Veel plezier Rockyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
Jeeej hij is erNu andere mensen ophalen en het dorp in
have fun rockyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
Jeeej hij is erNu andere mensen ophalen en het dorp in
enferquote:
XD Zo erg ist toch nietquote:
Gfquote:
Friemelquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:49 schreef Barretje80 het volgende:
Mobiel internet is een beetje de weg kwijt.. Volgens mij heeft die de verkeerde trein genomen...
Nog steeds in de treinquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:49 schreef Barretje80 het volgende:
Mobiel internet is een beetje de weg kwijt.. Volgens mij heeft die de verkeerde trein genomen...
nou het viel me op dat ik je al een tijdje niet ahd gezienquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Zo erg ist toch niet![]()
Hoiii![]()
![]()
[..]
Gf![]()
Dus je bent nu over de helftquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:51 schreef Barretje80 het volgende:
Moet van den helder naar den haag hoor.. Normaal gesproken is dat 2 uur.. Maar we hadden de aansluiting gemist op zaandam.. Moesten we het hele station door.. :-P
Kloptquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou het viel me op dat ik je al een tijdje niet ahd gezien
kloptquote:
Wat een toevalquote:
dat is geen toeval het is voorbestemdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat een toeval
Maar hoe is 't met Pezu?
Ohja inderdaad, het is het lot! Dat kan niet anders!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is geen toeval het is voorbestemd![]()
met pezu is het picobello![]()
en met u
ik heb ook eindelijk een weekendje vrijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja inderdaad, het is het lot! Dat kan niet anders!
Goed zooo
Ja goedDruk met werken & cursus enzo, maar is leuk
Nu lekker een weekendje vrij
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, vanmorgen weltoen ben ik heel actief naast de wc gaan zitten toen ik moest plassen
frituurpan aanzettenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, broodjes bapao in de magno mikken
Heerlijk!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook eindelijk een weekendje vrij![]()
dan 1 dagje werken en dan weer 2 dagen vrij![]()
het leven is
bij schoonouders etenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
frituurpan aanzettenSander mocht kiezen vandaag dus we eten patatjes
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heerlijk!
Zohee, wat luxeIk moet ma + di werken en dan pas vrijdagnacht weer
dus ook erg lekker
Uhhuh![]()
Toek
Flesh
Oeh, lekkolllquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook lekkerquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:07 schreef Enfermera het volgende:
Ook lekkerHoef je iig weinig zelf te doen
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk asperges en biefstuk (traditie hier)
Gefrituurde patatjes , frietjes dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:07 schreef wel.o.k het volgende:
nou, pc hier doet het weer dus ga maar eens beneden bij de rest zitten
Niceequote:
fijne avond nog wokquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:07 schreef wel.o.k het volgende:
nou, pc hier doet het weer dus ga maar eens beneden bij de rest zitten
veel plezier ldgquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
ben weer onderweg nr brabant, vandaag ga ik in mn hometown feestensentiment!
ga je naar de Witte Leeuw?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
Jij weet waar het leven goed isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
uiteraardquote:
mijn neef en misschien zijn broertje werken daar al jaren in de bediening tijdens carnaval. Groet hen namens Toekito.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
uiteraardmet mn beste vriendin
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:22 schreef PeZu het volgende:
ja goffur
[ afbeelding ]
v erschepen ze niet naar nederland
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:22 schreef PeZu het volgende:
ja goffur
[ afbeelding ]
het leven is goed in het braaaabantse landquote:
ja lach maar, maar ik moet er 1 hebben omdat haaiquote:
psiesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het leven is goed in het braaaabantse land
brabantse nachten zijn langhey
hey
hey!!!
die vriendin waarmee ik ga werkt er ook, die kennen elkaar vast ook wel danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn neef en misschien zijn broertje werken daar al jaren in de bediening tijdens carnaval. Groet hen namens Toekito.
Have fun
De kut zit aan de andere kant.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:22 schreef PeZu het volgende:
ja goffur
[ afbeelding ]
is goed, ik ga nu naar mijn chickquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die vriendin waarmee ik ga werkt er ook, die kennen elkaar vast ook wel danals ik ze zie ( al weet ik niet of ik de jongste nog herken...) zeg ik ff hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |