abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93911955
En nu echt mn swap afmaken en mn andere losse dingetjes!
haken is cool
pi_93912037
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:58 schreef antartica het volgende:
Jeeej mijn colsjaal is af *O* ook al is het is bijna lente, maar hij is toch ook nog wel lekker voor in huis, heb m sinds ie af is niet meer afgedaan O+

[ afbeelding ]

(haaknaald 8 met 2 rijen stokjes en 1 rij vasten afgewisseld)
die is cute O+
pi_93912134
quote:
Jeeej mijn colsjaal is af *O* ook al is het is bijna lente, maar hij is toch ook nog wel lekker voor in huis, heb m sinds ie af is niet meer afgedaan O+

[ afbeelding ]

wat is hij leuk geworden ^O^ hoeveel lossen heb je opgezet als ik vragen mag??? en hoe lang is hij.
:@ heb nog heel veel bollen gemeleerd liggen en ach dat tussendoor maken kan best :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_93913107
Ik heb even voor je geteld, ongeveer 140 lossen. Hij kan 2x om mn nek en dan zit ie vrij losjes, maar 3 x lukt net niet. Ik had natuurlijk geen zin om het weer uit te halen, maar denk dat 3x om je nek ook een beetje te wordt hihi. Hij is 184 cm lang.
Het orginele patroon staat op ravelry, hij heet de black hole cowl, maar ik heb er mijn eigen variatie van gemaakt. Ik heb bij de rijen vasten alleen in de achterste lus gehaakt zodat er af en toe een ribbel in zit, maar dat is op de foto niet echt te zien.
haken is cool
pi_93913259
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:23 schreef antartica het volgende:
Ik heb even voor je geteld, ongeveer 140 lossen. Hij kan 2x om mn nek en dan zit ie vrij losjes, maar 3 x lukt net niet. Ik had natuurlijk geen zin om het weer uit te halen, maar denk dat 3x om je nek ook een beetje te wordt hihi. Hij is 184 cm lang.
Het orginele patroon staat op ravelry, hij heet de black hole cowl, maar ik heb er mijn eigen variatie van gemaakt. Ik heb bij de rijen vasten alleen in de achterste lus gehaakt zodat er af en toe een ribbel in zit, maar dat is op de foto niet echt te zien.
ik vind hem echt gaaf, en ja morgen even haaknaald nummer 8 halen. dank je wel voor je uitleg O+ O+
pi_93913685
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nog niet, ga morgen even kijken of ike r verder mee kan.

kom jij ook uit leiden? :D
Jups!

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:41 schreef Bloempje. het volgende:
Dat boekje O+ Wat onwijs lief O+
Hahaha, iedereen uit Leiden hier? *woont bijna naast Leiden*
Ja het zijn er wel veel he :p

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef kwakz0r het volgende:
Zei iemand daar Leiden? *zwaait*

ik heb net mn toffe breiboekje ontvangen "The big book of knitted monsters" ik vind ze zó tof! O+

[ afbeelding ]
Jup en ook nog in het onderwijs :) Jij gaf Engels toch? Meen ik me te herinneren (heb ergens tussen topic 20 en 30 nog eens meegepost hier).

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:25 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Toch niet weer iemand uit Leiden he :P

Het is pas half 2 en heb het gevoel alsof t al avond is, maar was dan ook al om half 6 op.

Moet een nieuw project zoeken! Altijd leuk.

Ze hebben bij de zeeman nog geen nieuwe kleurtjes, best jammer.
Toch wel :) Ik lees al mee sinds topic #10 ofzo, heb ergens tussen #20 en #30 hier een daar eens meegepraat hier, maar kreeg van de zomer een nieuwe baan en toen had ik het opeens heeeel druk enzo :p Wordt nu allemaal iets rustiger (ahum! Ik kon het gewoon niet laten om weer eens te gaan haken, heb er eigenlijk niet echt tijd voor :P) dus ik dacht, ik post weer eens wat...
pi_93914256
Wat leuk toverheks dat ik je op een idee heb gebracht :)
haken is cool
pi_93914522
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:51 schreef antartica het volgende:
Wat leuk toverheks dat ik je op een idee heb gebracht :)
sinds ik hier ook in het haaktopic post haak ik weer gezellig mee, en ja ff toertje, neer leggen en ach weer een toertje tussendoor, je kent het wel _O- maar vind je sjaal heel leuk geworden en heb ook al het gemeleerde opgezocht ligt al netjes klaar en op me te wachten. ben nu aan het breien en haken tegelijk, ergens in 1 van de vorige haaktopics staat mijn 2 persoons sprei, gehaakt en helemaal af.
pi_93915195
Leuke col!

Ik kom niet uit Leiden, ik woon tegen Utrecht aan :P

Ik ben even afgeleid van de kralen en ik wil voor mijn nieuwe telefoon 2 of 3 'jasjes' gaan haken. Ik wil niet dat deze ook terug moet door barsten in het scherm (vorige is gister, net voor ik een nieuwe ging kopen, uit mijn zak gedonderd. Niet leuk als het een iPhone is :( ).
Ik raak hoesjes altijd kwijt namelijk. :')
pi_93915632
Ik woon ook al helemaal niet in Leiden, ik woon in verweggistan (voor velen van hier) in Groningen.
haken is cool
pi_93915734
*O* Amsterdam *O*
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:32:48 #267
337091 freubelz
loezfreubelz.blogspot.c
pi_93915857
Zijn er ook nog mensen die uit Drenthe komen?
pi_93916687
Iedereen is weer druk aan het fröbelen geweest, leuke dingen allemaal. ^O^

Mijn haaknaaldenrol is af. :P

Verder nog een houder gemaakt voor mijn "oortjes" voor mijn MP3 speler, kan ik gewoon aan mijn keycord hangen waaraan de MP3 speler zelf hangt.

Jammer is alleen dat het eigenlijk een bolletje zou moeten zijn _O- maar ondanks het feit dat ik me helemaal aan de aanwijzingen heb gehouden kwamen er twee pannenkoeken uit :') , daarom maar het geheel aangepast en er een soort tasje van gemaakt.

Dit moet het eigenlijk zijn ;(

En dit is het geworden :')

Ach, het werkt prima en dat is het belangrijkste. :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 10-03-2011 18:58:40 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93916975
Wat een leuk idee zeg! En ik zag ook nog een leuke colsjaal :) en het haaknaaldentasje is ook gaaf!

Ik ben ook bezig met een sjaal, een soort "zomersjaal" (als in kant) maar man man wat ben ik nog traag :P
Hooked ;)
  Boks-Chick donderdag 10 maart 2011 @ 19:29:13 #270
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_93918729
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef trovey het volgende:

Verder nog een houder gemaakt voor mijn "oortjes" voor mijn MP3 speler, kan ik gewoon aan mijn keycord hangen waaraan de MP3 speler zelf hangt.

Jammer is alleen dat het eigenlijk een bolletje zou moeten zijn _O- maar ondanks het feit dat ik me helemaal aan de aanwijzingen heb gehouden kwamen er twee pannenkoeken uit :') , daarom maar het geheel aangepast en er een soort tasje van gemaakt.

Dit moet het eigenlijk zijn ;(

[ afbeelding ]

En dit is het geworden :')

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ach, het werkt prima en dat is het belangrijkste. :Y)
_O- Zoals je het brengt moest ik er erg om lachen!
Ik vind het een lief pakketje geworden zo, en persoonlijk lijkt me dat pannekoekendingetje van jou veel praktischer dan dat bolletje. Dat bolletje wordt uiteindelijk toch plat denk ik als je het een keer in je broekzak doet?
lolwut
pi_93919252
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef trui het volgende:
waar woon je dan wel ongeveer, morri?
Eindhoven
pi_93919705
Iemand die een tutorial op Youtube ofzo kan aanbevelen?
pi_93920235
quote:
19s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef BrandX het volgende:

[..]

_O- Zoals je het brengt moest ik er erg om lachen!
Ik vind het een lief pakketje geworden zo, en persoonlijk lijkt me dat pannekoekendingetje van jou veel praktischer dan dat bolletje. Dat bolletje wordt uiteindelijk toch plat denk ik als je het een keer in je broekzak doet?
Is ook praktischer. ;)
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef Tegan het volgende:
Iemand die een tutorial op Youtube ofzo kan aanbevelen?
Wat zoek je precies?
Optimist tot in de kist
pi_93920312
@Tegan

Ik kan je alles aanbevelen van Teresa op youtube, daardoor heb ik leren haken!
Haar kanaal is tjw1963

Deze bloem is erg leuk om te leren:

haken is cool
pi_93921187
Leuk mapje trovey :) Ik vind dat patroontje zo leuk!

En Tegan:
Ik vind de video's van tjw1963 http://www.youtube.com/user/tjw1963, mikeyssmail http://www.youtube.com/user/mikeyssmail#p/ en All free chrochet http://www.youtube.com/user/AllFreeCrochet erg duidelijk. Allemaal in het engels.
pi_93921539
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef antartica het volgende:
Ik woon ook al helemaal niet in Leiden, ik woon in verweggistan (voor velen van hier) in Groningen.
Dat is echt verweggistan ja!

Woon zelf niet in Leiden hoor, studeer er alleen maar(soms :P)

Ik heb weer eens geen inspiratie.
pi_93921761
ik vond net een leuk boek bij de witte boekenmarkt, met allemaal patronen van bloemen, om te haken of te breien
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93922079
ik woon in de buurt van dordrecht :Y
pi_93922410
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef Mirjam het volgende:
ik vond net een leuk boek bij de witte boekenmarkt, met allemaal patronen van bloemen, om te haken of te breien
is dat van die 100 bloemen? Die heb ik ook en er staan zulke schattige dingetjes in! :D
pi_93922458
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef kirsten. het volgende:

[..]

is dat van die 100 bloemen? Die heb ik ook en er staan zulke schattige dingetjes in! :D
geloof 't wel ja, zag er leuk uit iig!Q
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93923179
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef trovey het volgende:

[..]

Is ook praktischer. ;)

[..]

Wat zoek je precies?
Ik vind alleen tutorials voor granny square's, maar ik wil echt gewoon recht toe recht aan leren haken vanaf het begin. Ik kan alleen breien :P.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef antartica het volgende:
@Tegan

Ik kan je alles aanbevelen van Teresa op youtube, daardoor heb ik leren haken!
Haar kanaal is tjw1963

Deze bloem is erg leuk om te leren:

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:10 schreef bietel het volgende:
Leuk mapje trovey :) Ik vind dat patroontje zo leuk!

En Tegan:
Ik vind de video's van tjw1963 http://www.youtube.com/user/tjw1963, mikeyssmail http://www.youtube.com/user/mikeyssmail#p/ en All free chrochet http://www.youtube.com/user/AllFreeCrochet erg duidelijk. Allemaal in het engels.
Thanks, straks eens kijken :).

Bloemen en granny squares vind ik niet zo. Ik maak liever sjaals/mutsen of knuffels :) denk ik.
pi_93923978
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef cropje het volgende:

[..]

Jups!

[..]

Ja het zijn er wel veel he :p

[..]

Jup en ook nog in het onderwijs :) Jij gaf Engels toch? Meen ik me te herinneren (heb ergens tussen topic 20 en 30 nog eens meegepost hier).

[..]

Toch wel :) Ik lees al mee sinds topic #10 ofzo, heb ergens tussen #20 en #30 hier een daar eens meegepraat hier, maar kreeg van de zomer een nieuwe baan en toen had ik het opeens heeeel druk enzo :p Wordt nu allemaal iets rustiger (ahum! Ik kon het gewoon niet laten om weer eens te gaan haken, heb er eigenlijk niet echt tijd voor :P) dus ik dacht, ik post weer eens wat...
jups, ook in t onderwijs, maar ik werk in amsterdam buitenveldert :)
Kwak
pi_93925181
Ik vind het wel knap met hoeveel geduld jullie die ingewikkelde patronen haken, hoor, zou het echt niet kunnen.
Ik maak veel (baby)dekens, hoef ik niet bij na te denken. ;)
Zal binnenkort wat foto'tjes plaatsen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_93925870
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef Mirjam het volgende:
Witte boekenmarkt? :o Morgen even de binnenstad in. :P
Optimist tot in de kist
pi_93926083
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik vind alleen tutorials voor granny square's, maar ik wil echt gewoon recht toe recht aan leren haken vanaf het begin. Ik kan alleen breien :P
Hier een eenvoudige uitleg in het Nederlands, ze heeft ook filmpjes voor stokjes/halve stokjes etc. haken.

Optimist tot in de kist
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:27:45 #286
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_93927163
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef antartica het volgende:
Ja dat is inderdaad verwegistaan (Zeeland hier :P )

Ik ben met een tussendoortje bezig. Tussendoor van m;n swapprojectje. daar wil ik het weekend weer eens goed voor gaan zitten. Ik maak nu de dolfijn van Christel Krukkert, nog 1 vin haken, 3 vinnen vastnaaien en dan issie klaar.
Mooie dingen zie ik hier weer, Zo'n col/sjaal/ding wil ik ook nog eens maken.

@trui, een poos geleden was er ergens op internet een oproep om je aan te melden voor een groot haakiets. Jij hebt je toen ook aangemeld, heb je behalve dat 1e mailtje nog iets gehoord daarvan (ik weet ff de website niet meer)?
klerkje
pi_93929547
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef trovey het volgende:

[..]

Hier een eenvoudige uitleg in het Nederlands, ze heeft ook filmpjes voor stokjes/halve stokjes etc. haken.

wat een handig filmpje :D ik ga binnenkort eens een flinke bak met wol en haaknaald(-en) inslaan denk ik :)
Ik neem aan dat er best wel wat verschil zit tussen de naalden, zijn er daarbij dingen waar je echt rekening mee moet houden als beginner zijnde? Niet een te fijne naald neem ik aan, en geen al te dikke, pluizende wol, maar verder dan dat kan ik het me niet zo bedenken :@
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:56:07 #288
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93929678
oeeh wat een mooie dingen!!

Toverheks wat een leuke steek voor het dekentje ^^ en je pannenlappen zijn ook cool!

En saaw wat een toffe mutsen! leuke patronen ook :D snap het handeltje wel inderdaad :D

Uhh verder zag ik nog een mooie shawl en GSjes, een haaknaaldenrol en een dingetje voor oortjes...
maar weet niet meer precies van wie :@ (als je een rij woordjes leert onthoud je alleen de eerste en laatste 3 dus vandaar;)) Maar echt heel leuk allemaal :D

Oh en ik kom uit Rotterdam, en Den Haag ;) (1 = studentenkamer, 2 = ouders ;P)

Oh en leuke boekjes weer whoop!!! echt jij maakt mij to hook list veeeeels te lang

Oh en ik was de Angry Bird en de Kralen vergeten! :D tof hoor!!

En het brei boekje van Spiegelei (toch?) :D ook leuke monsters!!
Misschien ga ik toch nog maar eens breien leren...maar dan wordt m'n to do list NOG langer! :S

[ Bericht 16% gewijzigd door EsseEi op 10-03-2011 22:02:31 ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 22:31:01 #289
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93932412
quote:

[ afbeelding ]

mooi geworden, antarctica! maar 't is wel vrij zwaar garen lijkt me, dus inderdaad wat teveel om 3x om je nek te wikkelen denk ik.

mooi & handig mapje, trovey! en dat oortjeshoesje, hihi! heb je de knoop nou op een heel andere plaats vastgemaakt of lijkt dat maar zo?
in de haak.
  donderdag 10 maart 2011 @ 22:35:00 #290
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93932677
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef shmoopy het volgende:
Ik maak veel (baby)dekens, hoef ik niet bij na te denken. ;)
Zal binnenkort wat foto'tjes plaatsen.
doen!!!
in de haak.
pi_93933207
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

wat een handig filmpje :D ik ga binnenkort eens een flinke bak met wol en haaknaald(-en) inslaan denk ik :)
Ik neem aan dat er best wel wat verschil zit tussen de naalden, zijn er daarbij dingen waar je echt rekening mee moet houden als beginner zijnde? Niet een te fijne naald neem ik aan, en geen al te dikke, pluizende wol, maar verder dan dat kan ik het me niet zo bedenken :@
Koop een goede maar eenvoudige haaknaald, nummer 4-4,5-5 is een goede maat om mee te beginnen en werkt erg prettig, koop een bol goedkope acryl bij de Wibra of Zeeman (1,00 en 0,99 euro) en begin maar. ;) Die acryl van de Wibra en de Zeeman kun je heel goed gebruiken bij die maat naald en al naar gelang of je wat strakker of wat losser haakt kun je je naald aanpassen (hoe strakker je haakt hoe dikker de naald). Katoen is weer iets moeilijker om mee te haken (is wat stroever en splijt sneller) en met effectgaren (dus o.a. de pluizige soorten) moet je even mee wachten tot je de basis goed hebt.
Ik maak eigenlijk het grootste deel van mijn spullen met het standaard acrylgaren, voor de rest veel spul van de kringloop (wat dus van alles kan zijn tot een soort touwgaren toe :') ) en de opruimingsbakken van de handwerkwinkels. Hier en daar gooi ik er wat effectgaren doorheen als het "nodig" is. :+ Zo ben ik nu bezig met een driehoekssjaal van Multicolor (zwart/wit) van Zeeman (haaknaald 12 om het wat soepeler te maken) en dat combineer ik in banen met een oranje effectgaren met draadjes die van de Aldi afkomstig is en waarvan ik de kortgeleden 2 bolletjes van een vriendin hebt gekregen O+ omdat zij er niets meer mee deed.
Optimist tot in de kist
pi_93933959
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef trovey het volgende:

[..]

Witte boekenmarkt? :o Morgen even de binnenstad in. :P
Ik dacht hetzelfde :P

Hoesje 1 is af, maar ik weet het niet. Morgen nog een gestreepte maken en dan een foto :).
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:05:57 #293
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_93934826
Welkom, welkom terug, mooie dingen, mooie blauwe wol maar om daar nu voor naar Oostenrijk te rijden is ook zo wat :)
Gelderland (Lochem)
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:21:34 #294
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93935812
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef saaw het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met goeie/betaalbare online wolwinkels? Er zit een goeie op de Bos en Lommerweg hier in Amsterdam maar dat is helemaal de andere kant van de stad.

In Oostenrijk waar ik zat was een fantastische winkel en daar kocht ik vooral 'Basic' en 'Comfort New' van Bertagna Filati.
[
Dat is een 70%wol/30%acryl mix die heel fijn weghaakt en lekker zacht is.
voor welke naalddikte is die ongeveer? ziet er inderdaad lekker uit! zou 't 'familie' zijn van Bernat garen? webwinkels waar ik wel eens garen koop zijn:

hobbydoos.nl
hobbygigant.nl (met handig overzicht van bijv. alle garens waarin deels wol - deels iets anders zit. misschien kun je daar een aardige equivalent vinden?)
wolhalla.nl
wolmarkt.nl
trendje.nl
in de haak.
pi_93935938
Bedankt voor de tips trovey, ik zal binnenkort eens de stad ingaan om de spullen te halen, en waarschijnlijk zal ik dan rond 2015 misschien het voor elkaar hebben gekregen om iets te haken wat mooi genoeg is om hier ook te posten :+
pi_93936326
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:23 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Bedankt voor de tips trovey, ik zal binnenkort eens de stad ingaan om de spullen te halen, en waarschijnlijk zal ik dan rond 2015 misschien het voor elkaar hebben gekregen om iets te haken wat mooi genoeg is om hier ook te posten :+
Heb jij mijn mislukte globe gezien die ik vandaag heb gepost :P ...is een Amerikaanse pannenkoek geworden. :') Gewoon posten...desnoods met gaten en al. :+
Optimist tot in de kist
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:36:30 #297
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_93936686
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef Toverheks het volgende:
*O* Amsterdam *O*
:Y *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef trui het volgende:

[..]

voor welke naalddikte is die ongeveer? ziet er inderdaad lekker uit! zou 't 'familie' zijn van Bernat garen? webwinkels waar ik wel eens garen koop zijn:

hobbydoos.nl
hobbygigant.nl (met handig overzicht van bijv. alle garens waarin deels wol - deels iets anders zit. misschien kun je daar een aardige equivalent vinden?)
wolhalla.nl
wolmarkt.nl
trendje.nl
Ik koop zelf dikte 6-7 en gebruik haaknaald 8, dat is voor mutsen/hoofdbanden precies fijn. Het is er [of was iig in de wolwinkel waar ik dit in Oostenrijk haalde] ook in een dunnere versie.
Thanks voor de linkjes trouwens, ga ik zo even op mn gemak doorkijken!
[edit] zo op het eerste gezicht lijkt het erg op Mille II van Lana Grossa, van de hobbygigant site!

En Tegan, als je wil kan ik wel een tutorial voor een beanie voor je schrijven, dat is [als je de basis eenkeer kent] heel simpel! Laat maar weten :)
an urge to help mankind overcomes me
pi_93936781
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef trovey het volgende:

[..]

Heb jij mijn mislukte globe gezien die ik vandaag heb gepost :P ...is een Amerikaanse pannenkoek geworden. :') Gewoon posten...desnoods met gaten en al. :+
haha, die vond ik er anders nog erg leuk en handig uitzien :P
als ik voorbij het kleine scheve lapjes met gaten-stadium ben, zal ik het eens gaan overwegen om foto's te posten O-)
pi_93936864
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef saaw het volgende:

[..]

:Y *O*

[..]

Ik koop zelf dikte 6-7 en gebruik haaknaald 8, dat is voor mutsen/hoofdbanden precies fijn. Het is er [of was iig in de wolwinkel waar ik dit in Oostenrijk haalde] ook in een dunnere versie.
Thanks voor de linkjes trouwens, ga ik zo even op mn gemak doorkijken!

En Tegan, als je wil kan ik wel een tutorial voor een beanie voor je schrijven, dat is [als je de basis eenkeer kent] heel simpel! Laat maar weten :)
Thanks :) , maar het duurt nog wel even voor ik het uberhaupt ga snappen dat haken, dus tegen die tijd kom ik er nog wel op terug :P .

Nu filmpje kijken :) .
pi_93937527
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

haha, die vond ik er anders nog erg leuk en handig uitzien :P
als ik voorbij het kleine scheve lapjes met gaten-stadium ben, zal ik het eens gaan overwegen om foto's te posten O-)
Ik ben een :7 in het camoufleren van foutjes en maak er dan gewoon een aangepaste versie van het oorspronkelijk patroon van en noem het eigen ontwerp :+
Optimist tot in de kist
pi_93937787
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef trovey het volgende:

[..]

Ok, dit kan ik nu :7 .

Het begin maken lijkt erg op hoe ik vroeger als kind armbanden maakte enzo.

Ik vind het verder eigenlijk echt onmogelijk om te zien waar ik mijn naald in moet doen om een lusje te maken zeg maar :o . Bij breien is het veel logischer want je houdt alle lusjes op je naald altijd.

En mijn lapje is echt gatenkaas geworden. Hm. Misschien toch maar een muts breien dan :P.

Het grote haaktopic #73
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')