dit werd de voorkantquote:
Laters Toekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
is goed, ik ga nu naar mijn chick![]()
![]()
doeg all
say hi from us!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
is goed, ik ga nu naar mijn chick![]()
![]()
doeg all
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja lach maar, maar ik moet er 1 hebben omdat haai
Hmm. Ik zou het toch andersom gedaan hebbenquote:
kan ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. Ik zou het toch andersom gedaan hebben
dan kan mijn lief hem aan hehquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaaaaaja.
Ik ben ff pizza maken![]()
Mja, dan heeft het allemaal niet veel zinquote:
toch maar geknutseld om te zien of je gelijk had, en ja veel beterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan heeft het allemaal niet veel zin
ik denk dat het komt door dat piemelgaatje terwijl het toch echt een roze meisjesonderbroekie isquote:
ja dat is nieuw toch boy shorts voor girls omdat jullei graag onze undies dragenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat het komt door dat piemelgaatje terwijl het toch echt een roze meisjesonderbroekie is
ah, is dat net zoiets als jeans met boyfriendfit?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is nieuw toch boy shorts voor girls omdat jullei graag onze undies dragen
geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah, is dat net zoiets als jeans met boyfriendfit?
rondlopen in zijn boxers en shirtsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is nieuw toch boy shorts voor girls omdat jullei graag onze undies dragen
Die zitten trouwens wel lekkerquote:
ik krijg dan meestal klachtenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rondlopen in zijn boxers en shirts
nou danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zitten trouwens wel lekker![]()
en van die strakke boxers ook
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rondlopen in zijn boxers en shirts
omdat zijn shirts dan erg plaatselijk uitrekkenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat zijn shirts dan erg plaatselijk uitrekken
ja, dan heb ik het nog wel, maar dat komt omdat ik meestal de grote shirts ook wel opvulquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja klopt daar worden ze lelijk van. Ik draag ook alleen zn grote shirts, niet van die slimfit dingen
dat kan niet et mijn shirtsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat zijn shirts dan erg plaatselijk uitrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |