Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
ruimschootsquote:
14 jarige hipsters met iphonesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop, dat helpt al
arme vikingquote:
nee een vivaz proquote:
Wanneer kom je weer terug ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:54 schreef Barreltje het volgende:
Stu!
er wordt nog niet gevlogen.. dus we gaan het meemaken
-Meld.quote:
hee pluizebolquote:
hopelijk vandaag.. anders hopelijk morgenquote:
Is dat afhankelijk van de temperatuur van de bovenlucht ofzo ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hopelijk vandaag.. anders hopelijk morgen
ik sta op de lijst
Heel soms is het wel nuttigquote:
Mooi, maar vliegen ze ook? Das de grote vraag natuurlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hopelijk vandaag.. anders hopelijk morgen
ik sta op de lijst
ja man zonde van je tijd, je kan zoveel doen danquote:
sexy foontje hoorquote:
sóms ja.quote:
Ik ben er ook nog steeds heel blij meequote:
ik heb ook een sony ericsson, puur omdat ie sexy wasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog steeds heel blij mee![]()
![]()
Welke?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook een sony ericsson, puur omdat ie sexy was
ja helemaal geweldig dat carnaval, het hele leven ligt plat omdat een stel dronken verklede debielen in kou willen paraderenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:04 schreef friemelaar het volgende:
Tijd om de boodschappen te gaan doen, vanaf 13:30 kan ik hier niet meer door de straat ivm de opstoet
xperia x10 hdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke?Sony Ericsson heeft trouwens wel mooi design ja, beter dan Nokia iig
Opschieten haasten rennen hollen vlug vlug vlug!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:04 schreef friemelaar het volgende:
Tijd om de boodschappen te gaan doen, vanaf 13:30 kan ik hier niet meer door de straat ivm de opstoet
Dus laterssss![]()
en sinds de laatste update is eik alleen nog maar sexier want eindelijk pinch to zoomquote:
Latersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:04 schreef friemelaar het volgende:
Dus laterssss![]()
Jij met je 'sexy telefoons'quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
en sinds de laatste update is eik alleen nog maar sexier want eindelijk pinch to zoom
maar sexy zeg ik ook tegen mijn tv en meer, sexy is gewoonquote:
Slaap in de TT had net zo goed iPhone kunnen zijnquote:
ik hou van itunesquote:
Ik gebruik dat woord nooitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar sexy zeg ik ook tegen mijn tv en meer, sexy is gewoon
moet je doen dat is sexyquote:
quote:
Wij zeggen altijd gail geil of geylquote:
itunes gebruik ik al 10 jaar, nooit gezeik gehad, je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn iTunes + Muziek = Mobiel 3 maanden naar de haaien.
ja doe ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij zeggen altijd gail geil of geyl![]()
Stond er toen 3 maanden een telefoon in Pezu's UI?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn iTunes + Muziek = Mobiel 3 maanden naar de haaien.
Mijn mobiel kan er niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
itunes gebruik ik al 10 jaar, nooit gezeik gehad, je kan er gewoon niet mee omgaan
moet je een beter ekopenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn mobiel kan er niet mee omgaan.
En dan is geil metquote:
likpoppetje? wtfquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dan is geil meterachter gemeend en geil met dat likpoppetje erachter meer als sarcasme
![]()
Die ik gisteren posttequote:
ooh ja diequote:
nog geen idee waar je over brabbelt lieve schatquote:
[img]iksdee[/img]quote:
Ohquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog geen idee waar je over brabbelt lieve schat
Dat was vroegerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ [url=iksdee]afbeelding[/url] ]
ik heb ook geen idee welke je bedoed, de :dp op hyves ofzeauwh=quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh
Nouja, ik kan hem nu niet posten
op msn gebruik ik fok smilies ftwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh
Nouja, ik kan hem nu niet posten
Haha neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee welke je bedoed, de :dp op hyves ofzeauwh=
ahh, dieser.quote:
die van fok > msnquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
op msn gebruik ik fok smilies ftw![]()
voor de rest is fok stom
Ik (und freunden) gebruiken hem teveelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ahh, dieser.
Nooit gebruikt, vind t een kut smiley.
fok is stomquote:
Eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
die van fok > msn
msn smileys zuigen apenballen in hel
Hm daar heb je een punt...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
fok is stom![]()
op een paar dingen en users na is 1 droevige gebeurtenis hier
Gewoon even je beeldscherm opzekop zettenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Er zijn 666 leden online.
Gaan we nu dood?
wazzerdan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu eens kijken of ST me gaat uitlachen straks.
Je hebt je haar geknipt met een grasmaaier?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu eens kijken of ST me gaat uitlachen straks.
Fackkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:52 schreef MissMSX het volgende:
En ik dacht dat de Telegraaf niet verder kon zinken:
http://www.telegraaf.nl/b(...)roepen__.html?p=12,1
had ik ook niet verwachtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
je topic is niet echt een succes he tfm?
Je kan ergere dingen in je hoofd hebben zitten qua muziek danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:51 schreef RockNijntje het volgende:
ik heb nou al 2 dagen 'gimme fuel, gimme fire, gimme that what I desire' in m'n hoofd
Kom op, wat een bullsh*tquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:52 schreef MissMSX het volgende:
Vraag Gentle of ie mee wilt etenquote:
eetse!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pff nou niet normaal meermaar goed de boodschapjes zijn binnen
nu broodjestijd
schmackelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu broodjestijd
goed ideequote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu broodjestijd
heey trevmanquote:
quote:
Nee, iets met oven schoonmaken... lees gisterenavond vanaf een uur of 9 maar terugquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt je haar geknipt met een grasmaaier?
Kom je ook hier even schoonmaken danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nee, iets met oven schoonmaken... lees gisterenavond vanaf een uur of 9 maar terug.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nee, iets met oven schoonmaken... lees gisterenavond vanaf een uur of 9 maar terug.
Nou, ik moet ook het normale huishouden nog doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je ook hier even schoonmaken dan![]()
Mijn bakplaat wel, die is een stuk minder zwartquote:
ja ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik moet ook het normale huishouden nog doen.
Maar wat is groene zeep irritant om van de ovenwanden te halen zeg... maar de oven is wel 10% van de aangekoekte aanslag kwijt dankzij deze tip waar huisvrouwen op internet zo lyrisch over waren, dus wat mij betreft is de missie geslaagd.
Gewoon niet zo vies laten worden lijkt me een betere oplossingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn bakplaat wel, die is een stuk minder zwart.
Heb de oven nog maar even aangezet nu, trouwens... leeg wel, kan het vuil nog even losbranden en kan ik vanmiddag nog een keer met een vochtige doek er doorheen en dan vind ik het wel prima voor de komende 2 tot 3 jaar.
Groene zeep is beter dan quick n brite?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik moet ook het normale huishouden nog doen.
Maar wat is groene zeep irritant om van de ovenwanden te halen zeg... maar de oven is wel 10% van de aangekoekte aanslag kwijt dankzij deze tip waar huisvrouwen op internet zo lyrisch over waren, dus wat mij betreft is de missie geslaagd.
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_seks__.html?p=31,2quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:52 schreef MissMSX het volgende:
Echt he? Who caresquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_seks__.html?p=31,2_!
indien combi magnetron/oven bakje water met citroensap en dan hoosgte stand 15 miin, en dan pats boem en het vuil druipt er afquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groene zeep is beter dan quick n brite?
M'n jeugdsentimentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_seks__.html?p=31,2_!
Dat heb ik ook eens geprobeerd, maar het werkte nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
indien combi magnetron/oven bakje water met citroensap en dan hoosgte stand 15 miin, en dan pats boem en het vuil druipt er af
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens geprobeerd, maar het werkte niet
Bijhouden is te veel werk... en dit stamt nog vooral uit de tijd voordat ik een jaar of 2 geleden het bakpapier ontdekte... sindsdien is hij niet echt vuiler geworden geloof ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ook
je had het natuurlijk nooit zover moeten laten komenbijhouden
Oh geeft niet moppiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:33 schreef PeZu het volgende:
ooh doppie ik ben vergeten postzegels te halen dus je kadootje komt wat later
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijhouden is te veel werk... en dit stamt nog vooral uit de tijd voordat ik een jaar of 2 geleden het bakpapier ontdekte... sindsdien is hij niet echt vuiler geworden geloof ik.
We sturen m op mart afquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier word ik niet vrolijk van
quote:
dit is ergerquote:
Ik moet godverdomme werken.quote:
snoezigquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet godverdomme werken.
Was ik maar in de stad... Bij![]()
...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:50 schreef Toekito het volgende:
De eerste idioot uit Heerlen die vandaag geen monteur kan krijgen heeft gebeld
de idioten staan op straat en in de kroeg, de man die belde is een slachtoffer van die droevige dwazerijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:50 schreef Toekito het volgende:
De eerste idioot uit Heerlen die vandaag geen monteur kan krijgen heeft gebeld
Ik zie die dingen haast iets te vaakquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
whaha de bierfiets komt door de straat![]()
Hier alleen te vaak met carnavalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie die dingen haast iets te vaak
klootzak, nu ga ik 'm kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:58 schreef PeZu het volgende:
ooh voro wie wil kijken wat e rnu zo leuk is aan: it's so fluffy
complete flim op youtube
ja zo ben ik een onaangename klootzakquote:
nee joh die film is super vrolijk met snoezig en schatiig overgotenquote:
Geen zin inquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh die film is super vrolijk met snoezig en schatiig overgoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:
There's a void I can't fill, An empty space I can't replace with anything at all...quote:
Heb er eigenlijk nog niks van gehoord. Heb wel 2 andere cd's van Kings of Leon.quote:
mooi hehquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
There's a void I can't fill, An empty space I can't replace with anything at all...
Echt een keer luisteren, geweldige muziek staat eropquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk nog niks van gehoord. Heb wel 2 andere cd's van Kings of Leon.
Ik bedoelde die van U2 natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van U2 natuurlijk
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van U2 natuurlijk
Die kan echt goed zingenquote:
kon, hij is zelf inmiddels over the rainbowquote:
Wtfquote:
Oke, dat wist ik dan nog nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
kon, hij is zelf inmiddels over the rainbow
wat mij betreftquote:
kun je the force niet gebruiken om iemand te dwingen darth muckiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:37 schreef Muck het volgende:
Klusteam muckie houdt ermee op voor vandaag
Sommige vinden dat heerlijk ja. Mij niet gezienquote:
mits +25 graden en in de tuin en een heerlijk briesjequote:
Al gedaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je the force niet gebruiken om iemand te dwingen darth muckie
aaah the force is strong in this onequote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Al gedaan
pamuck en broermuck hebben deuren gemaakt (maatwerk) en geverfd terwijl ik broodjes maakte
Als je een zere rug lekker vindt wel jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
Note to self: Niet op kartonnen dozen klimmen om bij de bovenste te kunnen
i will never join the darksidequote:
nee ik gleed, zo vet cool en deed me geen pijnquote:
Ik wil je anti-pijn-krachten lenenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik gleed, zo vet cool en deed me geen pijn
*Zwoesj!*quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik gleed, zo vet cool en deed me geen pijn
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
Muckquote:
ja ik houd er wel vanquote:
Lijkt me een strak planquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck
ik ben bang dat ik vandeweek eens een tandarts moet bellen
teveel van de zoete muck gesnoeptquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:53 schreef RockNijntje het volgende:
wat heb je met je tandjes gedaan dan, Toek?
Lijkt bijna op een gemiddeld RN-msn-gesprekquote:
niks bijzonders. Maar sinds vannacht enorme pijn en alleen met pijnstillers is het uit te houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:53 schreef RockNijntje het volgende:
wat heb je met je tandjes gedaan dan, Toek?
Oei dat is niet zo goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
niks bijzonders. Maar sinds vannacht enorme pijn en alleen met pijnstillers is het uit te houden.
Maar ben een beetje bang voor alles wat op een arts ofzo lijkt!
mijn wang is ook rood en iets dikker lijkt hetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oei dat is niet zo goedEn ook niet handig dat je er bang voor bent
vast welquote:
Ik zou echt even naar de tandarts gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn wang is ook rood en iets dikker lijkt het
Zo vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
vast welmaar wel eerst iemand vragen met een hamer op mijn waffel te slaan
Ik hou je handje wel vastquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
niks bijzonders. Maar sinds vannacht enorme pijn en alleen met pijnstillers is het uit te houden.
Maar ben een beetje bang voor alles wat op een arts ofzo lijkt!
precies maar ben echt f*cking bangquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou echt even naar de tandarts gaanstraks wordt alleen maar erger
en ben je verder van huis
gemenerdquote:
Ik weet het mopquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies maar ben echt f*cking bangmaar dit schiet niet op!
veel plezierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het mopik ken die angst maar doe het nou maar
Koffie op... wij gaan naar het zwembad![]()
Zwem ze Lovelyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het mopik ken die angst maar doe het nou maar
Koffie op... wij gaan naar het zwembad![]()
strak planquote:
Van die pijn in je mond heb je langer last dan van de tandarts, hoe eng hij ook lijktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies maar ben echt f*cking bangmaar dit schiet niet op!
flesquote:
Je moet er toch in plassen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Noujaaaaaaaa een dag van![]()
Koen heeft voor het eerst op het potje geplast
Muck gaat mee dus mag niet kijken gok ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn tandarts heeft alleen maar super lekkere assistentes
Oh. hopelijk gaat ie goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga niet zwemmen
Sander gaat voor zijn zwemdiploma
Dan kijk je toch gewoon naar Muckquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck gaat mee dus mag niet kijken gok ik
Dan zou ik helemaal niet bang zijn... als die tandarts een verkeerde beweging maakt, dan mept Muck hem wel in elkaar voor je... en anders laat ze als jullie thuis zijn een ontploffietaart bezorgenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck gaat mee dus mag niet kijken gok ik
quote:
trusten rockyquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ah kort en krachtig noemen ze dat, ik voel me weer helemaal goed
Ik moet echt beter leren lezenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:05 schreef friemelaar het volgende:
Zo, de opstoet is voorbij, nouja as ter mar op lèkt .....
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:08 schreef DaMart het volgende:
Zo, huis weer schoon, dus nu lui doen de rest van de dag....
Ah, mooi, maar waar had je het nou voor nodig?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:30 schreef friemelaar het volgende:
We hadden "er was eens" nog gevonden op youtube hoor
Gewoon om nog eens te kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, mooi, maar waar had je het nou voor nodig?
Aaaahquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gewoon om nog eens te kijken![]()
Ik vond die leuk en ja jeugdsentiment enzo
Hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje haat sentimentele liedjes
Zoals ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje haat sentimentele liedjes
Het schopt in ieder geval even dat andere janknummer uit je hoofdquote:
Hellyeahquote:
goedemorgenquote:
Zegt het meisje dat van Nirvana houdtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Snow Patrol, zelfde verhaal als Coldplay, ze moeten gewoon een minder saaie zanger zoeken
Kurt had zeker geen saaie stem 14.gifquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zegt het meisje dat van Nirvana houdt
Vind ik welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kurt had zeker geen saaie stem 14.gif
daar ging ik al vanuitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
ik was stiekem al wel een tijdje wakker hoor, maar ik wil de hele dag al terug naar bed
Met saai bedoel ik een monotone stem waar niks in zitquote:
Ik zet hem net aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Chasing Cars best een mooi liedje hoor![]()
Of ben ik nu meteen een grijze meelopende middelmatige mainstream middle-of-the-road nobody?
Dan vind ik het namelijk ineens een kutnummer. Want het boeit mij giga veel wat de rest van de wereld van mij en vooral van mijn muzieksmaak vindt
ach ja, tsjaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar ging ik al vanuitHoe maakt u het?
En valsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met saai bedoel ik een monotone stem waar niks in zitKurt had soms een monotone stem, maar dan was het teminste nog wel een beetje ruw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |