En op een onnozele manier te doen of je neus bloed. Namen en rugnummers, of niet zeiken. Ben het met Doff eensquote:Op zondag 6 maart 2011 12:34 schreef Doff het volgende:
Prima. Laten we de verhoudingen eens proberen bloot te leggen dan.
Ik spreek me uit voor het laten meespelen van Sands en wanneer er nog eens iemand verdacht wordt van valsspelen moeten de verdachtmakingen ook zonder geheimen worden gebracht. Het is flauw iemand uit te sluiten om vervolgens niet te zeggen waarom.
Antwoord mijn vraag in FMT dan mensen!! Dat gelul in de SC...quote:Op zondag 6 maart 2011 13:29 schreef Gillingham het volgende:
En ik ben het gemiep sowieso zat. FMT is er toch gewoon voor de lol en Sands is een enthousiaste speler. Klaar.
Wist ik 'm maar, nog steeds geen enkel punt verdiend deze maandquote:Op zondag 6 maart 2011 13:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Antwoord mijn vraag in FMT dan mensen!! Dat gelul in de SC...
Dat is ook lekker makkelijk gezegd...quote:Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef Patch het volgende:
Gewoon erbij neerleggen inderdaad.
Sands doet niet meer mee.
Oja...die pms...ongegronde beschuldigingenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:26 schreef Patch het volgende:
Als dat mijn enige post of PM zou zijn wel ja.
Wat bedoel je met het deel wat over mij gaat?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:31 schreef Flitspaal het volgende:
Ancienteit is zeker wel van belang imho.
SoK weet meer dan dat hij hier post, zonder meer.
Sands post meer dan dat hij hier post. Niemand laat het achterste van zijn tong zien, behalve de users die van niets weten.
En eerlijk gezegd:
Er zijn wel meer users die in de gaten worden gehouden, omdat ze verdacht spelen. Maar pas bij zeer gerede twijfel cq. bewijzen wordt de user er op aangesproken.
Ik kan sowieso de komende tijd alleen in de avonden meespelen aangezien ik overdag geen beschikking zal hebben over een pc.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:35 schreef Flitspaal het volgende:
Misschien kan er als compromis een afkoelingsperiode worden afgesproken.
De gemoederen beginnen wel erg verhit te raken.
Als Sands nou eens een weekje op vakantie gaat of carnaval gaat vieren, dan is hij daarna wel weer welkom mits duidelijk eerlijk spelend.
Dergelijke situaties zijn ook al bij AKQ geweest.
Dat kan je dus blijkbaar mooi vergeten. Lees even wat er boven je staat.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef Patch het volgende:
Gewoon erbij neerleggen inderdaad.
Sands doet niet meer mee.
Dat kan zo zijn, maar het blijft gewoon flauw als iemand zegt van alles te weten, daar vervolgens - ten nadele van een bepaalde user - conclusies uit trekt, maar vervolgens die 'bewijzen' niet deelt. Dat kan je gewoon niet maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je lang genoeg meedoet aan FMT, dan krijg je al snel een algemeen beeld van iemand en kan je verrassend accuraat inschatten wat die persoon ongeveer allemaal weet. Wanneer er daar dan geregeld inconsistenties opduiken, dan is dat verdacht. Het is geen bewijs, meer een intuïtief gevoel en vrijwel onmogelijk weer te geven met concrete voorbeelden.
Nee, dat is niet eerlijk en belachelijk subjectief. Anderzijds is dat gevoel er altijd voor een reden en was het er in het verleden nog nooit onterecht. Degenen die met beschuldigingen komen aanzetten, lullen echt niet uit hun nek en zijn "ervaringsdeskundigen" die echt wel weten waarover ze 't hebben.
OK, ik vind het een beetje over-analytisch en zwaarwichtig worden voor een spelletje op internet.
Ok wat is jullie inschatting dan van wat ik allemaal weet aangezien jullie uhm ervaringsdeskundige zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je lang genoeg meedoet aan FMT, dan krijg je al snel een algemeen beeld van iemand en kan je verrassend accuraat inschatten wat die persoon ongeveer allemaal weet. Wanneer er daar dan geregeld inconsistenties opduiken, dan is dat verdacht. Het is geen bewijs, meer een intuïtief gevoel en vrijwel onmogelijk weer te geven met concrete voorbeelden.
Nee, dat is niet eerlijk en belachelijk subjectief. Anderzijds is dat gevoel er altijd voor een reden en was het er in het verleden nog nooit onterecht. Degenen die met beschuldigingen komen aanzetten, lullen echt niet uit hun nek en zijn "ervaringsdeskundigen" die echt wel weten waarover ze 't hebben.
OK, ik vind het een beetje over-analytisch en zwaarwichtig worden voor een spelletje op internet.
Ik dacht dat ik al een verklaring daarop had gegeven die plausibel was?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:23 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, die 1995 vraag was wel opvallend te noemen vind ik
In ander nieuws:
Komt er een meet?
Verklaring heb je wel gegeven maar ik vond hem niet plausibelquote:Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al een verklaring daarop had gegeven die plausibel was?
Nee, want dat was een inkoppertje expresquote:Maar ik had die disney karakters met een B van gisteren ook geweten toen kwam ik uit op 14
en dat zou dan ook opvallend zijn? Ik wil maar zeggen
Ik dacht dat ik wel een nette verklaring hadquote:Op zondag 6 maart 2011 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Verklaring heb je wel gegeven maar ik vond hem niet plausibel
[..]
Nee, want dat was een inkoppertje expres
Ik vond hem netjes maar niet verklarend genoegquote:Op zondag 6 maart 2011 17:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel een nette verklaring had
En een Disneyvraag is geen inkoppertje op FMT
Ben er mee bezigquote:Op zondag 6 maart 2011 17:23 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, die 1995 vraag was wel opvallend te noemen vind ik
In ander nieuws:
Komt er een meet?
Als ik kan dan kom ikquote:Op zondag 6 maart 2011 18:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben er mee bezig
Zolang jij maar komt
En, heb je Linda Litzke al gezien?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wist ik 'm maar, nog steeds geen enkel punt verdiend deze maand.
Ik zit op het wireless van de buren (bij vlagen 5kb/s), en aangezien ik de 720p versie wilde is hij nog steeds niet klaar,quote:Op zondag 6 maart 2011 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En, heb je Linda Litzke al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |