Leuk. Woon je dan in Brabant/LImburg?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en er stappen net ook n n banaan en een ridderin
al 8 jaar niet meerquote:
Ghehe.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou misschien de volgende keer. Heb al gegeten, dus een pizza kan er niet meer bij
Okee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
al 8 jaar niet meermaar kom er wel vandaan en ben er nu natuurlijk ook
ik meer uit de buurt van bredaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Ik kom oorspronkelijk uit Geldrop. maar woon sinds 2.5 jaar 5 kilometer verderop in EIndhoven
Leukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik meer uit de buurt van breda
Ik bestel nooit schoenen, Wil ze toch eerst passen..quote:
het zal me worst wezen of ze lekker zitten, het gaat mij om de haaiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Ik bestel nooit schoenen, Wil ze toch eerst passen..
Soms bestel ik een (band)shirt bij Large ofzo. Maar niet vaak. Voor de rest koop ik mijn kleren gewoon in de winkel/markt
zazzlequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef PeZu het volgende:
steetje, zazzle heeft ook allemaal toffe haaien shirt in mijn maat![]()
![]()
zomg failliet gaat
zomg al die haaien spullen daarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zazzle![]()
![]()
![]()
had ik het je niet moeten vertellen?
Owquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
het zal me worst wezen of ze lekker zitten, het gaat mij om de haai
en dat hebben ze ook van..ik zeg maar wat..uilen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg al die haaien spullen daar
*dood gaat*
wat doe je me aan, ik haat van jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dat hebben ze ook van..ik zeg maar wat..uilen.
hartjes.
koekjes.
taartjes.
jugendstil.
![]()
![]()
![]()
oh:
[ afbeelding ]
quote:
wat is e rmorgen danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik denk dat ik morgen ook maar gewoon thuis blijf
ik doe dat niet...zazzle doet datquote:
een mooie dag voor een hobbyrondjequote:
T is voor Thijs, en dat shirt ook. Ik ga daar toch niet in lopen bejjebedonderd zegquote:
aah zo, ja als het zonnetje een beetje schijnt is het goed toeven achter het glas van een over de ijzeren staven denderende treinquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een mooie dag voor een hobbyrondje![]()
Maar waarheen? Er ligt een cordon van dwaasheid om het land heen ongeveer.
Het zuiden en wat andere delen, moet je inderdaad niet komen dezer dagen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een mooie dag voor een hobbyrondje![]()
Maar waarheen? Er ligt een cordon van dwaasheid om het land heen ongeveer.
Nou, het was maar een voorbeeldje van de meer dan 35.000 artikelen die ze hebben van treinen hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
T is voor Thijs, en dat shirt ook. Ik ga daar toch niet in lopen bejjebedonderd zeg
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ja stelletje minder bedeelde in hun pakjes_!
ik spring liever van een flat in een bak met glas en zout dan dat ik dat ooit vrijwillig doequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
toen ik nog wel met carnaval op stap ging
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik spring liever van een flat in een bak met glas en zout dan dat ik dat ooit vrijwillig doe
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik spring liever van een flat in een bak met glas en zout dan dat ik dat ooit vrijwillig doe
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat is niet altijd een goed idee trouwens. Treinspotters zijn namelijk een beetje, hoe zal ik het zeggen.... Hersenloze gasdebielen. Zoals de meneer in de grijze jas op dit filmpje.
Die gast moet je niet op lettenquote:
kwaadwillende terroristen hehquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gast moet je niet op letten![]()
Er is van hem ook een filmpje over een openstaand hek in Venlo, WAAR ALLEMAAL TERRORISTEN ZO DOORHEEN KUNNEN LOPEN![]()
ligt er aan wat je opzetquote:
ja die gast is echt een droeftoeter eerste klas met zijn prorail en dit mag wel filmpjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
yeah whateverIk ga het niet eens opzoeken
smakelijk happenquote:
MTEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |