quote:
Nee, iets met oven schoonmaken... lees gisterenavond vanaf een uur of 9 maar terugquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt je haar geknipt met een grasmaaier?
Kom je ook hier even schoonmaken danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nee, iets met oven schoonmaken... lees gisterenavond vanaf een uur of 9 maar terug.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nee, iets met oven schoonmaken... lees gisterenavond vanaf een uur of 9 maar terug.
Nou, ik moet ook het normale huishouden nog doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je ook hier even schoonmaken dan![]()
Mijn bakplaat wel, die is een stuk minder zwartquote:
ja ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik moet ook het normale huishouden nog doen.
Maar wat is groene zeep irritant om van de ovenwanden te halen zeg... maar de oven is wel 10% van de aangekoekte aanslag kwijt dankzij deze tip waar huisvrouwen op internet zo lyrisch over waren, dus wat mij betreft is de missie geslaagd.
Gewoon niet zo vies laten worden lijkt me een betere oplossingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn bakplaat wel, die is een stuk minder zwart.
Heb de oven nog maar even aangezet nu, trouwens... leeg wel, kan het vuil nog even losbranden en kan ik vanmiddag nog een keer met een vochtige doek er doorheen en dan vind ik het wel prima voor de komende 2 tot 3 jaar.
Groene zeep is beter dan quick n brite?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik moet ook het normale huishouden nog doen.
Maar wat is groene zeep irritant om van de ovenwanden te halen zeg... maar de oven is wel 10% van de aangekoekte aanslag kwijt dankzij deze tip waar huisvrouwen op internet zo lyrisch over waren, dus wat mij betreft is de missie geslaagd.
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_seks__.html?p=31,2quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:52 schreef MissMSX het volgende:
En ik dacht dat de Telegraaf niet verder kon zinken:
http://www.telegraaf.nl/b(...)roepen__.html?p=12,1
Echt he? Who caresquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_seks__.html?p=31,2_!
indien combi magnetron/oven bakje water met citroensap en dan hoosgte stand 15 miin, en dan pats boem en het vuil druipt er afquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groene zeep is beter dan quick n brite?
M'n jeugdsentimentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_seks__.html?p=31,2_!
Dat heb ik ook eens geprobeerd, maar het werkte nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
indien combi magnetron/oven bakje water met citroensap en dan hoosgte stand 15 miin, en dan pats boem en het vuil druipt er af
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens geprobeerd, maar het werkte niet
Bijhouden is te veel werk... en dit stamt nog vooral uit de tijd voordat ik een jaar of 2 geleden het bakpapier ontdekte... sindsdien is hij niet echt vuiler geworden geloof ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ook
je had het natuurlijk nooit zover moeten laten komenbijhouden
Oh geeft niet moppiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:33 schreef PeZu het volgende:
ooh doppie ik ben vergeten postzegels te halen dus je kadootje komt wat later
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijhouden is te veel werk... en dit stamt nog vooral uit de tijd voordat ik een jaar of 2 geleden het bakpapier ontdekte... sindsdien is hij niet echt vuiler geworden geloof ik.
We sturen m op mart afquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier word ik niet vrolijk van
quote:
dit is ergerquote:
Ik moet godverdomme werken.quote:
snoezigquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet godverdomme werken.
Was ik maar in de stad... Bij![]()
...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:50 schreef Toekito het volgende:
De eerste idioot uit Heerlen die vandaag geen monteur kan krijgen heeft gebeld
de idioten staan op straat en in de kroeg, de man die belde is een slachtoffer van die droevige dwazerijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:50 schreef Toekito het volgende:
De eerste idioot uit Heerlen die vandaag geen monteur kan krijgen heeft gebeld
Ik zie die dingen haast iets te vaakquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
whaha de bierfiets komt door de straat![]()
Hier alleen te vaak met carnavalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie die dingen haast iets te vaak
klootzak, nu ga ik 'm kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:58 schreef PeZu het volgende:
ooh voro wie wil kijken wat e rnu zo leuk is aan: it's so fluffy
complete flim op youtube
ja zo ben ik een onaangename klootzakquote:
nee joh die film is super vrolijk met snoezig en schatiig overgotenquote:
Geen zin inquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh die film is super vrolijk met snoezig en schatiig overgoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |