Zeg eens: Hoe maak ik een nieuw topic in 't Frans?quote:
Ik kan sranan tongo verstaan jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef hornage het volgende:
die? http://www.straatwoordenboek.nl/letter/A/aboem
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:05 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
haha true true, maar dan blijft het gezicht hetzelfde he![]()
misschien dat ik wel een keertje naar een meet kom, lijkt me wel gezelligmaar deze keer sla ik denk ik toch maar over
Jammer, je lijkt me (ook met kleren aan) een toffe meidquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
een FMT meet lijkt mij ook erg gezelligdaarom wil ik het ooit zeker ook wel eens overwegen om naar een meet te komen, maar nu wacht ik er nog heel even mee
zeker ook omdat we het thuis momenteel even flink druk hebben met van alles
2 zelfs !quote:
Heb ik niet expres gedaan hoorquote:
welles !quote:
Ik vind die gast een idioot, maar dat gun ik hem niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:05 schreef Patch het volgende:
Voor de mensen die het via de tweet gemist hebben en de FP:
Onze Stefan / SunChaser in het ziekenhuis
Tja, Patch is toch een beetje de "leider" hier.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef Sands het volgende:
Aangezien Patch niet (alleen) kan bepalen of ik wel of niet meedoe wil ik duidelijkheid....
Of is er al over de pm's door een geheime raad besloten dat ik niet meer mee mag doen?
Dat hij de "leider" is dat had ik al door maar dan nog beslist een leider niet alleen..naja behalve in een dictatuur..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, Patch is toch een beetje de "leider" hier.
Er zijn er meerderen die aan je twijfelen, zoals je terug kunt lezenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat hij de "leider" is dat had ik al door maar dan nog beslist een leider niet alleen..naja behalve in een dictatuur..
Exact.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn er meerderen die aan je twijfelen, zoals je terug kunt lezenEn daarnaast geeft Patch aan dat hij per PM het eea aan je uit wil leggen, heb je dat al geprobeerd? Als meerdere mensen verdenkingen aan Patch pmmen dan is het logisch dat hij het voortouw neemt
Schijnen slimmer te zijn maar dat moet je ze nooit daadwerkelijk vertellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Exact.
Waarom kunnen vrouwen het altijd beter verwoorden![]()
Patch zijn uit uitleg is niks anders dan een reeks beschuldigingenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn er meerderen die aan je twijfelen, zoals je terug kunt lezenEn daarnaast geeft Patch aan dat hij per PM het eea aan je uit wil leggen, heb je dat al geprobeerd? Als meerdere mensen verdenkingen aan Patch pmmen dan is het logisch dat hij het voortouw neemt
Mannen kunnen weer andere dingen beterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Exact.
Waarom kunnen vrouwen het altijd beter verwoorden![]()
Je hebt gepmd dus?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Patch zijn uit uitleg is niks anders dan een reeks beschuldigingen
Okee, maar dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:45 schreef Robby87 het volgende:
Het recht om iemand zijn deelname te ontzeggen heeft niemand, daar zijn immers geen regels voor. De OP zegt alleen dat het verboden is om vals te spelen. Niet wat de consequenties daar van zijn. Het voortouw dat Patch nu neemt is leuk en aardig, maar totaal niet gegrond op concreet bewijs en al helemaal niet op de regels van FMT.
Ja ik heb gepmdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mannen kunnen weer andere dingen beter![]()
[..]
Je hebt gepmd dus?
Het is geen mening, het is een feit. Als Patch zich zo druk maakt om de leefbaarheid van FMT, dan zou ik me eerst beraden op een gedegen OP, alvorens iemand uit te sluiten van deelname. Echt belachelijk. En daarbij is Sands volgens mij echt een aanwinst voor FMT, juist wat de leefbaarheid kan versterken. Dit blijkt doordat hij vaak snel het antwoord weet op screenshot vragen die niet makkelijk opzoekbaar zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, maar dat is jouw mening.Het is echter volgens mij niet de eerste keer dat dit gebeurt, en zolang er niet in de OP staat wat de consequenties zijn betekent dat niet dat er geen consequenties zijn
Ik zou zeggen: PM Patch en vraag om uitleg
Het is een mening; JIJ vindt dat niemand dat recht heeft, klaarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het is geen mening, het is een feit. Als Patch zich zo druk maakt om de leefbaarheid van FMT, dan zou ik me eerst beraden op een gedegen OP, alvorens iemand uit te sluiten van deelname. Echt belachelijk. En daarbij is Sands volgens mij echt een aanwinst voor FMT, juist wat de leefbaarheid kan versterken. Dit blijkt doordat hij vaak snel het antwoord weet op screenshot vragen die niet makkelijk opzoekbaar zijn.
Echt die 'dan doe je niet meer'-mentaliteit, om te kotsen gewoon...
Ben je het vriendje van Sands?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het is geen mening, het is een feit. Als Patch zich zo druk maakt om de leefbaarheid van FMT, dan zou ik me eerst beraden op een gedegen OP, alvorens iemand uit te sluiten van deelname. Echt belachelijk. En daarbij is Sands volgens mij echt een aanwinst voor FMT, juist wat de leefbaarheid kan versterken. Dit blijkt doordat hij vaak snel het antwoord weet op screenshot vragen die niet makkelijk opzoekbaar zijn.
Echt die 'dan doe je niet meer mee'-mentaliteit, om te kotsen gewoon...
Welke vreemde antwoorden dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:43 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ben je het vriendje van Sands?
Jullie zijn van harte welkom op de meet, beiden. Dan kun je laten blijken dat je kennis van films hebt en niet alleen de diverse zoeksites gebruikt.
En Sands: Ik FMT-beantwoord je vragen gewoon niet meer.
Ik weet van diverse users dat ze de diverse vreemde antwoorden van je hebben verzameld.
Maar het is niet aan mij om iedereen op te sommen. Ik kom er zelf gewoon voor uit.
Ik ken Sands helemaal niet. Maar ik wil tegenwicht bieden voor al deze aantijgingen. Ik kan ook tegen jou beginnen over hoever je wel niet in de reet van Patch zit, hoe snel je gepikeerd raakt als iemand iets zegt of twijfelt aan zijn kennis, nogal makkelijk dus. Ik vind gewoon dat eerst bewezen moet worden dat iemand schuldig is en dat je dan pas gaat oordelen over de consequentie. Het uitsluiten van iemand is erg kortzichtig en niet gegrond.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:43 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Jullie zijn van harte welkom op de meet, beiden. Dan kun je laten blijken dat je kennis van films hebt en niet alleen de diverse zoeksites gebruikt.
Ik weet van diverse users dat ze de diverse vreemde antwoorden van je hebben verzameld.
Maar het is niet aan mij om iedereen op te sommen. Ik kom er zelf gewoon voor uit.
Overdrijf niet zoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ken Sands helemaal niet. Maar ik wil tegenwicht bieden voor al deze aantijgingen. Ik kan ook tegen jou beginnen over hoever je wel niet in de reet van Patch zit, hoe snel je gepikeerd raakt als iemand iets zegt of twijfelt aan zijn kennis, nogal makkelijk dus. Ik vind gewoon dat eerst bewezen moet worden dat iemand schuldig is en dat je dan pas gaat oordelen over de consequentie. Het uitsluiten van iemand is erg kortzichtig en niet gegrond.
Ik hoef mijzelf niet te verdedigen, ik weet heel goed dat ik nooit zoveel kan weten over films zoals jij of Patch, dat blijkt ook uit mijn score en hoe vaak ik antwoord in mijn kortstondige FMT ervaring. Ik kan echter wel heel goed verwoorden waarom ik een film goed vind, en niet louter gebaseerd op loze emoties.
Ja dat zei je een halfuur geleden ook al...quote:Op zondag 6 maart 2011 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo
PM Patch, wacht het antwoord af en ga daarna pas weer hier lopen verkondigen of het gegrond is. Er zijn kennelijk meer mensen die het opvallend vinden op welke manier Sands veel dingen heel snel goed heeft, en die schijnen het niet allemaal hier te willen/durven roepen
Ja, en kennelijk trek je je daar niks van aan, prima, maar ga dan niet lopen zaniken aan andermans kopquote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja dat zei je een halfuur geleden ook al...
Ik ga niet zeiken, ik geef weerwoord. Leuk pittig type ben jijquote:Op zondag 6 maart 2011 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en kennelijk trek je je daar niks van aan, prima, maar ga dan niet lopen zaniken aan andermans kop
Je kan pas een goed weerwoord geven als je alle informatie hebt, dus voor mij ben je voorlopig aan het zanikenquote:
Dit is een hele aparte zijweg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:59 schreef Robby87 het volgende:
Ik kan echter wel heel goed verwoorden waarom ik een film goed vind, en niet louter gebaseerd op loze emoties.
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:12 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dit is een hele aparte zijweg.
Waarom je een film goed vindt is erg subjectief. De kwaliteit is wel objectief.
Wanneer zijn emoties bij een film loos?
Een heel bijzondere negatieve verwoording die je daar gebruikt.
Anyway, welterusten voor iedereen en voor tombolafan een lieve knuffel.
De kwaliteit van een film is ook niet objectief, een film is een subjectieve kunstuiting. Maar goed, mijn visie daarop past wellicht niet in dit topic. Ik geef daarmee alleen maar aan dat ik persoonlijk meer waarde hecht aan de motivatie van waarom een film al dan niet goed is, en niet aan een brede filmkennis, dat laat me koud, daarmee wijzende op jouw denigrerende vooroordeel op het gebruik van zoekmachines en het daarmee loskoppelen van filmkennis.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:12 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dit is een hele aparte zijweg.
Waarom je een film goed vindt is erg subjectief. De kwaliteit is wel objectief.
Wanneer zijn emoties bij een film loos?
Een heel bijzondere negatieve verwoording die je daar gebruikt.
Anyway, welterusten voor iedereen en voor tombolafan een lieve knuffel.
Omdat je zand in je ogen hebt.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:31 schreef Sands het volgende:
Waarom is het altijd wanneer ik om voorbeelden vraag ik nooit een duidelijk antwoord krijg of gewoon compleet wordt genegeerd
Ik vind ruzie maken op een forum tamelijk zinloos, maar dat gedrag van jou, Patch en "vele andere anonieme" users hangt me echt de keel uit. Nog even en ik hou het hier ook voor gezien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:43 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Omdat hij het meest voor FMT doet.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:23 schreef Doff het volgende:
Meld het maar gewoon hier.
Waarom denk jij dat jij hier een exclusieve schakel bent die hier alles wel even in goede banen leidt
Ja, om het te verknallen ja.quote:
Maar wie is dan de meerderheid?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is misschien vergezocht en een onconventioneel idee, maar misschien moet de minderheid zich maar neerleggen bij de meerderheid.
Geheel terzijde, tussen haakjes en in de marge is 't mij volstrekt onduidelijk hoe die verhoudingen liggen, maar dat is dan weer een ander probleem.
Ik steun dat.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:34 schreef Doff het volgende:
Prima.
Ik spreek me uit voor het laten meespelen van Sands en wanneer er nog eens iemand verdacht wordt van valsspelen moeten die verdachtmakingen ook zonder geheimen worden gebracht. Het is flauw iemand uit te sluiten om vervolgens niet te zeggen waarom.
Nieuw of niet, het maakt mij niets uit. Heb nog nooit gehoord dat de hier bekende users meer rechten hebben. Zou tamelijk belachelijk zijn wat mij betreftquote:Op zondag 6 maart 2011 12:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik steun dat.
Wordt er nog gewogen aan hoe nieuw je bent in FMT? Ik kom pas net kijken en kan me prima voorstellen dat mijn stem amper meetelt. Weerhoudt me er niet van om te stemmen natuurlijk
En op een onnozele manier te doen of je neus bloed. Namen en rugnummers, of niet zeiken. Ben het met Doff eensquote:Op zondag 6 maart 2011 12:34 schreef Doff het volgende:
Prima. Laten we de verhoudingen eens proberen bloot te leggen dan.
Ik spreek me uit voor het laten meespelen van Sands en wanneer er nog eens iemand verdacht wordt van valsspelen moeten de verdachtmakingen ook zonder geheimen worden gebracht. Het is flauw iemand uit te sluiten om vervolgens niet te zeggen waarom.
Antwoord mijn vraag in FMT dan mensen!! Dat gelul in de SC...quote:Op zondag 6 maart 2011 13:29 schreef Gillingham het volgende:
En ik ben het gemiep sowieso zat. FMT is er toch gewoon voor de lol en Sands is een enthousiaste speler. Klaar.
Wist ik 'm maar, nog steeds geen enkel punt verdiend deze maandquote:Op zondag 6 maart 2011 13:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Antwoord mijn vraag in FMT dan mensen!! Dat gelul in de SC...
Dat is ook lekker makkelijk gezegd...quote:Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef Patch het volgende:
Gewoon erbij neerleggen inderdaad.
Sands doet niet meer mee.
Oja...die pms...ongegronde beschuldigingenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:26 schreef Patch het volgende:
Als dat mijn enige post of PM zou zijn wel ja.
Wat bedoel je met het deel wat over mij gaat?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:31 schreef Flitspaal het volgende:
Ancienteit is zeker wel van belang imho.
SoK weet meer dan dat hij hier post, zonder meer.
Sands post meer dan dat hij hier post. Niemand laat het achterste van zijn tong zien, behalve de users die van niets weten.
En eerlijk gezegd:
Er zijn wel meer users die in de gaten worden gehouden, omdat ze verdacht spelen. Maar pas bij zeer gerede twijfel cq. bewijzen wordt de user er op aangesproken.
Ik kan sowieso de komende tijd alleen in de avonden meespelen aangezien ik overdag geen beschikking zal hebben over een pc.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:35 schreef Flitspaal het volgende:
Misschien kan er als compromis een afkoelingsperiode worden afgesproken.
De gemoederen beginnen wel erg verhit te raken.
Als Sands nou eens een weekje op vakantie gaat of carnaval gaat vieren, dan is hij daarna wel weer welkom mits duidelijk eerlijk spelend.
Dergelijke situaties zijn ook al bij AKQ geweest.
Dat kan je dus blijkbaar mooi vergeten. Lees even wat er boven je staat.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef Patch het volgende:
Gewoon erbij neerleggen inderdaad.
Sands doet niet meer mee.
Dat kan zo zijn, maar het blijft gewoon flauw als iemand zegt van alles te weten, daar vervolgens - ten nadele van een bepaalde user - conclusies uit trekt, maar vervolgens die 'bewijzen' niet deelt. Dat kan je gewoon niet maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je lang genoeg meedoet aan FMT, dan krijg je al snel een algemeen beeld van iemand en kan je verrassend accuraat inschatten wat die persoon ongeveer allemaal weet. Wanneer er daar dan geregeld inconsistenties opduiken, dan is dat verdacht. Het is geen bewijs, meer een intuïtief gevoel en vrijwel onmogelijk weer te geven met concrete voorbeelden.
Nee, dat is niet eerlijk en belachelijk subjectief. Anderzijds is dat gevoel er altijd voor een reden en was het er in het verleden nog nooit onterecht. Degenen die met beschuldigingen komen aanzetten, lullen echt niet uit hun nek en zijn "ervaringsdeskundigen" die echt wel weten waarover ze 't hebben.
OK, ik vind het een beetje over-analytisch en zwaarwichtig worden voor een spelletje op internet.
Ok wat is jullie inschatting dan van wat ik allemaal weet aangezien jullie uhm ervaringsdeskundige zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je lang genoeg meedoet aan FMT, dan krijg je al snel een algemeen beeld van iemand en kan je verrassend accuraat inschatten wat die persoon ongeveer allemaal weet. Wanneer er daar dan geregeld inconsistenties opduiken, dan is dat verdacht. Het is geen bewijs, meer een intuïtief gevoel en vrijwel onmogelijk weer te geven met concrete voorbeelden.
Nee, dat is niet eerlijk en belachelijk subjectief. Anderzijds is dat gevoel er altijd voor een reden en was het er in het verleden nog nooit onterecht. Degenen die met beschuldigingen komen aanzetten, lullen echt niet uit hun nek en zijn "ervaringsdeskundigen" die echt wel weten waarover ze 't hebben.
OK, ik vind het een beetje over-analytisch en zwaarwichtig worden voor een spelletje op internet.
Ik dacht dat ik al een verklaring daarop had gegeven die plausibel was?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:23 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, die 1995 vraag was wel opvallend te noemen vind ik
In ander nieuws:
Komt er een meet?
Verklaring heb je wel gegeven maar ik vond hem niet plausibelquote:Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al een verklaring daarop had gegeven die plausibel was?
Nee, want dat was een inkoppertje expresquote:Maar ik had die disney karakters met een B van gisteren ook geweten toen kwam ik uit op 14
en dat zou dan ook opvallend zijn? Ik wil maar zeggen
Ik dacht dat ik wel een nette verklaring hadquote:Op zondag 6 maart 2011 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Verklaring heb je wel gegeven maar ik vond hem niet plausibel
[..]
Nee, want dat was een inkoppertje expres
Ik vond hem netjes maar niet verklarend genoegquote:Op zondag 6 maart 2011 17:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel een nette verklaring had
En een Disneyvraag is geen inkoppertje op FMT
Ben er mee bezigquote:Op zondag 6 maart 2011 17:23 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, die 1995 vraag was wel opvallend te noemen vind ik
In ander nieuws:
Komt er een meet?
Als ik kan dan kom ikquote:Op zondag 6 maart 2011 18:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben er mee bezig
Zolang jij maar komt
En, heb je Linda Litzke al gezien?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wist ik 'm maar, nog steeds geen enkel punt verdiend deze maand.
Ik zit op het wireless van de buren (bij vlagen 5kb/s), en aangezien ik de 720p versie wilde is hij nog steeds niet klaar,quote:Op zondag 6 maart 2011 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En, heb je Linda Litzke al gezien?
haha okeequote:Op zondag 6 maart 2011 18:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zit op het wireless van de buren (bij vlagen 5kb/s), en aangezien ik de 720p versie wilde is hij nog steeds niet klaar,. Eerst Miller's Crossing maar even dan.
Anders gaat het hele feest niet doorquote:
Zo leuk ben ik niet hoorquote:
Heus nietquote:
Jij kent mij ook nietquote:
quote:
Je spreekt jezelf aardig tegen trouwensquote:
Ja, dat komt omdat jij zo'n labiel persoon bent.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf aardig tegen trouwens
Het is goed hoor jochiequote:Op zondag 6 maart 2011 20:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat jij zo'n labiel persoon bent.
Doe mij maar een sappiequote:Op maandag 7 maart 2011 08:40 schreef hornage het volgende:
Wat een gezelligheid hier! Dikke pret![]()
Bakjeiemand?
En SoK heeft helemaal gelijk in dat gevalquote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef Doff het volgende:
Ik heb Marienbad ook niet gezien. Ik ken de still omdat deze waarschijnlijk al eerder voorbij is gekomen. Verder weet ik dat SoK 'm zo afschuwelijk vond, dat ik gelijk geen zin meer had om 'm te zien.
Ruim begrip, films in de mainstream categorie is denk ik de beste bewoording ervoorquote:
Tsja, ik interesseer me niet in films uit Japan, China, Italie of Frankrijk... en van te ver voor mijn tijdquote:Op maandag 7 maart 2011 14:36 schreef Doff het volgende:
Tegelijkertijd een nogal eng (als in smal) begrip natuurlijk. Ik zag de laatste tijd eigenlijk bijna alleen maar bekendere Hollywood uit de jaren '80, '90 en '00 en belachelijk veel Disney voorbij komen.
Dat mag dus best wat breder.
Loooooooooolquote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef picodealion het volgende:
In de user reviews op IMDb van de Zapruder film:
[..].
Van o.a. L.A Confidentialquote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef picodealion het volgende:
Ik zie het nu pas, maar is dat van Gran Torino in je avatar FireFox? Prima film was dat.
Net naar The King's Speech geweest, ook erg goed te doen. Wel de hele film lang zitten ergeren aan dat ik niet kon bedenken wie die vent was die zijn broer speelde,.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef picodealion het volgende:
Ik zie het nu pas, maar is dat van Gran Torino in je avatar FireFox? Prima film was dat.
Net naar The King's Speech geweest, ook erg goed te doen. Wel de hele film lang zitten ergeren aan dat ik niet kon bedenken wie die vent was die zijn broer speelde,.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef picodealion het volgende:
Duh, Memento natuurlijk! Ik zie het nu pas.
[..]
Die vond ik stom,.
Nee man, Kim Basingerquote:Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef picodealion het volgende:
Duh, Memento natuurlijk! Ik zie het nu pas.
[..]
Die vond ik stom,.
Patch, Hornage, Flitspaal zijn sowieso tegen (meteen) weer deelnemen, ik heb misschien geen recht van spreken omdat ik momenteel niet veel aanwezig ben, maar ik vind het ook verdacht.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:29 schreef picodealion het volgende:
Patch, blijf je nou zo lopen zieken? Volgens mij was het laatste oordeel van een moderator dat de minderheid zich er maar bij neer moet leggen. Tot nu toe heb ik 1 ferme stem tegen gezien, 1 gematigde en eentje die zei 'over een weekje maar weer'. Verder waren er vier stemmen voor, de zijne niet meegerekend.
Kortom, doe ff normaal.
Ik snap dat het vermoeiend over komt, ik had het ook liever anders gezien.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:34 schreef Doff het volgende:
Inderdaad Patch, hou er nou maar eens mee op. Het was al vermoeiend en het wordt er niet minder op.
Volgens mij loop je achter de feiten aan.quote:
er zijn wel vaker valsspelende users geweest die naderhand nog op kwamen dagen op welke manier dan ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef Doff het volgende:
[..]
Volgens mij loop je achter de feiten aan.
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is misschien vergezocht en een onconventioneel idee, maar misschien moet de minderheid zich maar neerleggen bij de meerderheid.
Geheel terzijde, tussen haakjes en in de marge is 't mij volstrekt onduidelijk hoe die verhoudingen liggen, maar dat is dan weer een ander probleem.
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:34 schreef Doff het volgende:
Prima. Laten we de verhoudingen eens proberen bloot te leggen dan.
Ik spreek me uit voor het laten meespelen van Sands en wanneer er nog eens iemand verdacht wordt van valsspelen moeten de verdachtmakingen ook zonder geheimen worden gebracht. Het is flauw iemand uit te sluiten om vervolgens niet te zeggen waarom.
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:29 schreef Gillingham het volgende:
Sands mag van mij weer meedoen, hij heeft echt wel kennis van films. Dat blijkt o.a. uit vragen die niet zomaar opgezocht kunnen worden.
En ik ben het gemiep sowieso zat. FMT is er toch gewoon voor de lol en Sands is een enthousiaste speler. Klaar.
+4quote:Op zondag 6 maart 2011 13:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En op een onnozele manier te doen of je neus bloed. Namen en rugnummers, of niet zeiken. Ben het met Doff eens
Met die van Patch en tombolafan is -3, van hornage heb ik dit topic sowieso nog niks gezien maar prima, 4 tegen 4. Benieuwd wat de anderen ervan vinden.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:31 schreef Flitspaal het volgende:
Ancienteit is zeker wel van belang imho.
SoK weet meer dan dat hij hier post, zonder meer.
Sands post meer dan dat hij hier post. Niemand laat het achterste van zijn tong zien, behalve de users die van niets weten.
En eerlijk gezegd:
Er zijn wel meer users die in de gaten worden gehouden, omdat ze verdacht spelen. Maar pas bij zeer gerede twijfel cq. bewijzen wordt de user er op aangesproken.
Zou het daar van komen?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:41 schreef Doff het volgende:
Met jouw obsessieve gedrag snap ik dat laatste wel ja.
En daar ligt het hele probleem. Ik zie niemand anders telkens Sands zijn naam editten of klagen in FMT over zijn deelname, behalve jij.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:35 schreef Patch het volgende:
Ik had natuurlijk ook veel liever gehad dat men smileys en kusjes post als ik online kom en dat ik op handen gedragen wordt, maar helaas.
Sinds wanneer is verdacht meteen straffen...zou mooi zijn ja ik denk dat je dat en dat fout hebt gedaan! Nou hup de cel in voor 10 jaar...echt wtfquote:Op maandag 7 maart 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Patch, Hornage, Flitspaal zijn sowieso tegen (meteen) weer deelnemen, ik heb misschien geen recht van spreken omdat ik momenteel niet veel aanwezig ben, maar ik vind het ook verdacht.4-4, als je het zo wilt stellen
2 verschillen danquote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef Patch het volgende:
[..]
er zijn wel vaker valsspelende users geweest die naderhand nog op kwamen dagen op welke manier dan ook.
Uiteindelijk trekken ze altijd aan het kortste eind.
Hornage heeft zich in het vorige topic duidelijk uitgesproken volgens mijquote:Op maandag 7 maart 2011 21:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
+4
[..]
Met die van Patch en tombolafan is -3, van hornage heb ik dit topic sowieso nog niks gezien maar prima, 4 tegen 4. Benieuwd wat de anderen ervan vinden.
Ik telde SoK niet mee. Mezelf wel, maar die quote mist.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hornage heeft zich in het vorige topic duidelijk uitgesproken volgens mijEn ik vind de post van SoK geen mening geven, die zegt alleen dat de minderheid zich neer moet leggen bij de meerderheid, that's all
Sands, mijn advies;quote:Op maandag 7 maart 2011 21:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Sinds wanneer is verdacht meteen straffen...zou mooi zijn ja ik denk dat je dat en dat fout hebt gedaan! Nou hup de cel in voor 10 jaar...echt wtf
[..]
2 verschillen dan
1. Ik speel niet vals (jij zal zeggen van wel)
2. Ik ben koppiger dan jij
Misschien is dat dan maar beter idd. Gewoon over een weekje terugkomen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sands, mijn advies;
Stop er eventjes mee, en kom gewoon later weer terug als de gemoederen zijn gerust.
Dit is een eeuwig welles nietus spelletje waarmee iedereen elkaar mee aan het opzetten is.
Dus on behave of the peace: Kap er eventjes mee
Ik denk eerder aan een maandje even niet deelnemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Misschien is dat dan maar beter idd. Gewoon over een weekje terugkomen.
Ah, ok, my badquote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik telde SoK niet mee. Mezelf wel, maar die quote mist.
Oh, nu is het mijn schuldquote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
en ik zie dat Firefox ook voor (tijdelijk) niet meedoen is.
Dat lijkt mij ook de beste oplossing; gewoon een time-out als het ware
Ik verplicht de andere users niet om hier hun mening te posten of mij niet te PM-en.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En daar ligt het hele probleem. Ik zie niemand anders telkens Sands zijn naam editten of klagen in FMT over zijn deelname, behalve jij.
Jouw ego is zó groot dat je het absoluut niet kunt verdragen dat hij meedoet.
Zegt meer over jou dan over Sands
+1quote:Op maandag 7 maart 2011 22:00 schreef Doff het volgende:
Ik trek me uit dit "conflict" terug en doe vanaf nu dan ook of mijn neus bloed in FMT. Het zal me wat.
Je hebt voldoende waarschuwingen gehad en dat weet je.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Sinds wanneer is verdacht meteen straffen...zou mooi zijn ja ik denk dat je dat en dat fout hebt gedaan! Nou hup de cel in voor 10 jaar...echt wtf
[..]
2 verschillen dan
1. Ik speel niet vals (jij zal zeggen van wel)
2. Ik ben koppiger dan jij
WTF, nee man, jij geeft toch ook je mening? Je zegt zelf nota bene dat je nu deze maand geen punten meer geeft aan Sandsquote:
Tja, met herhaaldelijk dit soort uitspraken zonder enige onderbouwing kan ik opmerkingen als deze:quote:Op maandag 7 maart 2011 22:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik verplicht de andere users niet om hier hun mening te posten of mij niet te PM-en.
Ik neem gewoon het heft in handen van een grote groep.
Gewoon niet serieus nemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Patch het volgende:
[..]
Je hebt echt niet alles opgezocht, nogmaals ik denk dat je een goede filmkennis hebt, [b][b][b]maar je zocht/zoekt regelmatig op, te vaak[/b][/b][/b]. En dat kan niet hier.
Oh je bedoeld met jullie "intuinvragen" die ik gewoon wist....ik hoef die dingen echt niet te gaan zoeken...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Patch het volgende:
[..]
Je hebt voldoende waarschuwingen gehad en dat weet je.
Je hebt echt niet alles opgezocht, nogmaals ik denk dat je een goede filmkennis hebt, maar je zocht/zoekt regelmatig op, te vaak. En dat kan niet hier.
Dan moet je ook spijkers met koppen slaan. Laat dan zien wanneer hij heeft gecheat, dan ondersteun ik je volledig.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:12 schreef Patch het volgende:
Onderbouwing is er, alleen niet in dit topic.
Als je iets niet ziet wil dat natuurlijk niet zeggen dat het er niet is.
En dan kom ik nooit meer terug <dat moet voldoende motivatie zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dan moet je ook spijkers met koppen slaan. Laat dan zien wanneer hij heeft gecheat, dan ondersteun ik je volledig.
Als hij niet valsspeelt is hij van harte welkom.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh je bedoeld met jullie "intuinvragen" die ik gewoon wist....ik hoef die dingen echt niet te gaan zoeken...
Jij zegt dat ik niet zoveel kan wetenNou dan kan ik een vriend van me voorstellen en als het op trivia aan kom ben ik niks bij hem
Alleen bij mij ligt de focus alleen op films en series dat is mijn passie en om dan als cheater te worden neergezet is echt....wtf
Je hebt hem in januari een gele kaart gegeven toen hij 6 punten hadquote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Als hij niet valsspeelt is hij van harte welkom.
Maar dan niet stiekem een nieuw account aanmaken van "Sands Friend"
Je kan natuurlijk proberen om het FOK TV-serie-trivia weer leven in te blazen.
Aha, weer een vraagstuk minder.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Je hebt hem in januari een gele kaart gegeven toen hij 6 punten had... he was not amused
Dat gaat helaas niet, maar voel je vrij om vanaf Sands eerste antwoord alles na te lezen en je conclusie te trekken.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dan moet je ook spijkers met koppen slaan. Laat dan zien wanneer hij heeft gecheat, dan ondersteun ik je volledig.
Oeh, ben benieuwd hoe ik daar in scoor,quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk proberen om het FOK TV-serie-trivia weer leven in te blazen.
Ik weet niet of we dezelfde persoon bedoelenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Aha, weer een vraagstuk minder.
Not amused? > hij reageerde erg goed via PM.
Ik had daar ook wel oren naar, maar het liep mis op 'over welke tv-series gaan de vragen?'quote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oeh, ben benieuwd hoe ik daar in scoor,.
Owh, dat zou ik even na moeten kijken.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet niet of we dezelfde persoon bedoelen
Sorry Tombola, ik las het helemaal verkeerdquote:Op maandag 7 maart 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WTF, nee man, jij geeft toch ook je mening? Je zegt zelf nota bene dat je nu deze maand geen punten meer geeft aan SandsIk geef alleen maar aan dat het volgens mij idd misschien beter is als we hem niet volledig uitsluiten maar een bepaalde tijd.
Maar goed, je komt alweer op je mening terug, ook prima
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry Tombola, ik las het helemaal verkeerd
Ben stoned
dat meen je ook echt he?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry Tombola, ik las het helemaal verkeerd
Ben stoned
Jaquote:
Was je gestopt?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef Patch het volgende:
Ik heb weer gerookt gister, maar dan wel normale sigaretten
Niet als ik nog welkom benquote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef Patch het volgende:
Als er een meet komt, zou ik dan weer de enige roker zijn?
Jazeker, voorheen anderhalf pakje per dag, altijd buiten overigens, nooit binnen.quote:
Rokers zijn altijd welkomquote:
Niet echtquote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef Patch het volgende:
Als er een meet komt, zou ik dan weer de enige roker zijn?
Knap hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Jazeker, voorheen anderhalf pakje per dag, altijd buiten overigens, nooit binnen.
En nu alleen nog in combinatie met drank.
En aangezien het hier carnaval is en Captain Jack Sparrow ietwat stoerder lijkt met een peuk
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet echt
Ik rook minstens een pakje per dag
Jij snapt me.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Knap hoorEn carnaval=bier=roken dan toch?
Daar heb ik wel eens wat van vernomen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef picodealion het volgende:
Zo, voor de grap weer eens de neverending movie quiz op Flixster gespeeld. Toch maar weer mooi 700.000 plaatsen gestegen.
Mwah, veel gemakkelijke vragen afgewisseld met (op dit moment) enorm veel Oscars-vragen. Het zijn juist af en toe de pittige vragen die het leuk houden, dus als er ergens meer dan 70% goed op wordt geantwoord vote ik 'm standaard down,quote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens wat van vernomen.
Is dat leuk?
Owh? Want?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef picodealion het volgende:
Ok, ik krijg nu echt een heel ander beeld van je Patch.
Whehe nee, maar gewoon niet het type dat op een manier carnaval viert als jij net beschrijft. Ik ken je sowieso altijd al als een serieuze user, daar maak je vanzelf een voorstelling bijquote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Owh? Want?
Je dacht echt aan een oude Hitler-achtige filmnerd met PDD-NOS?
Welk ooglapje?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef Robby87 het volgende:
Patch, dat slaat op jouw ooglapje in combinatie met een piratenring?
Ok, leuk om te horen/lezen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Whehe nee, maar gewoon niet het type dat op een manier carnaval viert als jij net beschrijft. Ik ken je sowieso altijd al als een serieuze user, daar maak je vanzelf een voorstelling bij.
Dat is ook het leuke aan meetings. Als je eenmaal Laffer en Static hebt gemeet ziet de wereld er anders uit dan voorheen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Ok, leuk om te horen/lezen.
Dan moet er zeker snel een meet komen.
Dan krijg je NOG een ander beeld van me.
Vraag maar aan de rest.
Ik heb vele gezichten.
OMGquote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Jij snapt me.
Gisteren nog laat op de eerste hulp weer belandt, kreeg een piratenring niet af en mijn vinger was zwart en dik
Patch is Engels voor (oog)lapje --> Piraatquote:Op maandag 7 maart 2011 22:46 schreef Patch het volgende:
[..]
Welk ooglapje?
Jack heeft heul geen ooglapje !
Maar wel vreemd om inderdaad laarzen met hoge hakken aan te trekken en een half uur in de weer zijn met foundation, eyeliner, mascara en oogschaduw
Laat dat ene gezicht maar thuis, goed?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Ok, leuk om te horen/lezen.
Dan moet er zeker snel een meet komen.
Dan krijg je NOG een ander beeld van me.
Vraag maar aan de rest.
Ik heb vele gezichten.
damn, dat ik die niet snapte...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Patch is Engels voor (oog)lapje --> Piraat
doe ikquote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laat dat ene gezicht maar thuis, goed?
Wie?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat is ook het leuke aan meetings. Als je eenmaal Laffer en Static hebt gemeet ziet de wereld er anders uit dan voorheen.
Dan wordt het leukquote:
Hoe lang zit je nou al op FOK!? En je kent Laffer en Static niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Wie?
Ik was ook aangenaam verrast bij de eerste FMT-meet.
Echt leuk om de gezichten erbij te plaatsen en een beetje mee kunnen krijgen wat hun karakter is.
Ja iddquote:Op maandag 7 maart 2011 22:54 schreef picodealion het volgende:
Het kan soms ook een enorme tegenvaller zijn trouwens.
Ik heb het nooit zo bijgehouden, maar het moet toch wel tegen de 100 aan liggen. Paar crew-meets en ONZ-meets en je hebt zo alweer een flinke handvol te pakken.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd
Ik heb al best veel FOK!kers gemeet vind ik zelf
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nou al op FOK!? En je kent Laffer en Static niet?
Yvonne dan?
9 jaar pas.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nou al op FOK!? En je kent Laffer en Static niet?
Yvonne dan?
Hier kan ik weer een platte reactie op posten, maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd
Ik heb al best veel FOK!kers gemeet vind ik zelf
Oh 100 red ik nietquote:Op maandag 7 maart 2011 22:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo bijgehouden, maar het moet toch wel tegen de 100 aan liggen. Paar crew-meets en ONZ-meets en je hebt zo alweer een flinke handvol te pakken.
Dan zal ik maar niet opnoemen met hoeveel FOK!kers ik de nacht heb doorgebrachtquote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Hier kan ik weer een platte reactie op posten, maar dat doe ik niet.
Kennelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 23:02 schreef Patch het volgende:
Waarom heb ik ineens 'redactie film' boven mijn posts staan?
Zit ik daar voortaan bij?
Niet met mij iig.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Dan zal ik maar niet opnoemen met hoeveel FOK!kers ik de nacht heb doorgebracht
Misschien bedoelden ze mij, ik ben net reviewer geworden maar ze hebben me [redactie frontpage] gegeven,quote:Op maandag 7 maart 2011 23:02 schreef Patch het volgende:
Waarom heb ik ineens 'redactie film' boven mijn posts staan?
Zit ik daar voortaan bij?
Nacht in de cel?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Dan zal ik maar niet opnoemen met hoeveel FOK!kers ik de nacht heb doorgebracht
ok, wellicht dat ik dat dan ook ben geworden maar ik heb mijn mail nog niet gecheckt.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Misschien bedoelden ze mij, ik ben net reviewer geworden maar ze hebben me [redactie frontpage] gegeven,.
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Niet met mij iig.
Ik ben er nog steeds trots op dat ik 'nee' tegen je zei.
En jij mij maar zoeken in het donker in Utrecht...
Stuur eens door!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:08 schreef Patch het volgende:
Ik zie nu voor het eerst sinds toen de foto's van FMT-meet.
Ik was het achterwerk van die bioscoopmedewerkster vergeten, gelukkig hebben we de foto's nog.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:45 schreef Patch het volgende:
Wel humor als ze zaterdags van tevoren al met Patch een hotelletje had geboekt
En dan heb ik die post van "ze blijft niet slapen op de campingmeetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:44 schreef Patch het volgende:
Moet je naar Brabant komen
"want daar brandt nog licht..."
pm please?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:17 schreef Patch het volgende:
hehehe
Ik heb de inlog inderdaad.
Mijn glas is verdraaid vaak leeg...
U heeft PMquote:
Okeequote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:27 schreef Asap het volgende:
Kan iemand anders het nieuwe topic maken? Mijn browser heeft daar erg veel moeite mee...
Als Robby klaar is, doe je dan wel aub een linkje plaatsen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:27 schreef Asap het volgende:
Kan iemand anders het nieuwe topic maken? Mijn browser heeft daar erg veel moeite mee...
Owh, vervelend, en dat komt door je browser?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:34 schreef Asap het volgende:
Ik kan niet editten of quoten en daarnaast doen popups het ook niet... erg handig allemaal
Hey, jij hoort ook bij de redactie!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hebben ze het anti blokkeer reclame scriptje weer aangezet?
Helpt ctrl F5 niet? Die tip kreeg ik hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:34 schreef Asap het volgende:
Ik kan niet editten of quoten en daarnaast doen popups het ook niet... erg handig allemaal
Ok, dan wil ik toch wel eens een keer een nieuwtje van je lezen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zit al een paar jaar daar Patch. Maar ik post geen filmnieuws als je dat bedoelde.
Zodra je dat cms systeem door hebt valt het mee. Maar eerste keer dat ik deze versie moest gebruiken ging het ook niet heel soepelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ok, dan wil ik toch wel eens een keer een nieuwtje van je lezen.
Ik zelf probeer vandaag wat te plaatsen, maar makkelijk en simpel is het niet, is mijn eerste indruk en ervaring
Of naja dps wordt het hier genoemd. Volgens mij staat er in het FOK!film FAQ en Policy topic in het fp-crew forum een stap voor stap tutorial.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:10 schreef Patch het volgende:
Wat is een CMS-systeem en waar zit dat ergens dan?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:10 schreef Patch het volgende:
Wat is een CMS-systeem en waar zit dat ergens dan?
Ik vond hem iets beter dan Mr. Vengeance, maar bij lange na geen OldBoy niveau.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:20 schreef picodealion het volgende:
(Is Lady Vengeance aan te raden trouwens? Enige van de drie die ik niet heb gezien)
Ik zeur meer over slowchat in dubbele punten topicsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef picodealion het volgende:
En Patch heeft gelijk als hij straks weer gaat zeuren dat ik teveel slowchat in het FMT topic. Bij voorbaat excuzement.
Dat hebben alle gezonde heteromannen wel een keer gedaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:31 schreef Patch het volgende:
jippie
http://film.fok.nl/nieuws(...)eest-gepauzeerd.html
Dude, die post moet je dus daar posten, dat doet me goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat hebben alle gezonde heteromannen wel een keer gedaan
Ja hoor, en deze zaterdag weerquote:
Kan ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Dude, die post moet je dus daar posten, dat doet me goed
Hebben ze hem er met een ringzaag af kunnen krijgen of hebben ze hem door moeten slijpen?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Jij snapt me.
Gisteren nog laat op de eerste hulp weer belandt, kreeg een piratenring niet af en mijn vinger was zwart en dik
nee, Secret Story is dan ook top !quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan ik niet![]()
Danny heeft me een maand geleden voor FP, sport, games en films geband![]()
Ik had kritiek op de samenwerking van Fok! met secret story. Daar was Khadafi Danny het natuurlijk niet mee eens.
nee, 1 of ander kniptangetje had ie gebruikt, ik voel de ring nu nog zittenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef victorinox het volgende:
[..]
Hebben ze hem er met een ringzaag af kunnen krijgen of hebben ze hem door moeten slijpen?
[ afbeelding ]
Ik ben zelf een keer een half uur aan het slijpen geweest om een ring door te krijgen.
Dat is aan de kijkcijfers te zien jaquote:
Ze pakken het ook weer helemaal verkeerd aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is aan de kijkcijfers te zien ja
Just what I expected
Joh, ik heb het in totaal 10 minuten gevolgd, en toen was ik al bored as hell.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Ze pakken het ook weer helemaal verkeerd aan.
Weer zo dom van die Maik terug erin, weer zo'n JumpTheShark-moment dat ik afhaak.
Net als toen Mona in Big Brother erbij kwam en toen de Gouden Kooi nieuwe bewoners toeliet.
Elk van die 3 originele basisconcepten waren goed, waarom dan toch iedere keer het aanpassen?
Bill Murray kan sowieso bij mij al weinig verkeerd doenquote:
Ik ben van mening dat reality shows wel tijd nodig hebben om een publiek te vinden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, ik heb het in totaal 10 minuten gevolgd, en toen was ik al bored as hell.
DGK heb ik wel sporadisch gevolgd.
Helemaal mee eens. Ik heb Lost in Translation in de bios gezien. Lang geleden zo geboeid naar een film zitten te kijken zonder dat er wat gebeurde. Ik was ook zó blij dat de 2 main characters geen affaire begonnenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Bill Murray kan sowieso bij mij al weinig verkeerd doen
Het is voor mij lang geleden dat ik zo lang naar een film heb zitten staren die mij totaal niet boeide, zo weinig verhaal. Ik werd heel ongemakkelijk tussen verhouding van beide personages.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb Lost in Translation in de bios gezien. Lang geleden zo geboeid naar een film zitten te kijken zonder dat er wat gebeurde. Ik was ook zó blij dat de 2 main characters geen affaire begonnen
Wat een geluk dat meningen verschillen, ik heb persoonlijk erg weinig met Tarantino-filmsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het is voor mij lang geleden dat ik zo lang naar een film heb zitten staren die mij totaal niet boeide, zo weinig verhaal. Ik werd heel ongemakkelijk tussen verhouding van beide personages.
En verder kreeg ik ook ontzettend het gevoel dat Coppola probeerde om in de film de nadruk te leggen op deze chemie en een apart soort genre dat voor mij kant noch wal heeft geraakt.
Ja, anders zou het saai worden. Met Tarantino heb ik ook weinig, vond bijv. Inglourious Bastards ook niet geweldig, al hoe wel de eerste sequentie erg sterk was.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Wat een geluk dat meningen verschillen, ik heb persoonlijk erg weinig met Tarantino-films
Helemaal mee eens. Ik vond er geen ruk aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het is voor mij lang geleden dat ik zo lang naar een film heb zitten staren die mij totaal niet boeide, zo weinig verhaal. Ik werd heel ongemakkelijk tussen verhouding van beide personages.
En verder kreeg ik ook ontzettend het gevoel dat Coppola probeerde om in de film de nadruk te leggen op deze chemie en een apart soort genre dat voor mij kant noch wal heeft geraakt.
Geen idee. Normaal gesproken heb ik weinig met dat soort films.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, anders zou het saai worden. Met Tarantino heb ik ook weinig, vond bijv. Inglourious Bastards ook niet geweldig, al hoe wel de eerste sequentie erg sterk was.
Maar als die film jou zo veel aansprak FF, dan ben ik benieuwd waarom
Zijn ze ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
En ik dacht nog wel dat die acteurs niet zo moeilijk zouden zijn
Het kriebelt hé?quote:
BAR is best geinig, heb vooral genoten van Brad Pitt als instructeur echt geweldigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:34 schreef picodealion het volgende:
Is Burn After Reading eindelijk klaar, kan mijn goedkope mediaspeler een 720 bluray rip niet aan (geen geluid,).
Kutfilmquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
BAR is best geinig, heb vooral genoten van Brad Pitt als instructeur echt geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |