Ah, mooi, maar waar had je het nou voor nodig?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:30 schreef friemelaar het volgende:
We hadden "er was eens" nog gevonden op youtube hoor
Gewoon om nog eens te kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, mooi, maar waar had je het nou voor nodig?
Aaaahquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gewoon om nog eens te kijken![]()
Ik vond die leuk en ja jeugdsentiment enzo
Hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje haat sentimentele liedjes
Zoals ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje haat sentimentele liedjes
Het schopt in ieder geval even dat andere janknummer uit je hoofdquote:
Hellyeahquote:
goedemorgenquote:
Zegt het meisje dat van Nirvana houdtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Snow Patrol, zelfde verhaal als Coldplay, ze moeten gewoon een minder saaie zanger zoeken
Kurt had zeker geen saaie stem 14.gifquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zegt het meisje dat van Nirvana houdt
Vind ik welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kurt had zeker geen saaie stem 14.gif
daar ging ik al vanuitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
ik was stiekem al wel een tijdje wakker hoor, maar ik wil de hele dag al terug naar bed
Met saai bedoel ik een monotone stem waar niks in zitquote:
Ik zet hem net aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Chasing Cars best een mooi liedje hoor![]()
Of ben ik nu meteen een grijze meelopende middelmatige mainstream middle-of-the-road nobody?
Dan vind ik het namelijk ineens een kutnummer. Want het boeit mij giga veel wat de rest van de wereld van mij en vooral van mijn muzieksmaak vindt
ach ja, tsjaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar ging ik al vanuitHoe maakt u het?
En valsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met saai bedoel ik een monotone stem waar niks in zitKurt had soms een monotone stem, maar dan was het teminste nog wel een beetje ruw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |