |