*Zwoesj!*quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik gleed, zo vet cool en deed me geen pijn
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
Muckquote:
ja ik houd er wel vanquote:
Lijkt me een strak planquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck
ik ben bang dat ik vandeweek eens een tandarts moet bellen
teveel van de zoete muck gesnoeptquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:53 schreef RockNijntje het volgende:
wat heb je met je tandjes gedaan dan, Toek?
Lijkt bijna op een gemiddeld RN-msn-gesprekquote:
niks bijzonders. Maar sinds vannacht enorme pijn en alleen met pijnstillers is het uit te houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:53 schreef RockNijntje het volgende:
wat heb je met je tandjes gedaan dan, Toek?
Oei dat is niet zo goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
niks bijzonders. Maar sinds vannacht enorme pijn en alleen met pijnstillers is het uit te houden.
Maar ben een beetje bang voor alles wat op een arts ofzo lijkt!
mijn wang is ook rood en iets dikker lijkt hetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oei dat is niet zo goedEn ook niet handig dat je er bang voor bent
vast welquote:
Ik zou echt even naar de tandarts gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn wang is ook rood en iets dikker lijkt het
Zo vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
vast welmaar wel eerst iemand vragen met een hamer op mijn waffel te slaan
Ik hou je handje wel vastquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
niks bijzonders. Maar sinds vannacht enorme pijn en alleen met pijnstillers is het uit te houden.
Maar ben een beetje bang voor alles wat op een arts ofzo lijkt!
precies maar ben echt f*cking bangquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou echt even naar de tandarts gaanstraks wordt alleen maar erger
en ben je verder van huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |