Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Zo van die valse kutwijvenquote:
ooh barreltje is er weerquote:
Dat sloeg op Kurt.quote:
Lalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
zomg wat valsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
in dát gevalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat sloeg op Kurt.
Jeugdsentiment op jou.
En sentiment op mij
Whihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
mmmmmysteriuesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:53 schreef Toekito het volgende:
15:49:15 05-03-11 Melding : PRIO 2 TS201 WILHELMINAKADE ROTTERDAM BUITEN BRAND VAK: 5991700
Regio : [ROT] Regio 17 - Rotterdam Rijnmond
Urgentie : [MIDDEL]
Eenheden : [1400231] Kazernealarm Baan Rotterdam-Noord
: [1400999] Monitorcode Brandweer Rotterdam Rijnmond
Maar ik zie nergens brand en zit wel op die kade!
Er is brand onder je stoelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:53 schreef Toekito het volgende:
15:49:15 05-03-11 Melding : PRIO 2 TS201 WILHELMINAKADE ROTTERDAM BUITEN BRAND VAK: 5991700
Kijk eens naar bovenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:53 schreef Toekito het volgende:
Dalijk zmeltuhn je billenquote:
tosti met poepquote:
Lachen om poep en plas is 7 jaar geleden voor me hoorquote:
Okeequote:
gelukkig niet zeg want dan was echt 3/4 het gaat te snel posts geweestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jammer dat dát niet samenviel met 4 jaar KSC
enw at deed je nu danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lachen om poep en plas is 7 jaar geleden voor me hoor
Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jammer dat dát niet samenviel met 4 jaar KSC
Afgelopen weekquote:
oohwquote:
Ohquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Afgelopen week![]()
Heb je dat gemist![]()
Dat was natuurlijk net op die dag dat je vroeg ging slapen
Zie onze veel besproken OPquote:
quote:28 februari 2009 bestond KSC twee jaar. Hiervoor is het door OA & MPG gemaakte jubileumtopic omhoog geschopt, met daarin alles over KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .
friemelquote:
Oh ik wist het trouwens wel, heb in het jubileum topic gepostquote:
ooh wie spelen erquote:
quote:
ik ookquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik wist het trouwens wel, heb in het jubileum topic gepost
quote:
Ik heb gewoon niet zo'n goed geheugenquote:
Jaaaaaaah hoewaaaaaaquote:
ze zien er bijna net zo uit als toen ik afzwomquote:
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Heleboel lekkere chica's in strakke pakjesquote:
o, sander zijn diplomaquote:
wowquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heleboel lekkere chica's in strakke pakjes
Als het daar om gaat kun je denk ik beter wat anders kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jijhebt echt een probleemquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als het daar om gaat kun je denk ik beter wat anders kijken![]()
Sablikova zekerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:08 schreef Barretje80 het volgende:
Feli ll! nouja.. Sander dan :-P
Taart!![]()
Hoi Barreltje, al weer thuis ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:08 schreef Barretje80 het volgende:
Taart!![]()
hap hapquote:
ik mag hier ook niks zeggenquote:
quote:
nou voorlopig nog niet hoorquote:
lekker waar?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:08 schreef Barretje80 het volgende:
Taart!![]()
Derde keer dat je die post vandaagquote:
nee hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Derde keer dat je die post vandaag
er ligt gewoon een been in, hadden ze dat niet beter kunnen opruimenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
http://kind-baby.marktpla(...)D%3D&fta_ind=23&fs=1
jee wat een stom ding zegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
ja dan spoor je echt nietquote:
Leuk bed Zoetjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zal um eens gaan luisterenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor![]()
gisteren wel misschien![]()
maar dat nr
ooh doe dat dan en zorg dat je een beetje bass hebtquote:
Nou in een uitvoering van 185 x 210 cm zou ook wel een beetje lachwekkend zijn, niet ?quote:
zijwaardse dubbeldekker.... ik zou het tegek vindenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nou in een uitvoering van 185 x 210 cm zou ook wel een beetje lachwekkend zijn, niet ?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nou in een uitvoering van 185 x 210 cm zou ook wel een beetje lachwekkend zijn, niet ?
Telefoon heeft niet geweldig veel bassquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh doe dat dan en zorg dat je een beetje bass hebt
ik slaap ik een vraari bedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik vind het nu al een verschrikkelijk dingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zijwaardse dubbeldekker.... ik zou het tegek vinden![]()
rookt die niet onderhand zoveel dat jij er op inetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Telefoon heeft niet geweldig veel bass
gefeliciteerdquote:
Nee joh, daar issie toch voorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
rookt die niet onderhand zoveel dat jij er op inet
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
niet om 12 uur aan een te inetten hoorquote:
Wat er nu allemaal aanstaat: sms, bestandsbeheer, Nimbuzz (msn), Internet en muziekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet om 12 uur aan een te inetten hoor
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat er nu allemaal aanstaat: sms, bestandsbeheer, Nimbuzz (msn), Internet en muziek
wat een lieffie hehquote:
heeeeeeeeel schattig...quote:
mag ik er een, aah toequote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeeeeeeeel schattig...
en knuffelig
Waarom quote je mijn bericht?quote:
omdat grappigquote:
Jaaaah ik vind quoten ook grappigquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaaah ik vind quoten ook grappig
Wat nu weer?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat nu weer?Ik begreep je verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2011 16:31:56 ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:ff kikkerdril kijken met Sander
heeftie gekregen van omaIk snapte het niet zonder spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
daarom ook spoilerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snapte het niet zonder spoiler![]()
enjoy responsiblequote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
Jaah het leven heeft mijn huis (en mij dus) bijna gevonden![]()
Kleintjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
1 nacht carnaval vieren achter de rug![]()
Randstadsevond het ook geweldig
Heb verantwoordelijk plezier?quote:
denk naquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
1 nacht carnaval vieren achter de rug![]()
Randstadsevond het ook geweldig
ik snap het echt nietquote:
veel plezier maar doe niet te gekquote:
Dan snapte ik het dus tochquote:
neuh, vanmorgen welquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, vanmorgen weltoen ben ik heel actief naast de wc gaan zitten toen ik moest plassen
waarom dna dequote:
Ik twijfel nogal snelquote:
quote:
ben je daar zeker van?quote:
[..]
neuh, vanmorgen weltoen ben ik heel actief naast de wc gaan zitten toen ik moest plassen
ach je wéét het tenminste nogquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik was er zo dichtbij! maar toch zo ver er vandaan
[..]
Veel plezier Rockyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
Jeeej hij is erNu andere mensen ophalen en het dorp in
have fun rockyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
Jeeej hij is erNu andere mensen ophalen en het dorp in
enferquote:
XD Zo erg ist toch nietquote:
Gfquote:
Friemelquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:49 schreef Barretje80 het volgende:
Mobiel internet is een beetje de weg kwijt.. Volgens mij heeft die de verkeerde trein genomen...
Nog steeds in de treinquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:49 schreef Barretje80 het volgende:
Mobiel internet is een beetje de weg kwijt.. Volgens mij heeft die de verkeerde trein genomen...
nou het viel me op dat ik je al een tijdje niet ahd gezienquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Zo erg ist toch niet![]()
Hoiii![]()
![]()
[..]
Gf![]()
Dus je bent nu over de helftquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:51 schreef Barretje80 het volgende:
Moet van den helder naar den haag hoor.. Normaal gesproken is dat 2 uur.. Maar we hadden de aansluiting gemist op zaandam.. Moesten we het hele station door.. :-P
Kloptquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou het viel me op dat ik je al een tijdje niet ahd gezien
kloptquote:
Wat een toevalquote:
dat is geen toeval het is voorbestemdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat een toeval
Maar hoe is 't met Pezu?
Ohja inderdaad, het is het lot! Dat kan niet anders!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is geen toeval het is voorbestemd![]()
met pezu is het picobello![]()
en met u
ik heb ook eindelijk een weekendje vrijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja inderdaad, het is het lot! Dat kan niet anders!
Goed zooo
Ja goedDruk met werken & cursus enzo, maar is leuk
Nu lekker een weekendje vrij
[..]
frituurpan aanzettenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, broodjes bapao in de magno mikken
Heerlijk!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook eindelijk een weekendje vrij![]()
dan 1 dagje werken en dan weer 2 dagen vrij![]()
het leven is
bij schoonouders etenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
frituurpan aanzettenSander mocht kiezen vandaag dus we eten patatjes
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heerlijk!
Zohee, wat luxeIk moet ma + di werken en dan pas vrijdagnacht weer
dus ook erg lekker
Uhhuh![]()
Toek
Flesh
Oeh, lekkolllquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook lekkerquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:07 schreef Enfermera het volgende:
Ook lekkerHoef je iig weinig zelf te doen
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk asperges en biefstuk (traditie hier)
Gefrituurde patatjes , frietjes dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:07 schreef wel.o.k het volgende:
nou, pc hier doet het weer dus ga maar eens beneden bij de rest zitten
Niceequote:
fijne avond nog wokquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:07 schreef wel.o.k het volgende:
nou, pc hier doet het weer dus ga maar eens beneden bij de rest zitten
veel plezier ldgquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
ben weer onderweg nr brabant, vandaag ga ik in mn hometown feestensentiment!
ga je naar de Witte Leeuw?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
Jij weet waar het leven goed isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
uiteraardquote:
mijn neef en misschien zijn broertje werken daar al jaren in de bediening tijdens carnaval. Groet hen namens Toekito.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
uiteraardmet mn beste vriendin
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:22 schreef PeZu het volgende:
ja goffur
[ afbeelding ]
v erschepen ze niet naar nederland
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:22 schreef PeZu het volgende:
ja goffur
[ afbeelding ]
het leven is goed in het braaaabantse landquote:
ja lach maar, maar ik moet er 1 hebben omdat haaiquote:
psiesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het leven is goed in het braaaabantse land
brabantse nachten zijn langhey
hey
hey!!!
die vriendin waarmee ik ga werkt er ook, die kennen elkaar vast ook wel danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn neef en misschien zijn broertje werken daar al jaren in de bediening tijdens carnaval. Groet hen namens Toekito.
Have fun
De kut zit aan de andere kant.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:22 schreef PeZu het volgende:
ja goffur
[ afbeelding ]
is goed, ik ga nu naar mijn chickquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die vriendin waarmee ik ga werkt er ook, die kennen elkaar vast ook wel danals ik ze zie ( al weet ik niet of ik de jongste nog herken...) zeg ik ff hoi
dit werd de voorkantquote:
Laters Toekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
is goed, ik ga nu naar mijn chick![]()
![]()
doeg all
say hi from us!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
is goed, ik ga nu naar mijn chick![]()
![]()
doeg all
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja lach maar, maar ik moet er 1 hebben omdat haai
Hmm. Ik zou het toch andersom gedaan hebbenquote:
kan ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. Ik zou het toch andersom gedaan hebben
dan kan mijn lief hem aan hehquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaaaaaja.
Ik ben ff pizza maken![]()
Mja, dan heeft het allemaal niet veel zinquote:
toch maar geknutseld om te zien of je gelijk had, en ja veel beterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan heeft het allemaal niet veel zin
ik denk dat het komt door dat piemelgaatje terwijl het toch echt een roze meisjesonderbroekie isquote:
ja dat is nieuw toch boy shorts voor girls omdat jullei graag onze undies dragenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat het komt door dat piemelgaatje terwijl het toch echt een roze meisjesonderbroekie is
ah, is dat net zoiets als jeans met boyfriendfit?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is nieuw toch boy shorts voor girls omdat jullei graag onze undies dragen
geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah, is dat net zoiets als jeans met boyfriendfit?
rondlopen in zijn boxers en shirtsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is nieuw toch boy shorts voor girls omdat jullei graag onze undies dragen
Die zitten trouwens wel lekkerquote:
ik krijg dan meestal klachtenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rondlopen in zijn boxers en shirts
nou danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zitten trouwens wel lekker![]()
en van die strakke boxers ook
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rondlopen in zijn boxers en shirts
omdat zijn shirts dan erg plaatselijk uitrekkenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat zijn shirts dan erg plaatselijk uitrekken
ja, dan heb ik het nog wel, maar dat komt omdat ik meestal de grote shirts ook wel opvulquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja klopt daar worden ze lelijk van. Ik draag ook alleen zn grote shirts, niet van die slimfit dingen
dat kan niet et mijn shirtsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat zijn shirts dan erg plaatselijk uitrekken
nee, bij jouwe zou het gewoon kunnenquote:
wat voor killercupmaat heb je danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan heb ik het nog wel, maar dat komt omdat ik meestal de grote shirts ook wel opvul
nachthemdenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, bij jouwe zou het gewoon kunnen
Ik ben gewoon dikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat voor killercupmaat heb je dan?
Mijn vriend is redelijk grof gebouwd, lang, brede schouders ed.. Dus ik kan die van hem wel aanal heb ik geen kleine cup
die vat ik nietquote:
die passen mij wat minder goed denk ikquote:
ooh zo ja dat zou me ook stug lijken jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die passen mij wat minder goed denk ik
die is gewoon aan het spelen bij vraari, en gister had ze bezoek..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:09 schreef PeZu het volgende:
waar is rijkje btw![]()
heeft vraari der echt opgesloten in zijn sexkelder ofzo
ooh het dat tegenwoordig spelenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die is gewoon aan het spelen bij vraari, en gister had ze bezoek..
en morgen weer, als het aan mij ligt
Ooohja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ook![]()
mja ze verschepen niet naar nl
[..]
dan kan mijn lief hem aan heh
jaaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ooohja.![]()
Pizza staat in de oven
Before:
[ afbeelding ]
After pic volgt nog
ik speel regelmatig met Marijkequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh het dat tegenwoordig spelen![]()
gaan jullei morgen ook spelen >?![]()
Met zijn hoevelen ga je die opeten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ooohja.![]()
Pizza staat in de oven
Before:
[ afbeelding ]
After pic volgt nog
hebben moetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik speel regelmatig met Marijke![]()
oh, en:
http://www.zazzle.com/land_sharks_shoes-167390211142990793
xDquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
jaa![]()
ze zal het zo zelf wel komen vertellen![]()
maj daar doe je mij geen plezier maar toch bedankt
Daschlecker!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik speel regelmatig met Marijke![]()
oh, en:
http://www.zazzle.com/land_sharks_shoes-167390211142990793
Met z'n 2en.quote:
Okeequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Met z'n 2en.
Nee, niet alles.We eten een deel op en de rest eten we dan morgen met wat sla erbij nog.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zit in de bus met een pizzapunt, een matras, een viking en een man in n jurk
Tussen 17:50 en 18:10 is er precies tijd om even naar de winkel te gaan. Daarna begint studio sport weer.quote:
moejje even op zazzle.com kijken en dan bij zoekterm 'shark' doenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zit in de bus met een pizzapunt, een matras, een viking en een man in n jurk
Wil je komen eten dan?quote:
ik ben al aan het betsellen maar dan moet ik een paypayl accont aanmaken of cc hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moejje even op zazzle.com kijken en dan bij zoekterm 'shark' doen
en er stappen net ook n n banaan en een ridderquote:
Nou misschien de volgende keer. Heb al gegeten, dus een pizza kan er niet meer bijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geanimeerd gezelschap!
![]()
[..]
Wil je komen eten dan?
Leuk. Woon je dan in Brabant/LImburg?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en er stappen net ook n n banaan en een ridderin
al 8 jaar niet meerquote:
Ghehe.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou misschien de volgende keer. Heb al gegeten, dus een pizza kan er niet meer bij
Okee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
al 8 jaar niet meermaar kom er wel vandaan en ben er nu natuurlijk ook
ik meer uit de buurt van bredaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Ik kom oorspronkelijk uit Geldrop. maar woon sinds 2.5 jaar 5 kilometer verderop in EIndhoven
Leukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik meer uit de buurt van breda
Ik bestel nooit schoenen, Wil ze toch eerst passen..quote:
het zal me worst wezen of ze lekker zitten, het gaat mij om de haaiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Ik bestel nooit schoenen, Wil ze toch eerst passen..
Soms bestel ik een (band)shirt bij Large ofzo. Maar niet vaak. Voor de rest koop ik mijn kleren gewoon in de winkel/markt
zazzlequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef PeZu het volgende:
steetje, zazzle heeft ook allemaal toffe haaien shirt in mijn maat![]()
![]()
zomg failliet gaat
zomg al die haaien spullen daarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zazzle![]()
![]()
![]()
had ik het je niet moeten vertellen?
Owquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
het zal me worst wezen of ze lekker zitten, het gaat mij om de haai
en dat hebben ze ook van..ik zeg maar wat..uilen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg al die haaien spullen daar
*dood gaat*
wat doe je me aan, ik haat van jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dat hebben ze ook van..ik zeg maar wat..uilen.
hartjes.
koekjes.
taartjes.
jugendstil.
![]()
![]()
![]()
oh:
[ afbeelding ]
quote:
wat is e rmorgen danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik denk dat ik morgen ook maar gewoon thuis blijf
ik doe dat niet...zazzle doet datquote:
een mooie dag voor een hobbyrondjequote:
T is voor Thijs, en dat shirt ook. Ik ga daar toch niet in lopen bejjebedonderd zegquote:
aah zo, ja als het zonnetje een beetje schijnt is het goed toeven achter het glas van een over de ijzeren staven denderende treinquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een mooie dag voor een hobbyrondje![]()
Maar waarheen? Er ligt een cordon van dwaasheid om het land heen ongeveer.
Het zuiden en wat andere delen, moet je inderdaad niet komen dezer dagen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een mooie dag voor een hobbyrondje![]()
Maar waarheen? Er ligt een cordon van dwaasheid om het land heen ongeveer.
Nou, het was maar een voorbeeldje van de meer dan 35.000 artikelen die ze hebben van treinen hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
T is voor Thijs, en dat shirt ook. Ik ga daar toch niet in lopen bejjebedonderd zeg
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ja stelletje minder bedeelde in hun pakjes_!
ik spring liever van een flat in een bak met glas en zout dan dat ik dat ooit vrijwillig doequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
toen ik nog wel met carnaval op stap ging
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik spring liever van een flat in een bak met glas en zout dan dat ik dat ooit vrijwillig doe
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik spring liever van een flat in een bak met glas en zout dan dat ik dat ooit vrijwillig doe
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat is niet altijd een goed idee trouwens. Treinspotters zijn namelijk een beetje, hoe zal ik het zeggen.... Hersenloze gasdebielen. Zoals de meneer in de grijze jas op dit filmpje.
Die gast moet je niet op lettenquote:
kwaadwillende terroristen hehquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gast moet je niet op letten![]()
Er is van hem ook een filmpje over een openstaand hek in Venlo, WAAR ALLEMAAL TERRORISTEN ZO DOORHEEN KUNNEN LOPEN![]()
ligt er aan wat je opzetquote:
ja die gast is echt een droeftoeter eerste klas met zijn prorail en dit mag wel filmpjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
yeah whateverIk ga het niet eens opzoeken
smakelijk happenquote:
MTEquote:
inet op mobiel, ze is verslaafdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |