haha okeequote:Op zondag 6 maart 2011 18:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zit op het wireless van de buren (bij vlagen 5kb/s), en aangezien ik de 720p versie wilde is hij nog steeds niet klaar,. Eerst Miller's Crossing maar even dan.
Anders gaat het hele feest niet doorquote:
Zo leuk ben ik niet hoorquote:
Heus nietquote:
Jij kent mij ook nietquote:
quote:
Je spreekt jezelf aardig tegen trouwensquote:
Ja, dat komt omdat jij zo'n labiel persoon bent.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf aardig tegen trouwens
Het is goed hoor jochiequote:Op zondag 6 maart 2011 20:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat jij zo'n labiel persoon bent.
Doe mij maar een sappiequote:Op maandag 7 maart 2011 08:40 schreef hornage het volgende:
Wat een gezelligheid hier! Dikke pret![]()
Bakjeiemand?
En SoK heeft helemaal gelijk in dat gevalquote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef Doff het volgende:
Ik heb Marienbad ook niet gezien. Ik ken de still omdat deze waarschijnlijk al eerder voorbij is gekomen. Verder weet ik dat SoK 'm zo afschuwelijk vond, dat ik gelijk geen zin meer had om 'm te zien.
Ruim begrip, films in de mainstream categorie is denk ik de beste bewoording ervoorquote:
Tsja, ik interesseer me niet in films uit Japan, China, Italie of Frankrijk... en van te ver voor mijn tijdquote:Op maandag 7 maart 2011 14:36 schreef Doff het volgende:
Tegelijkertijd een nogal eng (als in smal) begrip natuurlijk. Ik zag de laatste tijd eigenlijk bijna alleen maar bekendere Hollywood uit de jaren '80, '90 en '00 en belachelijk veel Disney voorbij komen.
Dat mag dus best wat breder.
Loooooooooolquote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef picodealion het volgende:
In de user reviews op IMDb van de Zapruder film:
[..].
Van o.a. L.A Confidentialquote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef picodealion het volgende:
Ik zie het nu pas, maar is dat van Gran Torino in je avatar FireFox? Prima film was dat.
Net naar The King's Speech geweest, ook erg goed te doen. Wel de hele film lang zitten ergeren aan dat ik niet kon bedenken wie die vent was die zijn broer speelde,.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef picodealion het volgende:
Ik zie het nu pas, maar is dat van Gran Torino in je avatar FireFox? Prima film was dat.
Net naar The King's Speech geweest, ook erg goed te doen. Wel de hele film lang zitten ergeren aan dat ik niet kon bedenken wie die vent was die zijn broer speelde,.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef picodealion het volgende:
Duh, Memento natuurlijk! Ik zie het nu pas.
[..]
Die vond ik stom,.
Nee man, Kim Basingerquote:Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef picodealion het volgende:
Duh, Memento natuurlijk! Ik zie het nu pas.
[..]
Die vond ik stom,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |