SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Hatsekiedee het volgende:
0 HOUSTON WE HAVE LIFTOFFJij een 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is meant to be, will be.
Ik vondt je taartje niet meer waard dan een 1 sorryquote:
Ja maar toch heb je van mij een zeven lief he.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik vondt je taartje niet meer waard dan een 1 sorry
Dat vind ik heel lief van jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja maar toch heb je van mij een zeven lief he.
Ja er staat ook maar 1 kaarsje op het taartje ik vind hem eigelijk ook niet zo leuk.
maarja me user name sucksssss
Het is ook een bazen dansquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:35 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
8je omdat het een gif is en best wel bazig
Vind em zelf ook niet echt hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het is ook een bazen dans
ot: 6.5 voor de jouwe
6 voor de rode wangetjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Vind em zelf ook niet echt hoor.
Iemand een goeie tip?
6 sorry als het een mopshondje of een chihuahua was geweest had je een 10!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef DutchSpike het volgende:
HEY.NIEMAND HEEFT OP MIJN PUPPY-UI GEREAGEEEERD!
Een 10 voor jou. Ben honden liefhebberquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef DutchSpike het volgende:
HEY.NIEMAND HEEFT OP MIJN PUPPY-UI GEREAGEEEERD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:42 schreef DutchSpike het volgende:
Hoe kun je dit nou niet sgattug vinden?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:42 schreef DutchSpike het volgende:
Hoe kun je dit nou niet sgattug vinden?
[ afbeelding ]
Aahhwww.. me likes.quote:
Het is niet Japans.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
6,349.
Deze score is gebaseerd op de volgende elementen:
Stijl
Netheid
Japansheid
Lulz
Aan- of afwezigheid van hamers
Ik zie een met een bliksemschicht gefuseerde hamer en een strutting leo. Je argumentatie faalt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
6 omdat geen passende UI bij Naam en Onderschrift?
OMGGGGG, DIE HEB IK OOK.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:51 schreef Taartjeh het volgende:
10 voor je spongebob tosti?
[ afbeelding ]
quote:
Ja dat is echt liefquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:51 schreef DutchSpike het volgende:
8 omdat tosti, maar geen curry anders was het minimaal een 10.
Nitrouz UI, dus 10.quote:
10, omdat meisje.quote:
jij.... jij...... klootzak.....quote:
Een 6.5quote:
vage tomaat = SP = 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisco Certified![]()
Dubbelklik op de eerste spoiler en hoppa.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:39 schreef FoolWithMokey het volgende:
In een van deze spoilers zit een verrassing!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
8,89 omdat taartRockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
2, omdat geen kerstmis meerRockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
1,omdat geen moeite doenquote:
Je bent de imperfectie van het leven.RockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
5, gebrek aan relevantie.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/![]()
4
reclame
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
5 omdat Kiwi vogel gevaarte ofzo?
2 * 1/2 * 10
Omdat 3 op een rij.RockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
6CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.![]()
-1, omdat geen UIRockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
111000000 * -1 Geen hart hebben, maar wel één in je UI xDRockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
faal van mijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:19 schreef RockLobsterrrr het volgende:
111000000 * -1 Geen hart hebben, maar wel één in je UI xDRockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
9 omdat rook in het gezicht van een neger uitblazenRockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
8 omdat (bijna) hetzelfde als ik zeggen.RockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
10 omdat bambiRockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
Vanaf nu quoten denk ik dan maar. xDquote:
RockLobster!!!
8 omdat wolfRockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
10,5 omdat snorRockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
6je, want het is geen kerstquote:- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
9quote:~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
9quote:~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
8 omdat ONZ radioRockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
10 omdat piraatquote:RockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
5,5 omdat erwinquote:RockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
10 omdat... uh.. omdat faye..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
7, omdat indianenforum en de rook
10 want CHUCK FUCKIN' NORIS!RockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
10.5, mooie borsten.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
9, te gek, daaromRockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
10, Omdat je iedereen een 10 geeft, KARMA!quote:RockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
10, omdat wat hij zegt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:23 schreef RockLobsterrrr het volgende:
[..]
10, Omdat je iedereen een 10 geeft, KARMA!~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
10, omdat 4 op een rij.quote:RockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
Heey, een 9, thanks! xDquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:25 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
[..]
9 omdat CCCCCCCCCCCCCCcombo-breakkkerrrrrrrr
9 omdat alphaRockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
een 6jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:27 schreef RockLobsterrrr het volgende:
[..]
Heey, een 9, thanks! xD
9 omdat alpha![]()
8 omdat elmoquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
7,5 omdat Ruttequote:RockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
nu je het zegt, rooksignalenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
7, omdat indianenforum en de rook![]()
![]()
10 omdat kontRockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.![]()
8, want Sesamstraat is best wel baas.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
7, omdat ik die wasmachine leuker vondUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
Wacht ff.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
7, omdat ik die wasmachine leuker vond
Deze?_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
2quote:
Blije kutzooi.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
10 omdat stoer maar toch schattig_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
Het is een fucking wasmachine.quote:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: