quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:27 schreef STING het volgende:
Can I get there by TL-light, or is it just too far![]()
Ik herken ff het nummer niet...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
gets nu zit dat nummer in mijn hoofd
Ik hoorde net iemand piepen dat huid op huid niet hygienisch is. If so kan hygiene me gestolen worden, want huid op huid is hemels.quote:
* missbehavin zingt het zwoel in Venco's oorquote:
Tja, als de hygiëne me dwars zit, beland ik niet in bed met diegenequote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik hoorde net iemand piepen dat huid op huid niet hygienisch is. If so kan hygiene me gestolen worden, want huid op huid is hemels.
Iemand anders snot opeten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik hoorde net iemand piepen dat huid op huid niet hygienisch is. If so kan hygiene me gestolen worden, want huid op huid is hemels.
Oooh maar je ligt ook niet met iedere zwerver in bed toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Still no light.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin zingt het zwoel in Venco's oor
Dat is softe muziek man.quote:
Iew, brings back bad memories aan mijn eerste vriend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, als de hygiëne me dwars zit, beland ik niet in bed met diegene
Douchen voordat je seks hebt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:30 schreef Rifoki het volgende:
Hygiene is wel belangrijk maar van die vrouwen die per definitie gedouched moeten hebben voor de seks, dat gaat mij dan weer te ver. Dan trek ik me wel af en ga ik slapen terwijl zij de vagina verschoont.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew, brings back bad memories aan mijn eerste vriend.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:30 schreef Rifoki het volgende:
Hygiene is wel belangrijk maar van die vrouwen die per definitie gedouched moeten hebben voor de seks, dat gaat mij dan weer te ver. Dan trek ik me wel af en ga ik slapen terwijl zij de vagina verschoont.
Nee, ik ben al jaren bezig het zelf te vergeten.quote:
Spinnenwebben & Paddenstoelen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik ben al jaren bezig het zelf te vergeten.Het is zelfs gênant om aan iemand te vertellen!
Same soft shit.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spinnenwebben & Paddenstoelen?
Understatement.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spinnenwebben & Paddenstoelen?
Ja eh, het is sting hequote:
Blue Bifi?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik ben al jaren bezig het zelf te vergeten.Het is zelfs gênant om aan iemand te vertellen!
Ze bestaan. Een ex van me wilde per se zowel voor en na de seks douchen. Dat is qua romantiek het equivalent van de bouwlamp.quote:
quote:
En dat terwijl goede seks juist een beetje vies dient te zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ze bestaan. Een ex van me wilde per se zowel voor en na de seks douchen. Dat is qua romantiek het equivalent van de bouwlamp.
Ja echt he, doe er eens wat aan!quote:
Ja, ik geloof zeker dat ze bestaan...maar hoe vies denk je zelf dat je bent als je eerst wilt douchen voordat je seks hebt...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ze bestaan. Een ex van me wilde per se zowel voor en na de seks douchen. Dat is qua romantiek het equivalent van de bouwlamp.
Blue waffle +quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, die is wel soft. :p
[..]
Ik weet gelukkig niet wat dat is.
Maar wat moet ik daar nu aan doen? Ik ben maar een klein, onschuldig dropje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, doe er eens wat aan!
My point exactly! Cum-cover-her!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat terwijl goede seks juist een beetje vies dient te zijn
Bouwlampquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Lekkere zweetseksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat terwijl goede seks juist een beetje vies dient te zijn
Sommige dingen wil ik best doortrekken in het gesprek hoor, maar ik wil geen links leggen naar mijn ex, dat heb ik te dichtbij meegemaakt.quote:
Wederom, het is sting hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wat moet ik daar nu aan doen? Ik ben maar een klein, onschuldig dropje.
Dat zuigt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:37 schreef PeuRac het volgende:
De camper van mn ouders heeft t begeven, gaat mn week alleen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wat moet ik daar nu aan doen? Ik ben maar een klein, onschuldig dropje.
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:37 schreef PeuRac het volgende:
De camper van mn ouders heeft t begeven, gaat mn week alleen
Dat was het toch alquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je seksleven is gedoemd zeg ik je!
Ohquote:
Incl. paddenstoelen en bouwlamp?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Hij trekt het nu echt niet meer. Of juist wel.
Ik snap dat je af en toe behoefte hebt aan projectie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
OhJullie watjes lijken allemaal op elkaar
Laat bij een tekenfilm op tv: "Hij droeg een watjestrui!"quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar die gebruiken weer doorgaans een soort xenonlamp.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat je af en toe behoefte hebt aan projectie.
*knijpt in wangetjes*
Koetsie koetsie!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
*knijpt in wangetjes*
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
*knijpt in wangetjes*
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nou niet meer doorelkaar halen hè!![]()
Ik ben meer een vierkant (sorry Kluts) terwijl Steek meer een vijfhoekje is.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben meer een vierkant (sorry Kluts) terwijl Steek meer een vijfhoekje is.
Naja.
Dit katoenplantje is weg!
Beter zet je de verwarming uit, het raam open en ga je in je zwembroek en slippers zitten. Even door de zure appel heen, maar je lichaam past zich wel aan en je krijgt er weerstand van.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
Godverm ben nog ziek aan t worden ookverwarming vol aan, extra kleding en nog heb ik t koud
Ok sorry. Maar zeker met de bijdragen van vencodark ga ik het niet makkelijker maken. Vooral omdat het sowieso niet als raadsel bedoeld was.quote:
Dankjewel! Nu mijn verstand nog.quote:
Auwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:09 schreef vencodark het volgende:
Bezuinigingen tegenwoordig. Wattenstaafjes waar het watje van los gaat. Dat kan toch niet.
haha, heeey! euh... hoe was wat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:15 schreef Rifoki het volgende:
tijn en Delan, kom er maar in. Vertel eens, hoe was het?
Dat mag je zelf invullen!quote:
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok sorry. Maar zeker met de bijdragen van vencodark ga ik het niet makkelijker maken. Vooral omdat het sowieso niet als raadsel bedoeld was.
Noem me maar een lul.
Ik weet van nietsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:15 schreef Rifoki het volgende:
tijn en Delan, kom er maar in. Vertel eens, hoe was het?
Kluts.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
Overigens, je sig ,quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
Komt wel goed, beetje veel gedaan de afgelopen weken, de verhuizing, alle gesprekken, uitzoeken van regels/financiën per land, etc. Ga zo ff proberen te slapen, maar moet eigenlijk eerst even mn CV de deur uit doen
Maar tegelijkertijd tegenstrijdigheid alom. MILF's hebben altijd kids en kids zijn altijd vervelend. Eigenlijjk bestaat een MILF niet voor de man die zich niet over de kids heen kan zetten. No offense!quote:
Naar huis. Over de helft.quote:
Oke. Bevalt het je allemaal nog een beetje daar? Waar ben je nu?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naar huis. Over de helft.
Dan is het niet meer optellen maar aftellen. Eerste weken zeg je dat je x dagen/weken weg bent.
Over de helft zeg je opeens van nature dat je nog maar x dagen/weken te gaan hebt.
gewerkt deze week, dat was KUT! maar goed nu weekend en het carnavalsgedruis is in volle gang hier, niet dat ik eraan mee doe maar wel leuk om te zien, haha, en met you!?quote:
Kampot In Cambodja. Morgen nog 1 dag hier dan weert terug naar phnom penh de hoofdstad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke. Bevalt het je allemaal nog een beetje daar? Waar ben je nu?
Zie je er tegenop om weer naar huis te gaan, in de zin van "jammer dat het over is", of is het tegen die tijd ook wel weer mooi geweest?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kampot In Cambodja. Morgen nog 1 dag hier dan weert terug naar phnom penh de hoofdstad.
Tijd gaat snel. Het bevalt nog prima. Tijd te kort. Nog te veel te doen kijken of ik alles ga redden.
Dat weet ik dan en het is heel dubbel nu. Geen zin in het normale dagelijkse leven al is dat ook wel weer lekker. In elk geval altijd heel blij om vrienden en familie weer te zien. Lekker hapje te eten, stad in, tennis, etc.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zie je er tegenop om weer naar huis te gaan, in de zin van "jammer dat het over is", of is het tegen die tijd ook wel weer mooi geweest?
Laat het de fun niet verpesten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat weet ik dan en het is heel dubbel nu. Geen zin in het normale dagelijkse leven al is dat ook wel weer lekker. In elk geval altijd heel blij om vrienden en familie weer te zien. Lekker hapje te eten, stad in, tennis, etc.
Dus geen antwoord op te geven. Lastig lastig.
Vandaag zitten bedenken voor het eerst wat ik nog wil en kom er achter dat ik haast heb! Stom is dat!
Dat doet hèt zeker niet. Ik wil alleen nog naar Borneo voor de orang oetan.quote:
Voor mij is het al iedere dag carnavalquote:
Okeequote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij is het al iedere dag carnaval
Carnaval
Verpest het nou niet voor mij, ik moet zometeen ook naar die verplichte orgie in het zuidenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:59 schreef Rifoki het volgende:
Gisteren tussen de carnavalsvierders in gestaan als zijnde 1: nuchter en 2: niet verkleed. In en in triest als je het van zo dichtbij bekijkt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Verpest het nou niet voor mij, ik moet zometeen ook naar die verplichte orgie in het zuiden
Het is kut he als je niet mee mag doenquote:
Ik mag best mee doen met Carnaval, maar het is absoluut geen orgie als je het goed viertquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is kut he als je niet mee mag doen
Hallo 15 man boven de rivieren, malloten pur sang compleet lunatic! Denk je nou echt dat wij het vieren zoals het zou moeten? Haha... no wayquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag best mee doen met Carnaval, maar het is absoluut geen orgie als je het goed viert
Daarom moeten er grenzen komenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hallo 15 man boven de rivieren, malloten pur sang compleet lunatic! Denk je nou echt dat wij het vieren zoals het zou moeten? Haha... no way
Don't take it so seriousquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag best mee doen met Carnaval, maar het is absoluut geen orgie als je het goed viert
Just go out and have that orgie.quote:
Straks pas, de meeste staan nu nog op het veld te voetballen. Ook een soort orgie maar dan met een balquote:
Hahahquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Straks pas, de meeste staan nu nog op het veld te voetballen. Ook een soort orgie maar dan met een bal
Niet doenquote:
hier nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de oude mobiele lay out weer. Typisch
Hmmm.... Ik vind de oude fijner, dus ik klaag nietquote:
tja, ik ben er nu wel aan gewend maar de oude vondt ik ook fijnerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm.... Ik vind de oude fijner, dus ik klaag niet
hallo joequote:
Joeyboyquote:
Aiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:13 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb een vogelhuisje gekocht en solarlampjes voor in de tuin. Ik begin burgerlijk te worden
Nu alleen nog vrouw+2,5 kind, labrador en volvoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:13 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb een vogelhuisje gekocht en solarlampjes voor in de tuin. Ik begin burgerlijk te worden
Prima, behalve de Volvo dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu alleen nog vrouw+2,5 kind, labrador en volvo![]()
Kluts?
T6 is best leukquote:
Dat is waar, die gechiptunede dingen waar de politie wel mee reed, das wel leuk spul.quote:
Andere auto mag ook hoorquote:
Een hint voor hot steamy weekendseks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
Zou dat een hint zijn die banner? Voor date met volslanke mensen?
Iedere weekend vanaf nu? Dan ben ik verkochtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een hint voor hot steamy weekendseks.
Ik wil ook hot steamy weekendseksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een hint voor hot steamy weekendseks.
Couldn't agree more, on both things.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook hot steamy weekendseks
Maar eerst eten zo
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
Zou dat een hint zijn die banner? Voor date met volslanke mensen?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Couldn't agree more, on both things.
Je zegt het goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Het wordt patat. Erg lang niet gehad, dus ik heb er echt zin in
Dat kan je misschien van beide dingen wel zeggenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Het wordt patat. Erg lang niet gehad, dus ik heb er echt zin in
Ik heb gisteren spaghettini gehadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan je misschien van beide dingen wel zeggen![]()
Maar patat, ja af en toe snacken is heerlijk. Hier maar aan de spaghetti.
Of wie?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ochjah, het is tijd om te gaan koken, eens bedenken wat er op het menu gaat komen
You think?quote:
*vermomt zich als bad-eendje*quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik hoest de longen uit m'n lijfStraks maar eens in bad of zo.
Ik vind vooral die witte bloemetjes op je vleugels schattig. Kwaak je ook als ik knijp?quote:
Hangt er vanaf waar je knijpt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind vooral die witte bloemetjes op je vleugels schattig. Kwaak je ook als ik knijp?
Als je goed knijpt kwakt ie ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind vooral die witte bloemetjes op je vleugels schattig. Kwaak je ook als ik knijp?
MissB toch!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je goed knijpt kwakt ie ook
Altijd als ik hier binnen kom vallen lees ik iets over MissB en wodka..dat kan gewoon geen toeval zijnquote:
Oh, heb ik iets verklapt wat geheim was?quote:
Ligt uiteraard geheel aan jouquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Altijd als ik hier binnen kom vallen lees ik iets over MissB en wodka..dat kan gewoon geen toeval zijn
Goedquote:
Met knijpen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj meteen van slag schat?quote:
Er is hier iemand wild aan het wordenquote:
Nee. Op een of andere manier heeft fok soms moeite met de quote...quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Op een of andere manier heeft fok soms moeite met de quote...
tuurlijk...blijven ontkennen Natashaquote:
Niet echt, sowieso kwaak ik wel bij knijpen in de billenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, heb ik iets verklapt wat geheim was?
succesquote:
quote:
nasssty.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mooie Freudiaanse verspreking.quote:
Och heeft het watje zo'n teer zieltje?quote:
Tuurlijk, zou ik ook zeggenquote:
raar compliment...goede apentietquote:
Bij bosjes tegelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
raar compliment...goede apentiet
scoor je daar veel vrouwen mee?
vanavond een vrouw zoeken die als aap verkleed is dusquote:
Have funquote:
Dit klinkt heel dubieusquote:
Dat ga ik hier toch niet vertellen manquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit klinkt heel dubieuswat heb je met haar gedaan?
PM/DM het maar danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ga ik hier toch niet vertellen man![]()
Ah, je bed is alweer stuk lees ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ga ik hier toch niet vertellen man![]()
Mijn bed niet, die ga ik toch niet meeslepen naar iemand anders?quote:
Misschien moet hij dan een ander bed kopenquote:
M'n bed is bijna nieuw man, dan ga ik niet weer een nieuwe kopen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan een ander bed kopen
Nee maar het verklaard wel wat je nu bij iemand anders doet, dohquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn bed niet, die ga ik toch niet meeslepen naar iemand anders?
Scherp.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee maar het verklaard wel wat je nu bij iemand anders doet, doh
Wow, dit ben ik van jou niet gewend!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee maar het verklaard wel wat je nu bij iemand anders doet, doh
?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wow, dit ben ik van jou niet gewend!
Ze is juist meestal heel scherp, ik zou het eerder verwonderlijk vinden als ze het niet zou zijn.quote:
Tjah, ik mis vaak genoeg hele topics, dus dat an me dan makkelijk ontschoten zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze is juist meestal heel scherp, ik zou het eerder verwonderlijk vinden als ze het niet zou zijn.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, ik mis vaak genoeg hele topics, dus dat an me dan makkelijk ontschoten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef -Engel- het volgende:
Vandaag is het dag van de blauwe knie (serieushet ding heeft een andere kleur... zomaar ineens) - de supersoep
en ik heb een gesprek gehad met de huisjesmannen/vrouwen
Vind iedereen nu ook dat ik een hele zak popcorn mag leegeten?
2 zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef -Engel- het volgende:
Vandaag is het dag van de blauwe knie (serieushet ding heeft een andere kleur... zomaar ineens) - de supersoep
en ik heb een gesprek gehad met de huisjesmannen/vrouwen
Vind iedereen nu ook dat ik een hele zak popcorn mag leegeten?
Van mij wel.. Je doet het tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ook zonder spoiler wist ik dit)
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
verdelen over 2 zakken dan heb je er 2quote:
Ga dan naar de supermarkt, neem er dan wel 1 die 15 minuten fietsen van je huis is. Dan heb je de eerste zak al er uit gefietstquote:
Het begint sneu te wordenquote:
Sexyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
Hi. Schorre stem. Het heeft wel wat, al zeg ik het zelf.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van mij wel.. Je doet het toch(Ook zonder spoiler wist ik dit)
Maar de patat was lekker?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het altijd maar vervelend een schorre stem, ik moet juist veel praten voor m'n werk..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga dan naar de supermarkt, neem er dan wel 1 die 15 minuten fietsen van je huis is. Dan heb je de eerste zak al er uit gefietst
Lekker. Moet ik toch weer een keer zelf maken. Veel te lang geleden..quote:
Tsja Amersfort is te ver anders had ik wel eventjes popcorn langs gebrachtquote:
Hahaha, ja datquote:
Ja, lekkerquote:
Het klinkt leuk bij mij.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar vervelend een schorre stem, ik moet juist veel praten voor m'n werk..
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja Amersfort is te ver anders had ik wel eventjes popcorn langs gebracht
Dat weet ik niet, ik weet niet hoe je klinkt, al dan niet schor..quote:
Dat vind jijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat
[..]
Ja, lekker
[..]
Het klinkt leuk bij mij.
grappig is het ook nietquote:
zware shag danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind jij
Hallo ik ben Samzz(met schore stem die klinkt als je jaren shag rookt)
Maar ik weet dat welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik weet niet hoe je klinkt, al dan niet schor..
Ja, dat vind ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind jij
Hallo ik ben Samzz(met schore stem die klinkt als je jaren shag rookt)
Liever nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou gewoon nu Samzz opzoeken en dan kan je later zeggen dat je haar sprakeloos liet
Dan moeten we alle vrouwen in een straal van 5km preventief ruimenquote:
Dan opzoeken en zeggen dat we sprakeloos zijn van jou.quote:
Zo ernstig is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan moeten we alle vrouwen in een straal van 5km preventief ruimen
Daar hoef ik toch niet besmettelijk voor te zijn, lieve Jofuquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan opzoeken en zeggen dat we sprakeloos zijn van jou.
Nee, stevige verkoudheidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met wat? De schorre stem of dat verlangen naar steamy hot weekendseks?
Nogmaals, ik heb geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hoef ik toch niet besmettelijk voor te zijn, lieve Jofu
Importmofquote:
quote:
Verkoudheid krijg je niet van kou, maar van een virus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:54 schreef ArTiC het volgende:
Mijn verkoudheid komt volgende week sowieso...het was ijskoud afgelopen nacht.
Ja man, tot 7 uur vanmorgen, en vanavond rond een uur of 11 gaan we weerquote:
Nou, dat zit er ook dik in na afgelopen nachtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verkoudheid krijg je niet van kou, maar van een virus.
Ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou, dat zit er ook dik in na afgelopen nacht
Lachen! Ja, ik ook gisternacht tot 7:00. Was echt tof, ondanks de weinig verklede mensen, maar dat is morgen. Ga ik misschien weer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja man, tot 7 uur vanmorgen, en vanavond rond een uur of 11 gaan we weer
Jij ook?
Uhuhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof je meteenLekker speeksel uitgewisseld?
zwaar weekend voor jou dus. ga je ook door tm woensdag?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja man, tot 7 uur vanmorgen, en vanavond rond een uur of 11 gaan we weer
Jij ook?
Mprgen ook nog overdag en dan stop ik ermee, maandag uitbrakken en dinsdag weer werkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lachen! Ja, ik ook gisternacht tot 7:00. Was echt tof, ondanks de weinig verklede mensen, maar dat is morgen. Ga ik misschien weer.
Vanavond sla ik ff over.
Ik ben besmettelijkquote:
Het is maar een verkoudheidje, but thanksquote:
dat boeit toch niet? neem aan dat ze daar niet rondliep op zoek naar de ware ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Uhuh
Maar door de dronkenheid van beide kanten is het daar ook bij gebleven...hoop niet dat ze er vanavond ook is want ik weet niet of ik haar nog herken
Klinkt goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Uhuh
Maar door de dronkenheid van beide kanten is het daar ook bij gebleven...hoop niet dat ze er vanavond ook is want ik weet niet of ik haar nog herken
Herkenbaarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Uhuh
Je wil niet weten hoeveel stelletjes ik ken die elkaar met carnaval ontmoet hebben...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat boeit toch niet? neem aan dat ze daar niet rondliep op zoek naar de ware ofzo
Jep, zag ik, maar ook die zijn soms knap irritantquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar een verkoudheidje, but thanks
Ja, klopt. Ik werd vanmorgen wakker omdat ik geen adem kon halenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jep, zag ik, maar ook die zijn soms knap irritant
potver! mijn laatste speciaal voor het laatst bewaarde stukje babi pangang was een vetdrelnondeju!
maar dat met die verjaardag zegt niks over ontstane relaties...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel stelletjes ik ken die elkaar met carnaval ontmoet hebben...
En hoeveel mensen er hier in november jarig zijn
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik werd vanmorgen wakker omdat ik geen adem kon halen
Ah, jakkes
ze was zelf net zo ver wegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar dat met die verjaardag zegt niks over ontstane relaties...
maar dat andere wel ja, hmzzz nja ok... maar dan nog, ze zal wel snappen dat je te bezopen was om heel erg op dr uiterlijk te letten
Ik was/ben Khadaffiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:08 schreef El_Matador het volgende:
Ik was helemaal in het zilver met rode lenzen...Was wel geil flirten.
Whahahaha!quote:
Ik weet nog wel dat ik m'n oog ontstoken had. Groene ogen met rood oogwitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:08 schreef El_Matador het volgende:
Ik was helemaal in het zilver met rode lenzen...Was wel geil flirten.
dan zeg je ineens tegen elkaar: hee, je voelt bekend! en dan kijk je nog eens... ehhh wacht es effe....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze was zelf net zo ver weg
schiet me nu ineens te binnen...stel dat we elkaar niet herkennen en weer zoenen? hoe bizar zou dat zijn
Hey Murmquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan zeg je ineens tegen elkaar: hee, je voelt bekend! en dan kijk je nog eens... ehhh wacht es effe....
Haha ja!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik m'n oog ontstoken had. Groene ogen met rood oogwitGeeft leuke effecten.
Ik zou er bijna voor gaan sporten als er zo'n scheids isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |