abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93910394
Mooie vierkantjes!

En leuke angry bird!
pi_93911015
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef saaw het volgende:
Nu ik zo op die Hessies website kijk komt me dat wel bekend voor ja. Ik ben ook bezig met een applicatie voor mn website want ik blijf maar gebeld worden of ik er mee door ga in Nederland.

Heeft iemand hier trouwens ervaring met goeie/betaalbare online wolwinkels? Er zit een goeie op de Bos en Lommerweg hier in Amsterdam maar dat is helemaal de andere kant van de stad.

In Oostenrijk waar ik zat was een fantastische winkel en daar kocht ik vooral 'Basic' en 'Comfort New' van Bertagna Filati.
[ afbeelding ]
Dat is een 70%wol/30%acryl mix die heel fijn weghaakt en lekker zacht is.
Osdorp in de shopperhal, en verder richting dijkgraafplein zit een naai/wol winkel met heel veel en iets goedkoper katoen/wol zelfde merken dan bij de bos en lommer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 10-03-2011 17:01:43 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_93911065
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:21 schreef Loqi het volgende:
@ bloempje: O+ die ga ik ook nog een keer maken
@ saaw: ik snap best dat je daar een handeltje mee had, erg leuk!
@ herfstblad: leuk, hoe groot zijn die kralen? En wat ga je er mee maken?
@ toverheks: tof, jammer dat het zo hard was
@ lieke: O+ super kleurencombinatie

Van mij vandaag een speelmaatje voor t varken
[ afbeelding ]
Leuk!

De kralen zijn ongeveer 1 cm in de hoogte :) ik ga er een ketting mee maken denk ik.
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:41:50 #254
112092 Mynerfius
Creapy crawlie
pi_93911083
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef kwakz0r het volgende:
Zei iemand daar Leiden? *zwaait*

ik heb net mn toffe breiboekje ontvangen "The big book of knitted monsters" ik vind ze zó tof! O+

[ afbeelding ]
Wat leuk!!! Die wil ik ook O+
pi_93911902
Jeeej mijn colsjaal is af *O* ook al is het is bijna lente, maar hij is toch ook nog wel lekker voor in huis, heb m sinds ie af is niet meer afgedaan O+

(haaknaald 8 met 2 rijen stokjes en 1 rij vasten afgewisseld)
haken is cool
pi_93911955
En nu echt mn swap afmaken en mn andere losse dingetjes!
haken is cool
pi_93912037
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:58 schreef antartica het volgende:
Jeeej mijn colsjaal is af *O* ook al is het is bijna lente, maar hij is toch ook nog wel lekker voor in huis, heb m sinds ie af is niet meer afgedaan O+

[ afbeelding ]

die is cute O+
pi_93912134
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:58 schreef antartica het volgende:

[ afbeelding ]

wat is hij leuk geworden ^O^ hoeveel lossen heb je opgezet als ik vragen mag??? en hoe lang is hij.
:@ heb nog heel veel bollen gemeleerd liggen en ach dat tussendoor maken kan best :P
pi_93913107
Ik heb even voor je geteld, ongeveer 140 lossen. Hij kan 2x om mn nek en dan zit ie vrij losjes, maar 3 x lukt net niet. Ik had natuurlijk geen zin om het weer uit te halen, maar denk dat 3x om je nek ook een beetje te wordt hihi. Hij is 184 cm lang.
Het orginele patroon staat op ravelry, hij heet de black hole cowl, maar ik heb er mijn eigen variatie van gemaakt. Ik heb bij de rijen vasten alleen in de achterste lus gehaakt zodat er af en toe een ribbel in zit, maar dat is op de foto niet echt te zien.
haken is cool
pi_93913259
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:23 schreef antartica het volgende:
Ik heb even voor je geteld, ongeveer 140 lossen. Hij kan 2x om mn nek en dan zit ie vrij losjes, maar 3 x lukt net niet. Ik had natuurlijk geen zin om het weer uit te halen, maar denk dat 3x om je nek ook een beetje te wordt hihi. Hij is 184 cm lang.
Het orginele patroon staat op ravelry, hij heet de black hole cowl, maar ik heb er mijn eigen variatie van gemaakt. Ik heb bij de rijen vasten alleen in de achterste lus gehaakt zodat er af en toe een ribbel in zit, maar dat is op de foto niet echt te zien.
ik vind hem echt gaaf, en ja morgen even haaknaald nummer 8 halen. dank je wel voor je uitleg O+ O+
pi_93913685
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nog niet, ga morgen even kijken of ike r verder mee kan.

kom jij ook uit leiden? :D
Jups!

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:41 schreef Bloempje. het volgende:
Dat boekje O+ Wat onwijs lief O+
Hahaha, iedereen uit Leiden hier? *woont bijna naast Leiden*
Ja het zijn er wel veel he :p

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef kwakz0r het volgende:
Zei iemand daar Leiden? *zwaait*

ik heb net mn toffe breiboekje ontvangen "The big book of knitted monsters" ik vind ze zó tof! O+

[ afbeelding ]
Jup en ook nog in het onderwijs :) Jij gaf Engels toch? Meen ik me te herinneren (heb ergens tussen topic 20 en 30 nog eens meegepost hier).

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:25 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Toch niet weer iemand uit Leiden he :P

Het is pas half 2 en heb het gevoel alsof t al avond is, maar was dan ook al om half 6 op.

Moet een nieuw project zoeken! Altijd leuk.

Ze hebben bij de zeeman nog geen nieuwe kleurtjes, best jammer.
Toch wel :) Ik lees al mee sinds topic #10 ofzo, heb ergens tussen #20 en #30 hier een daar eens meegepraat hier, maar kreeg van de zomer een nieuwe baan en toen had ik het opeens heeeel druk enzo :p Wordt nu allemaal iets rustiger (ahum! Ik kon het gewoon niet laten om weer eens te gaan haken, heb er eigenlijk niet echt tijd voor :P) dus ik dacht, ik post weer eens wat...
pi_93914256
Wat leuk toverheks dat ik je op een idee heb gebracht :)
haken is cool
pi_93914522
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:51 schreef antartica het volgende:
Wat leuk toverheks dat ik je op een idee heb gebracht :)
sinds ik hier ook in het haaktopic post haak ik weer gezellig mee, en ja ff toertje, neer leggen en ach weer een toertje tussendoor, je kent het wel _O- maar vind je sjaal heel leuk geworden en heb ook al het gemeleerde opgezocht ligt al netjes klaar en op me te wachten. ben nu aan het breien en haken tegelijk, ergens in 1 van de vorige haaktopics staat mijn 2 persoons sprei, gehaakt en helemaal af.
pi_93915195
Leuke col!

Ik kom niet uit Leiden, ik woon tegen Utrecht aan :P

Ik ben even afgeleid van de kralen en ik wil voor mijn nieuwe telefoon 2 of 3 'jasjes' gaan haken. Ik wil niet dat deze ook terug moet door barsten in het scherm (vorige is gister, net voor ik een nieuwe ging kopen, uit mijn zak gedonderd. Niet leuk als het een iPhone is :( ).
Ik raak hoesjes altijd kwijt namelijk. :')
pi_93915632
Ik woon ook al helemaal niet in Leiden, ik woon in verweggistan (voor velen van hier) in Groningen.
haken is cool
pi_93915734
*O* Amsterdam *O*
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:32:48 #267
337091 freubelz
loezfreubelz.blogspot.c
pi_93915857
Zijn er ook nog mensen die uit Drenthe komen?
pi_93916687
Iedereen is weer druk aan het fröbelen geweest, leuke dingen allemaal. ^O^

Mijn haaknaaldenrol is af. :P

Verder nog een houder gemaakt voor mijn "oortjes" voor mijn MP3 speler, kan ik gewoon aan mijn keycord hangen waaraan de MP3 speler zelf hangt.

Jammer is alleen dat het eigenlijk een bolletje zou moeten zijn _O- maar ondanks het feit dat ik me helemaal aan de aanwijzingen heb gehouden kwamen er twee pannenkoeken uit :') , daarom maar het geheel aangepast en er een soort tasje van gemaakt.

Dit moet het eigenlijk zijn ;(

En dit is het geworden :')

Ach, het werkt prima en dat is het belangrijkste. :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 10-03-2011 18:58:40 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93916975
Wat een leuk idee zeg! En ik zag ook nog een leuke colsjaal :) en het haaknaaldentasje is ook gaaf!

Ik ben ook bezig met een sjaal, een soort "zomersjaal" (als in kant) maar man man wat ben ik nog traag :P
Hooked ;)
  Boks-Chick donderdag 10 maart 2011 @ 19:29:13 #270
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_93918729
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef trovey het volgende:

Verder nog een houder gemaakt voor mijn "oortjes" voor mijn MP3 speler, kan ik gewoon aan mijn keycord hangen waaraan de MP3 speler zelf hangt.

Jammer is alleen dat het eigenlijk een bolletje zou moeten zijn _O- maar ondanks het feit dat ik me helemaal aan de aanwijzingen heb gehouden kwamen er twee pannenkoeken uit :') , daarom maar het geheel aangepast en er een soort tasje van gemaakt.

Dit moet het eigenlijk zijn ;(

[ afbeelding ]

En dit is het geworden :')

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ach, het werkt prima en dat is het belangrijkste. :Y)
_O- Zoals je het brengt moest ik er erg om lachen!
Ik vind het een lief pakketje geworden zo, en persoonlijk lijkt me dat pannekoekendingetje van jou veel praktischer dan dat bolletje. Dat bolletje wordt uiteindelijk toch plat denk ik als je het een keer in je broekzak doet?
lolwut
pi_93919252
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef trui het volgende:
waar woon je dan wel ongeveer, morri?
Eindhoven
pi_93919705
Iemand die een tutorial op Youtube ofzo kan aanbevelen?
pi_93920235
quote:
19s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef BrandX het volgende:

[..]

_O- Zoals je het brengt moest ik er erg om lachen!
Ik vind het een lief pakketje geworden zo, en persoonlijk lijkt me dat pannekoekendingetje van jou veel praktischer dan dat bolletje. Dat bolletje wordt uiteindelijk toch plat denk ik als je het een keer in je broekzak doet?
Is ook praktischer. ;)
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef Tegan het volgende:
Iemand die een tutorial op Youtube ofzo kan aanbevelen?
Wat zoek je precies?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93920312
@Tegan

Ik kan je alles aanbevelen van Teresa op youtube, daardoor heb ik leren haken!
Haar kanaal is tjw1963

Deze bloem is erg leuk om te leren:

haken is cool
pi_93921187
Leuk mapje trovey :) Ik vind dat patroontje zo leuk!

En Tegan:
Ik vind de video's van tjw1963 http://www.youtube.com/user/tjw1963, mikeyssmail http://www.youtube.com/user/mikeyssmail#p/ en All free chrochet http://www.youtube.com/user/AllFreeCrochet erg duidelijk. Allemaal in het engels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')