quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
geen zinquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
10 baggerposts voor deze kut OP ?? srsly ??
Volgende keer gewoon je kop houwe dus heahquote:
Checkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zal straks of morgen wel ff kijken of daar niks aan te verbeteren is
nee, want dit is een voertuig waarvan de typenaam de TT is, dat is mooiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon je kop houwe dus heah
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, apart.. in Cuijk heb ik geen FOK! probs... ik blijf maar hier wonen denk ik
Heej ,dat was een heul exclusief model hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, want dit is een voertuig waarvan de typenaam de TT is, dat is mooieen gare kuttrein is een laatste optie als er echt niks anders te vinden is
nee, DIT is een exclusief model, heb er maar één op de fotoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heej ,dat was een heul exclusief model hoor
Ja, we huren wel ergens iets op een recreatiepark ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:06 schreef Anne het volgende:
[..]! Gaan we volgend weekend dan wel ff op vakantie
?
ja dag, ik zla ff renamen en uploaden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik scan hem niet eens.. je URL verraadt die shit. Is niet leuk dan.
quote:
Center Parcsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, we huren wel ergens iets op een recreatiepark ofzo
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja dag, ik zla ff renamen en uploaden.
[..]
Heb je niet zo'n hippe telefoon?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sorry, bij mn huidige baas werken we met een ander systeem
Scheelt, ik heb in de SC nog niet heel veel credits opgebouwd geloof ikquote:
Heb je het tegen mij?quote:
20 smsjes en 50 nummersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben ook niet jaloers. Ik zou jaloers zijn als de 3310 nèt iets gebruiksvriendelijker was (meer dan 15smsjes of 100 nummers kunnen bewaren...
Koop dan een losse camera, en een simpele telefoonquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:38 schreef Barcaconia het volgende:
Ik gebruik mijn telefoon eigenlijk naast bellen en sms alleen om foto's te maken. Jammer dat tegenwoordig elke telefoon met een fatsoenlijke camera ook een touchscreen is met 100.000 apps en internet en wifi en blahblahblahblah onzin waardoor zo'n ding 800 euro kost
Ik heb mijn telefoon altijd bij, mijn camera niet. Ik heb al een losse camera maar dat vind ik zo'n onding...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Koop dan een losse camera, en een simpele telefoon.
Uiteraard.quote:
quote:
Is dat speciaal dan? Ik dacht dat ik nog onder het Fok! gemiddelde zat.quote:
Ach ja, ze zeggen altijd dat het niet om de grootte gaat, maar dat het gaat om wat je ermee kunt.quote:
Ja dus? Ik moet het PTA-SC-piks-archief nog aanleggen, maar dan heb ik die van jou alvast.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is dat speciaal dan? Ik dacht dat ik nog onder het Fok! gemiddelde zat.
Done!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja dus? Ik moet het PTA-SC-piks-archief nog aanleggen, maar dan heb ik die van jou alvast.
Hoe rooier hoe mooier zeg ik altijd maar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij ziet wel een beetje rood. Maar thanks! Ik voeg hem toe.
Maar hij draait wel op 1190 MHz!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ach ja, ze zeggen altijd dat het niet om de grootte gaat, maar dat het gaat om wat je ermee kunt.
Maar dat is niet waar, sorry.
quote:
diameter ?quote:
anne ziet hem welquote:
ik had er eerst een met mn rubber eend, maar die was te kleinquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Sexy. NOT. Hoe kom je er eigenlijk bij om een fucking krabpaal foto te maken?
Wellicht zoekt hij iemand om lekker aan zn paal te krabbelen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Paal om aan te krabben?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Wellicht zoekt hij iemand om lekker aan zn paal te krabbelen?
GMTA.quote:
Yeah rightquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had er eerst een met mn rubber eend, maar die was te klein
Nee, je zwemt met een krabpaal dus?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
maar goed, iedereen in het groningen topic postte een foto van zichzelf in zwemkleding. ik zwem naakt
ik had mijn Kamaz van 12 inch nog niet denk ik?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef Anne het volgende:
Nou weet ik nog niet waarom achter een krabpaal?.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, maar ik had geen zin om mn lul op fok terug te zien
ja, maar jij bent een treinenfapper, ik houd rekening met de vertraging die er tussen zit voor de felicitatie haar bereikt.quote:
Da's mooiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef Barcaconia het volgende:
Zojuist is mijn huiskamer bed terug opgeborgen en ik zit nu op een stoelHopelijk volgende week weer rustig werken
![]()
XM heeft een eigen jaarkaart.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar jij bent een treinenfapper, ik houd rekening met de vertraging die er tussen zit voor de felicitatie haar bereikt.
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:50 schreef Duvel het volgende:
Hé Alex5, ik zag laatst een Lada in Gouda, zoiets als jouw 111, maar dan een sedan. Volgens de RDW een Lada 110... (31-LD-LD). Bekend?
quote:
het schijnt dat er komende week een Tsjech dat ding komt halen jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef Paladijn het volgende:
Heb je die 111 nou eindelijk al eens verkocht Lexxx?
het 110/111/112 topic op BB heeft maar 5 pagina'squote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Duvel het volgende:
Wat hebben die Lada's toch een apart design.
Je had 'm trouwens snel gevonden, Alex5!
Heeft je username daarom vijf iksen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het 110/111/112 topic op BB heeft maar 5 pagina's
Ik dacht dat hij een X had voor elke kilometer die hij probleemloos met de lada gereden had...quote:
nee, dat had toen ik die naam in 2002 bedacht een hele goede reden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het seizoen is ook nog niet begonnen he?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:50 schreef daNpy het volgende:
Niet echt druk op BB in het autosport gedeelte, wel?
Trashtalkers zijn wel goed voor de cijfertjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, godver, je registreert je maarm dit is nu al je 2e nuttige brijdrage die je had kunnen plaaten, dat kunnen een aantal mensen met een veelvoud van dat niet eens zeggen
Vind ik lelijk, sorryquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef Duvel het volgende:
Wij hebben thuis een tijdje een DAF 46 gehad.
Post gelijk ff dat de trackday kalender weer is geupdate met o.a. driftdagen, Vijverberg Trofee en HARC dataquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, godver, je registreert je maarm dit is nu al je 2e nuttige brijdrage die je had kunnen plaaten, dat kunnen een aantal mensen met een veelvoud van dat niet eens zeggen
nee, je kunt de pot opquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Post gelijk ff dat de trackday kalender weer is geupdate met o.a. driftdagen, Vijverberg Trofee en HARC data
De uitlaat is er een keer onderuit gelazerd toen we op vakantie gingen, toen klonk ie wel stoer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef L0we het volgende:
[..]
Die zijn lelijk ja, maar wel zó lelijk dat ze ook wel weer cool zijn
Daf 77 is immers de mooiste ooit gemaakt.quote:
Eenschquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daf 77 is immers de mooiste ooit gemaakt.
Ook technisch zijn ze het gewoon niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef L0we het volgende:
[..]
Die zijn lelijk ja, maar wel zó lelijk dat ze ook wel weer cool zijn
Er ontbreken een aantal woorden maar ik heb je niet benaderdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, je kunt de pot op
ben jij ook de flapdrol die me van de week een set fotos met daarbij enkel de text 'zet ze ff in de goede topics'?
Ik heb geen motorrijbewijsquote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, heb me weer opgegeven voor de motor elfstedentochtPaal, doe jij ook weer mee? Nog andere fokkertjes die mee willen?
Sleuk, maar tis zo'n eind wegquote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, heb me weer opgegeven voor de motor elfstedentochtPaal, doe jij ook weer mee? Nog andere fokkertjes die mee willen?
Ik heb me in proberen te schrijven voor de oldtimer elfstedentocht maar als nieuwkomer kom je daar niet tussenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
en dalijk verslapenquote:Op zondag 6 maart 2011 03:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering. De hele avond geknokt voor een date morgenmiddag![]()
Nu maar eens pitten
Meer info?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kom die naam steeds weer tegen; moet je onderhand nog niks opbiechten?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan je helaas ook geen slaapplaats aanbieden, neem aan dat DW hier logeert, sorry
Pic's or get the fuck outquote:Op zondag 6 maart 2011 03:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering. De hele avond geknokt voor een date morgenmiddag![]()
Nu maar eens pitten
Oeh, ik denk dat hij wel doorgelopen is nu, dan word ik alleen aangevallen door een paar hongerige haarpakhuizenquote:
heb jij een auto met bouwjaar van vóór 1950?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb me in proberen te schrijven voor de oldtimer elfstedentocht maar als nieuwkomer kom je daar niet tussenInschrijving zat na 3 weken al vol met vooraf-uitgenodigden.
quote:
Ok, ik geef het toe, we houden van elkaarquote:Op zondag 6 maart 2011 10:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kom die naam steeds weer tegen; moet je onderhand nog niks opbiechten?![]()
We zien wel; die elfstedentocht is nog een eind weg, en er kan nog van alles veranderen voor die tijd; daarbij zijn slaapplaatsen ook wel te huur, en het is tegen die tijd hoog zomer en ik heb zelfs nog wel ergens een tentje geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeg opgeven is wel redelijk noodzaak, dit jaar 500 deelnemers minder dan vorig jaarIn Koarnjum hebben we een hele goedkope camping, dat dan weer wel
Kun je je ontbijt hier scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een maat van me heeft er een en ik zou met hem meedoen. Gaat helaas dus niet door.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb jij een auto met bouwjaar van vóór 1950?
en vorig jaar voor het eerst sinds mijn geboorte niet gekeken...idd elk jaar dezelfde auto's, erg jammer...
DAFjes tijdens een motortoertocht, of hadden die toevallig een stuk dezelfde route op dezelfde dag?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]hier
in 2009 nog een heel stuk met een aantal Dafjes opgereden
quote:Deelnemers uit het buitenland ontvangen een extra aandenken.
10 en 11 juniquote:Op zondag 6 maart 2011 11:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, een maat van me heeft er een en ik zou met hem meedoen. Gaat helaas dus niet door.
Wanneer is die landbouwvoertuigenelfstedentocht (goed scrabblewoord)? Dat lijkt me ook nog wel wat! Ik kan wel ergens een mooie trekker lenen denk ik.
Nu ga ik eerst even vliegtuigspotten, ik heb niks te doen en zit toch maar heel de dag op een stoel dus dat kan ik net zo goed bij een start- en landingsbaan doen denk ik dan.
zoals gezegd doen er ook ieder jaar een aantal auto's meequote:Op zondag 6 maart 2011 11:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
DAFjes tijdens een motortoertocht, of hadden die toevallig een stuk dezelfde route op dezelfde dag?
tsja, het werkt aanstekelijk per regio he? dus als jij begint zijn er snel genoeg mensen die het ook oppikkenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Buzzybee in zuid-Nederland haast niet actief is. Als ik wat vaker een camera bij had zou ik misschien zelf wel eens wat meer gaan uploaden
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok, ik geef het toe, we houden van elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeg opgeven is wel redelijk noodzaak, dit jaar 500 deelnemers minder dan vorig jaarIn Koarnjum hebben we een hele goedkope camping, dat dan weer wel
Kun je je ontbijt hier scoren
Ik ga niet maanden van te voren me ergens voor opgeven, als het tzt vol is en we willen alsnog, dan kan het idd ook nog als zwartrijderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig moet kleine smurf maar eens een beetje rij-ervaring op gaan doen op de brommert voor we zulke einden gaan afleggen, want het is een behoorlijke zit; ik denk dat het zomaar 700 km op een dag is als we heen en weer rijden; het is dan wel zomer, maar je kont moet daar ook zin in hebben he.. als we ergens daar kunnen overnachten is het nog steeds 500 km of zo
![]()
We'll see
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dan moet je toch ook autorijden? gaat dat wel een beetje?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:17 schreef Barcaconia het volgende:
Nu ga ik eerst even vliegtuigspotten, ik heb niks te doen en zit toch maar heel de dag op een stoel dus dat kan ik net zo goed bij een start- en landingsbaan doen denk ik dan.
en het stuk rijden langs de route is ook intensiever dan 200 km 'nromaal' rijdennatuurlik. veel files rond de stempelposten, en veel publiek. maar die ervaringquote:Op zondag 6 maart 2011 11:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga niet maanden van te voren me ergens voor opgeven, als het tzt vol is en we willen alsnog, dan kan het idd ook nog als zwartrijderVoorlopig moet kleine smurf maar eens een beetje rij-ervaring op gaan doen op de brommert voor we zulke einden gaan afleggen, want het is een behoorlijke zit; ik denk dat het zomaar 700 km op een dag is als we heen en weer rijden; het is dan wel zomer, maar je kont moet daar ook zin in hebben he.. als we ergens daar kunnen overnachten is het nog steeds 500 km of zo
![]()
We'll see
Mwah, ik vind een beetje langs een vastgestelde route pruttelen niet heel erg intensief, en als je met een zwikkie malloten stilstaat is het ook nog leuk om een beetje slap te ouwehoeren, daar ben ik best goed in zegt menquote:Op zondag 6 maart 2011 11:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en het stuk rijden langs de route is ook intensiever dan 200 km 'nromaal' rijdennatuurlik. veel files rond de stempelposten, en veel publiek. maar die ervaring
vooral als een topic dicht moetquote:Op zondag 6 maart 2011 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
een beetje slap te ouwehoeren, daar ben ik best goed in zegt men
Niet alleen danquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok, ik geef het toe, we houden van elkaar
Uhuh. Mijn PM zegt wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De afzender is Alexxxxx.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan denkt DW er blijkbaar anders ovr als ze jou PMs stuurt
Fucking With Buddies ?quote:
Duidelijke pollquote:
Ik word gebracht. Maar ik ben al weer thuis, het was leuk maar iets rustiger dan ik gehoopt had. Autorijden heb ik nog niet gedaan, komt hopelijk deze/volgende week weer.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je toch ook autorijden? gaat dat wel een beetje?
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
10 en 11 junihttp://www.afron.nl/agenda.php
quote:Op vrijdag 10 en zaterdag 11 juni wordt de 17e elfstedentocht met oude trekkers gereden. Opgave uitsluitend telefonisch mogelijk op zaterdag 29 januari 2010 tussen 09.00 en 13.00 uur bij J. Bruining tel. 058-2531820.
Grappig, in 2010 viel 29 januari helemaal niet op de zaterdag!quote:Op zondag 6 maart 2011 13:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik word gebracht. Maar ik ben al weer thuis, het was leuk maar iets rustiger dan ik gehoopt had. Autorijden heb ik nog niet gedaan, komt hopelijk deze/volgende week weer.
[..]
[..]
laat jezelf dumpen bij een carnavalsoptocht in een motorpak; succes gegarandeerdquote:Op zondag 6 maart 2011 13:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik word gebracht. Maar ik ben al weer thuis, het was leuk maar iets rustiger dan ik gehoopt had. Autorijden heb ik nog niet gedaan, komt hopelijk deze/volgende week weer.
[..]
[..]
Meer bekijks dan de optocht zelfquote:Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
laat jezelf dumpen bij een carnavalsoptocht in een motorpak; succes gegarandeerd
o ja? Waar dan?quote:
een dorpje met naamsverandering gedurende 1 week per jaarquote:
quote:
Helaas. Naar mijn weten heeft dit dorp geen andere naam in die weekquote:Op zondag 6 maart 2011 16:43 schreef lipje het volgende:
[..]
een dorpje met naamsverandering gedurende 1 week per jaar
De naam is van zichzelf al carnavalesk genoeg?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Helaas. Naar mijn weten heeft dit dorp geen andere naam in die week.
nog 265 te gaan!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef daNpy het volgende:
Trackday kalender weer geupdate, inmiddels meer dan 100 dagen erin staan!
Spoorweghistorisch gezien een mooi punt.quote:
Update het topic gelijk, bedanktquote:
Koarnjum ook, maar het spoor is hier 2 weken geleden weg gehaaldquote:Op zondag 6 maart 2011 19:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Spoorweghistorisch gezien een mooi punt.
Huh? hoezo dat?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Spoorweghistorisch gezien een mooi punt.
Zoals gezegd, in het warme zuiden zijn er niet zoveel bezige bijtjes.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, zoals gezegd, je meld je zelf maar aan. Ik promoot mijn toko, jij de jouwe.
dan niet hequote:Op zondag 6 maart 2011 19:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zoals gezegd, in het warme zuiden zijn er niet zoveel bezige bijtjes.
Noem je dat promoten?quote:
Ik zie het nut niet me te reggen op een friezenforumquote:
Als je denkt dat het een friezenforum is moet je je inderdaad niet registrerenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet me te reggen op een friezenforum
net een boek over uit!quote:
dat ik nav een songfetsivalpost met oostblokmeuk zou komen?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
Je bent best voorspelbaar volgens kleine smurf, en ze had gelijk
ik hoop echt een paar matieg balkanbeatsbands live te zien over een maandquote:
Die kun je in het oostblok nog wel kopen zelfs.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef Anne het volgende:
Ja. Waarom zoek je daar geen chick eigenlijk?
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je denkt dat het een friezenforum is moet je je inderdaad niet registreren
Onmogelijk. Duitsers kennen geen EngelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
ik ga absoluut goed om me heen kijken daarquote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef Anne het volgende:
Ja. Waarom zoek je daar geen chick eigenlijk?
Spoorzoeken: het Duitse lijntje (Boxteler Bahn)quote:
op BB mag je naast Nederlands en Engels ook Duits sprekenquote:
Belgische zijn vaak leukerquote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga absoluut goed om me heen kijken daarnederlandse vrouwen zijn toch niet boeiend vaak
Ik spreek alle 3 de talen, maar nog steeds geen friesquote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
op BB mag je naast Nederlands en Engels ook Duits sprekenMaar deze twee kunnen Nederlands
limburgs en brabants spreken mag ook btwin het correcte subforum
Topic staat nota bene in m'n AT...quote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Spoorzoeken: het Duitse lijntje (Boxteler Bahn)
quote:
Ben je de linker of de rechter?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke, omdat je er zo om zeurt:
[ afbeelding ]
Was jij vroeger siamese tweeling met een kat?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke, omdat je er zo om zeurt:
[ afbeelding ]
Ik ben de rechter. De linker is m'n lelijke broer.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ben je de linker of de rechter?
Ik heb trouwens ook heul stoere kinderfoto's. Met bretels
Jep. Karakter komt overeen. Sterrenbeeld komt ook al overeen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Was jij vroeger siamese tweeling met een kat?
Toch goed gegokt. Wel harig tho'quote:Op zondag 6 maart 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben de rechter. De linker is m'n lelijke broer.
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Jep. Karakter komt overeen. Sterrenbeeld komt ook al overeen.
En ik heb ook van die snorharen. Kriebelt zo lekker bij het zoenen.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je daar op valt.quote:
Geen idee, ik onthoud poesjes nooit zo goed.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:04 schreef Anne het volgende:
Waarvan is dat poesje ook alweer? Word ofzo? Ipv het paperclipje?
Mja. Ik kan een bepaald poesje niet vergeten. Maar da's niet erg, want dat poesje is best lief.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee, ik onthoud poesjes nooit zo goed.
Dat heb ik ook wel eens maar meestal gaat dat wel over na een tijdje.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Mja. Ik kan een bepaald poesje niet vergeten. Maar da's niet erg, want dat poesje is best lief.
Ik mag hopen dat dat bij mij nooit over gaatquote:Op zondag 6 maart 2011 22:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens maar meestal gaat dat wel over na een tijdje.
ik val idd absoluut niet op Annequote:Op zondag 6 maart 2011 22:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je daar op valt.
phpBB standaard smiliequote:Op zondag 6 maart 2011 22:04 schreef Anne het volgende:
Waarvan is dat poesje ook alweer? Word ofzo? Ipv het paperclipje?
In het algemeen bedoelde ik natuurlijkquote:
daar val ik idd niet opquote:Op zondag 6 maart 2011 22:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In het algemeen bedoelde ik natuurlijk
over 5 weken vakantiequote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
Is het al weekend?
Oh wacht, nog 2 dagen vrij![]()
DAT JIJ VEEL TE VEEL VRIJ BENT EN BARA OOK WEL EENS RUSTIG AAN MAG DOEN.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:30 schreef Anne het volgende:
Ik kan die post van Bara niet lezen... Wat staat er?
Zie je hoe in je laatste post het licht aangaat en je wakker wordt uit je boze droom?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:36 schreef Anne het volgende:
Zie je hoe heel subtiel mijn PI een rukbeweging maakt?
WAT ZEG JE?!quote:
quote:
Maar goed ookquote:Op zondag 6 maart 2011 22:30 schreef Anne het volgende:
Ik kan die post van Bara niet lezen... Wat staat er?
Daarvoor heb ik niet hard genoeg doorgezopen vanavond.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Godver.... [ afbeelding ] [ afbeelding ]. [ afbeelding ].
De avond is nog jongquote:Op zondag 6 maart 2011 22:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik niet hard genoeg doorgezopen vanavond.
Dat is juist toch goedquote:Op zondag 6 maart 2011 22:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik niet hard genoeg doorgezopen vanavond.
Ik heb morgenochtend een vrij belangrijk gesprek om een klus binnen te halen. Lijkt me dus niet handig.quote:
Carnavalquote:
's avonds een vent, 's ochtends een ventquote:Op zondag 6 maart 2011 22:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb morgenochtend een vrij belangrijk gesprek om een klus binnen te halen. Lijkt me dus niet handig.
Eh ja, ik heb niet hard genoeg doorgezopen om niet geil te kunnen worden, dat bedoel je?quote:
Nouja, wat hebben ze liever. Iemand die een beetje lam is/een kater heeft of iemand die geil is?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb morgenochtend een vrij belangrijk gesprek om een klus binnen te halen. Lijkt me dus niet handig.
's Ochtends een vent zonder werk dan. Ik pas.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een vent
Even denken hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh ja, ik heb niet hard genoeg doorgezopen om niet geil te kunnen worden, dat bedoel je?
Kun je verder gaan met zuipen, klassieke win-win.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
's Ochtends een vent zonder werk dan. Ik pas.
Wie zijn "ze"?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, wat hebben ze liever. Iemand die een beetje lam is/een kater heeft of iemand die geil is?
Ditquote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kun je verder gaan met zuipen, klassieke win-win.
De fok-bok.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet over welke ninja je het hebt.
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Je vraagt aan mij met wie je morgen een gesprek hebt? Volgens mij heb je al teveel gezopen...
En wat ga je er in zetten dan? Servies?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:52 schreef Barcaconia het volgende:
Eigenlijk meer zo'n servieskast idee. Grote licht eiken kast met wat glaswerk er in. Beetje moderne stijl met toch wat ronde vormen zodat het bij de rest van het interieur past.
Als drankkast gebruiken. Onderin opslag, bovenin drank en glazen etc.quote:
Ik ken er genoeg die dat doenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:54 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga geen modelautootjes oid in de huiskamer zetten toch zeker
Ik zou hem als boeken en drankkast gebruiken en onderin het liefst een kastje voor wat opslag. En dan matchend bij het interieur. Ik heb nog een hele hoek in mijn huiskamer open liggen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die dat doen. Gelukkig had ik dat in Weeze kunnen weerhouden.
Daar had ik één open kast, met boeken en drank idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |