Nou, het was maar een voorbeeldje van de meer dan 35.000 artikelen die ze hebben van treinen hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
T is voor Thijs, en dat shirt ook. Ik ga daar toch niet in lopen bejjebedonderd zeg
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ja stelletje minder bedeelde in hun pakjes_!
ik spring liever van een flat in een bak met glas en zout dan dat ik dat ooit vrijwillig doequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
toen ik nog wel met carnaval op stap ging
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik spring liever van een flat in een bak met glas en zout dan dat ik dat ooit vrijwillig doe
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik spring liever van een flat in een bak met glas en zout dan dat ik dat ooit vrijwillig doe
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat is niet altijd een goed idee trouwens. Treinspotters zijn namelijk een beetje, hoe zal ik het zeggen.... Hersenloze gasdebielen. Zoals de meneer in de grijze jas op dit filmpje.
Die gast moet je niet op lettenquote:
kwaadwillende terroristen hehquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gast moet je niet op letten![]()
Er is van hem ook een filmpje over een openstaand hek in Venlo, WAAR ALLEMAAL TERRORISTEN ZO DOORHEEN KUNNEN LOPEN![]()
ligt er aan wat je opzetquote:
ja die gast is echt een droeftoeter eerste klas met zijn prorail en dit mag wel filmpjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
yeah whateverIk ga het niet eens opzoeken
smakelijk happenquote:
MTEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |