en sinds de laatste update is eik alleen nog maar sexier want eindelijk pinch to zoomquote:
Latersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:04 schreef friemelaar het volgende:
Tijd om de boodschappen te gaan doen, vanaf 13:30 kan ik hier niet meer door de straat ivm de opstoet
Dus laterssss![]()
Jij met je 'sexy telefoons'quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
en sinds de laatste update is eik alleen nog maar sexier want eindelijk pinch to zoom
maar sexy zeg ik ook tegen mijn tv en meer, sexy is gewoonquote:
Slaap in de TT had net zo goed iPhone kunnen zijnquote:
ik hou van itunesquote:
Ik gebruik dat woord nooitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar sexy zeg ik ook tegen mijn tv en meer, sexy is gewoon
moet je doen dat is sexyquote:
quote:
Wij zeggen altijd gail geil of geylquote:
itunes gebruik ik al 10 jaar, nooit gezeik gehad, je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn iTunes + Muziek = Mobiel 3 maanden naar de haaien.
ja doe ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij zeggen altijd gail geil of geyl![]()
Stond er toen 3 maanden een telefoon in Pezu's UI?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn iTunes + Muziek = Mobiel 3 maanden naar de haaien.
Mijn mobiel kan er niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
itunes gebruik ik al 10 jaar, nooit gezeik gehad, je kan er gewoon niet mee omgaan
moet je een beter ekopenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn mobiel kan er niet mee omgaan.
En dan is geil metquote:
likpoppetje? wtfquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dan is geil meterachter gemeend en geil met dat likpoppetje erachter meer als sarcasme
![]()
Die ik gisteren posttequote:
ooh ja diequote:
nog geen idee waar je over brabbelt lieve schatquote:
[img]iksdee[/img]quote:
Ohquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog geen idee waar je over brabbelt lieve schat
Dat was vroegerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ [url=iksdee]afbeelding[/url] ]
ik heb ook geen idee welke je bedoed, de :dp op hyves ofzeauwh=quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh
Nouja, ik kan hem nu niet posten
op msn gebruik ik fok smilies ftwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh
Nouja, ik kan hem nu niet posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |