Heel goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Dit stond bij Jurrien op zn twitter. Meer weet ik niet. Ik heb getweet dat hij maar eens even op de COS moest komen meelullen.
of deze?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
rechtsonderaan op de gele balk klikken, maar ik geloof dat je er een code voor moet hebben, betalen dus
http://www.secretstory.nl/kijk-live/1/Camera%201
+1, Maar die stream locks slaan nergens op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Day het volgende:
Ik hoop dat mo het geraden heeft, ik ben die fake relatie helemaal zat!
quote:
Vond ik nou ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef Juud79 het volgende:
Wat een kansloos geheel zeg. Streamlocks bij ieder tv-momentje, met als doel dat meer mensen tv gaan kijken.![]()
Als ze dat voor ogen hebben, komen ze van een koude kermis thuis, mensen gaan zo alleen nog maar meer afhaken en al helemaal niet naar tv kijken omdat zenderbazen dat graag willen.
Om over het betalen voor streams maar helemaal niet te spreken.![]()
Gelukkig horen we straks snel genoeg hoe of wat, ik heb het de vorige keer ook niet teruggekeken op tv. Op tv is er sowieso niets aan met die domme presentator.
En dit is juist.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef Zixon het volgende:
Bewoners.... monique denkt het geheim van laura te weten.....
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:39 schreef Zixon het volgende:
Haar belangrijkste clou was het horloge
sinds de ontdekking hiervan heeft ze laura scherp in de gaten gehouden
Dit dus en betalen voor streams doe ik never nooit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef Juud79 het volgende:
Wat een kansloos geheel zeg. Streamlocks bij ieder tv-momentje, met als doel dat meer mensen tv gaan kijken.![]()
Als ze dat voor ogen hebben, komen ze van een koude kermis thuis, mensen gaan zo alleen nog maar meer afhaken en al helemaal niet naar tv kijken omdat zenderbazen dat graag willen.
Om over het betalen voor streams maar helemaal niet te spreken.![]()
Gelukkig horen we straks snel genoeg hoe of wat, ik heb het de vorige keer ook niet teruggekeken op tv. Op tv is er sowieso niets aan met die domme presentator.
Dus dat!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Day het volgende:
Ik hoop dat mo het geraden heeft, ik ben die fake relatie helemaal zat!
Daar gaan we wel van uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:39 schreef Anneloortje het volgende:
Krijgt mootje nu ook de pit van Guido???
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef Zixon het volgende:
Het geheim van laura is......... GOED GERADEN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |