quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:27 schreef STING het volgende:
Can I get there by TL-light, or is it just too far![]()
Ik herken ff het nummer niet...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
gets nu zit dat nummer in mijn hoofd
Ik hoorde net iemand piepen dat huid op huid niet hygienisch is. If so kan hygiene me gestolen worden, want huid op huid is hemels.quote:
* missbehavin zingt het zwoel in Venco's oorquote:
Tja, als de hygiëne me dwars zit, beland ik niet in bed met diegenequote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik hoorde net iemand piepen dat huid op huid niet hygienisch is. If so kan hygiene me gestolen worden, want huid op huid is hemels.
Iemand anders snot opeten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik hoorde net iemand piepen dat huid op huid niet hygienisch is. If so kan hygiene me gestolen worden, want huid op huid is hemels.
Oooh maar je ligt ook niet met iedere zwerver in bed toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Still no light.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin zingt het zwoel in Venco's oor
Dat is softe muziek man.quote:
Iew, brings back bad memories aan mijn eerste vriend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, als de hygiëne me dwars zit, beland ik niet in bed met diegene
Douchen voordat je seks hebt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:30 schreef Rifoki het volgende:
Hygiene is wel belangrijk maar van die vrouwen die per definitie gedouched moeten hebben voor de seks, dat gaat mij dan weer te ver. Dan trek ik me wel af en ga ik slapen terwijl zij de vagina verschoont.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew, brings back bad memories aan mijn eerste vriend.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:30 schreef Rifoki het volgende:
Hygiene is wel belangrijk maar van die vrouwen die per definitie gedouched moeten hebben voor de seks, dat gaat mij dan weer te ver. Dan trek ik me wel af en ga ik slapen terwijl zij de vagina verschoont.
Nee, ik ben al jaren bezig het zelf te vergeten.quote:
Spinnenwebben & Paddenstoelen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik ben al jaren bezig het zelf te vergeten.Het is zelfs gênant om aan iemand te vertellen!
Same soft shit.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spinnenwebben & Paddenstoelen?
Understatement.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spinnenwebben & Paddenstoelen?
Ja eh, het is sting hequote:
Blue Bifi?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik ben al jaren bezig het zelf te vergeten.Het is zelfs gênant om aan iemand te vertellen!
Ze bestaan. Een ex van me wilde per se zowel voor en na de seks douchen. Dat is qua romantiek het equivalent van de bouwlamp.quote:
quote:
En dat terwijl goede seks juist een beetje vies dient te zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ze bestaan. Een ex van me wilde per se zowel voor en na de seks douchen. Dat is qua romantiek het equivalent van de bouwlamp.
Ja echt he, doe er eens wat aan!quote:
Ja, ik geloof zeker dat ze bestaan...maar hoe vies denk je zelf dat je bent als je eerst wilt douchen voordat je seks hebt...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ze bestaan. Een ex van me wilde per se zowel voor en na de seks douchen. Dat is qua romantiek het equivalent van de bouwlamp.
Blue waffle +quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, die is wel soft. :p
[..]
Ik weet gelukkig niet wat dat is.
Maar wat moet ik daar nu aan doen? Ik ben maar een klein, onschuldig dropje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, doe er eens wat aan!
My point exactly! Cum-cover-her!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat terwijl goede seks juist een beetje vies dient te zijn
Bouwlampquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Lekkere zweetseksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat terwijl goede seks juist een beetje vies dient te zijn
Sommige dingen wil ik best doortrekken in het gesprek hoor, maar ik wil geen links leggen naar mijn ex, dat heb ik te dichtbij meegemaakt.quote:
Wederom, het is sting hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wat moet ik daar nu aan doen? Ik ben maar een klein, onschuldig dropje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |